Mercedes W204

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

andrej196414
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 25.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Mercedes W204

Príspevok od používateľa andrej196414 »

Dobrý deň,
prosím Vás o informácie plusy a mínusy u MB W 204 r.v. 2009 -2011, C 200 kompresor vs. C 220 CDi, obidve vozidlá automat.

Čo som sa dočítal tak v podstate motory by to mali byť kvalitné, 5 g - tronic automat je vraj osvedčená neporuchová kvalita samozrejme s dodržiavaním servisu.

Zaujímalo by ma či obidva motory majú rozvodový remeň alebo reťaz a ak tam je reťaz či im vznikajú problémy s napínacími kladkami prípadne reťazou.

Čo sa týka C 200 kompresor čí je vhodné to dať na Lpg ak nie tak prečo?

Za príspevky vopred Ďakujem
xsed
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 18.03.2009 21:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xsed »

Fajn autíčko. Jedno máme doma ale 180 kompressor, v podstate je to tuším rovnaký motor len 200-ka je ináč naladená. Diesel by som neriesil, ale to je len môj názor lebo diesle moc nemám v oblube a hlavne ked ti v mercedesi za studena zarapká diesel, no nič príjemné pre uši. 5 stupňový automat podla mna v pohode, my máme síce manual, ktorý je tiez OK, ale do tohto sa urcite viac hodi automat :2f93: . Čo sa týka spolahlivosti a kvality uz to nieje asi tá povestná nemecka kvalitka, ale stále to nieje na zahodenie. Nám sa pokazil centrál a vypálili káble na zadnom svetle :(. ale v rámci záruky bolo všetko bez problémov opravené. Čo sa týka spotreby celkom ok. náš je jazdení hlvane v meste a pod dosť ťažkou nohou a spotreba je asi 10l. Minule som skúšal počas 30 km jazdy (dediny a okresky) čo najviac znížiť spotrebu a ukázalo celkom dobrý údaj 7,7l. Želám veľa štastia pri výbere, lebo to bude asi najdôležitejšie.
andrej196414
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 25.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andrej196414 »

..xsed ďakujem za tvoj názor...

..čo sa týka rozdielu medzi 180 kompresorom a 200 kompresorom tak je ten, že 180 má motor 1,8 115 kW a 200 je ten istý motor len má 135 kW...

..keď jazdíš len mesto tak je podľa toho čo som sa dočítal lepší benzín hlavne kvôli krátkym vzdialenostiam, častým štartom motor tak netrpí ako diesel kde tieto nové autá majú bohovský vynález dpf filter...

..čo som si zistil tak oba motory majú rozvodovú reťaz, ktovie ako je to s jej spoľahlivosťou či tiež blbne ako u audi pri 250-300 000km?

..nemáš info ohľadom lpg do motora 1,8 či je to spoľahlivé alebo sa to vôbec nemontuje kvôli tomu, že to je kompresor?
Či to nieje ako u Audi s ich tfsi motormi ktoré lpg nemusia?

..koľko máš km a koľko si najazdil ty na svojom Ćčku?
xsed
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 18.03.2009 21:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xsed »

No o LPG neviem ale nemyslím si, že by s tým mal byť nejaký ohromný problém. Existuje veľa prepĺňaných motorov, ktoré majú LPG, viem že VAG s tým má problémi, ale niesom žiadny expert takže moc poradiť neviem.
C-čko sme kúpili nové, je to 2008 a má okolo 58 tis km, ale to len koli tomu, že bývame 3 km od mesta a v podstate sa s ním jazdí len tam. Ale myslím, že tie čo budú v inzerátoch budú mať o dosť viac a týmto sa aj vrátim k tomu prečo radšej tú 200-ku kompressor. Určite bude mať aspoň o polovicu menej km ako 220cdi aj keď sa nájdu aj taký čo si kúpia diesel do mesta (nechápem to ) a tým, že jazdia mesto, turbo nedochladia, jazdia len na studenom motore, sem tam ho aj pekne vytočia na tom studenom. Takže toľko k tomu. Ináč k výkonu 180-ky: podla mna postačujúci alebo aj trocha nadpriemerný takže 200-ka musí byť už fakt adekvátny na toto auto( veď dáva sa aj do E klasse). Myslím, že by si to mal skúsiť, veľmi som si na neho zvykol a myslím, že by som nemenil, jedine tak automat :).
andrej196414
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 25.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andrej196414 »

..no nenašieľ som zatiaľ nejakú tému kde by sa písalo o lpg prípadných problémoch a ani ohľadom rozvodovej reťaze tak asi to bude všetko ok...

..čo som si zatiaľ prečítal tak sa prikláňam viac k tomu benzínu ako dieslu len škoda, že nerobia 4x4 s touto motorizáciou som zvyknutý na 4x4. Čo už človek nemôže mať vždy všetko :-)
xsed
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 18.03.2009 21:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xsed »

No, ja som ešte 4x4 nemal ale s týmto som nikdy nemal problém. V zime je to ešte k tomu zábava, ale treba s mierou :). Máme doma aj dve predokolky ale nieje v tom až taký zásadný rozdiel pri jazde na snehu pokiaľ jazdíš opatrne, ale ako náhle pridáš trocha viac ako by sa patrilo začne sa zábava, ale pokiaľ je ESP zapnuté tak elektronika sa o to vačšinou postará. No netreba sa na ňu na 100 percent spoliehať. Mimochodom ESP sa nedá vypnúť úplne, ale myslím, že je to úplne jedno. Veď na drift sa s tým nejazdí :)
andrej196414
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 25.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andrej196414 »

..Ako píšeš na drift sa s tým nechodí a máš už dosť rokov takže tieto zábavičky ma už nezaujímajú. Skôr preferujem kľudnú jazdu v pohodlnom aute. Čo si mýslím, že MB Ćčko nižšia stredná trieda vie ponúknuť...

..zistil som niečo aj ohľadom LPG takže je to ok montujú to bez problémov do motorov 1,8 C 180 kompresor aj C 200 kompresor.
Pre C 200 s kódom motora 271940 ( čo je predpokladám pred faceliftom) a s kódom motora 271950 ( po facelifte ). Ohlasy majiteľov samé kladné. Aj investícia do toho je za rozumnú cenu a navrátnosť investície je cca po 15 000km. Takže prečo platiť 1,50 eura za benzím keď človek môže platiť 0,70 eura za plyn... :-)
naffots
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 11.06.2012 14:30
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa naffots »

ahoj, mam ten motor v 2008 S211 aj s 5GTronicom. auto som kupil iba minulu jesen, ale zatial ziaden problem.

k motoru. super, dokonca aj v mojej tazkej krave. k benzinu som sa vratil po kratkom dieselovom osiali, z ktoreho som vytriezvel pri hroziacich investiciach do DPF, EGR, dvojhmoty a vstrekov, kedze som prevazne mestsky jazdec. motor ma 135kW/184PS. kruti oproti dieselu slabsie, iba 250nm. pri prudsich rozbehoch to ale kompenzuje automat, ktory taha v podstate stale. okolo 2800ot/min to zacina neskutocne zit a ma to super zvuk od 4000 vyssie. konci to nad 6000. nie nadarmo sa hovori, ze kde diesel konci, tam benzin zacina. u mna v zime v meste cca 11-12l/100km. hovorime ale o Bratislave, kde sa vacsinou vlecieme v zapchcach rano aj poobede. v C rade, ktora je lahsia a mozno v inom meste si viem predstavit celkom nizsie cisla. rekord mam 8.4l/100km BA-KE uplne normalnou dynamickou jazdou po okreskach kombinovanych s dialnicou. na dialnici pri 140-160kmh suvislej jazde pod 10l nepocitaj.

http://www.spritmonitor.de/en/detail/538837.html

trosku ma prekvapilo, ze to jemne papa olej. zatial to bolo za 10.000km 1 liter a zistil som, ze to papa najma ked ide suvisle na vykon vo vyssich otackach. vsade ale citam vratane manualu (ktory pise spotrebu oleja max 0.8l/1000km), ze je to normalna vlastnost tychto motorov, takze to neriesim.

k prevodovke. je to overena prevodovka, ktora sa pouziva uz dlhe roky a vraj je spolahliva a bezproblemova za predpokladu spravneho servisu. nemam s nou ziaden problem. nie je to najmodernejsi kus, kde clovek ani neciti na ktorom stupni kedy ide a kedy to radi, ale radenie je plynule, netrha. trosku ju citit, ked clovek ide velmi velmi jemne.

k lpg. zaujimal som sa o to, ale zatial to neriesim. zo zahranicnych for som sa dozvedel o systeme Vialle, ktory je najmodernejsie co sa do toho da namontovat. ide o priame vstrekovanie plynu v kvapalnom stave. odpadavaju problemy s ventilmi, ktore su dobre chladene. prestavba stoji 1900eur. robia to aj na slovensku. caka sa na to 14dni, pretoze k tymto autam sa nepouziva ziadna univerzalna sada, ale podla VIN kodu Ti objednaju prestavbovu sadu priamo pre Tvoj model z Holandska. Vialle to poskytuje len pre konkretne modely a motory, ktore ma overene a otestovane. takze ked tak by som urcite isiel jedine do toho, aj ked je to drahsie.

http://www.vialleslovakia.sk/

prajem uspesnu kupu! prezil som si to vsetko svojpomocne a mas sa na co tesit v dobrom slova zmysle
andrej196414
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 25.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andrej196414 »

..naffots ďakujem za informácie... :300f:

..máš pravdu čo sa týka LPG VIALLE podľa toho čo som si o tom prečítal tak je to síce drahšie ale najlepšie riešenie...

..ešte raz dík a prajem veľa nabehaných km bez poruchy s Éčkom... :300f:
naffots
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 11.06.2012 14:30
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa naffots »

daj prosim vediet, keby si sa rozhodol pre to Vialle. ja som este v zaruke a nechcem do toho babrat kym to trva, ale rad by som to videl.
dakujem!
andrej196414
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 25.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andrej196414 »

..ok dám ti vedieť napíšem ti potom do ss, len to nebude tak skoro nakoľko ešte ani auto nemám... ;-)
melichu
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 10.09.2012 12:24
Zdieľať na Facebook

c220 cdi

Príspevok od používateľa melichu »

ja mam 220 cdi a nemenil by som za benzin.. ale zase je to vec nazoru...
ako aj xsed pisal... alebo aky nick.. sorry ak som netrafil.. :D
ale je tu otvorena este jedna tema.. tam som pisal o tom..
co sa tyka studeneho dieslaka, nie je s tim taky problem... jasne ze mu nebudes nakladat jak magor, ale za chvilu sa zahreje.. treba si vsak zvazit ci jazdis kratsie alebo dlhsie trasy.. na kratsie ti diesel neodporucam...
co sa tyka kvality.. ja nemam ziadny problem.. ale moj bol vyrabany priamo v nemecku..
super auto, celkom v pohode spotreba a hlavne... nebudes sa s nim nudit.. :D :D 220 cdi ma 400Nm.. vies si predstavit co to robi na kopci ked obiehas kamion... :D
125 kw vyhovuje, aj ked ja by som uz rozmyslal nad 250 cdi... to ma 150 kw a 500Nm.. navyse sa robia aj 4matic.
mam 6 stupnovy manual.. ale ak automat, tak si zvaz ci ten 5 stupnovy alebo 7 stupnovy.. skusal som oba a aj som o tom cital este pred tim..
ten 7 stupnovy je lepsi.. ten 5 stupnovy je niekedy pomalsi a obcas mu trva kym si rozmysli.. zase nie je to nic strasne... obe prevodovky su kvalitne...
urite polarizacne spetaky.. ja ich nemam a chyba to..
ma to 2 turba.. tusim ze je to jediny motor co sa vyraba s 2 turbami, ale nechcem klamat.. jedno turbo sa spusta pri nizsich otackach a to druhe ked mu nakladas... je to prijemny zvuk a spotreba robim cca 6-6,5 litra.. ale ja jazdim s trochu tazsou nohou.. uz som spravil aj priemerku 4,5.. inak ked nejazdis v meste, a ides 90 s tempomato, tak je to nieco malo pod 5 litrov... zivotnost tohto motora je az za hranice nasho chapania.. :D uz som videl taketo C 220 cdi co mal nabehanych cez 700 000... :D ale tolko nenabeham, lebo chcem do roka nieco nove.. inak je to rovnake jak benzin co sa tyka interieru aj ostatneho...
Napísať odpoveď

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných