Strana 1 z 1

Elektrika W203 C200

Napísané: 08.07.2011 05:25
od používateľa pitr100
Ahojte, nevie mi niekto nahodou povedat kto ma skusenost. mam c 200 cdi, a ked davam hore okna a pridrim, ci su zavrete, tak mi blika Pc, tak jemne, no je to vidiet a otackomer mi skace, co to moze byt?? nevie mi niekto poradit, ci je to normalne, alebo je to casovana bomba a moze byt nieco z elektrikou?? robilo mi to aj na volnobehu, no v MB mi povedali, ze triska zla, tak ju vymenili a uz to nerobi, akurat ked stie okna spustam hore dole, tak reaguje otackomer a pc blika. dakujem.

Napísané: 09.07.2011 20:00
od používateľa ondrotom
neviem sice na com ti menili trysku.ale v MB ta asi pekne oj3bali .toto robili a robia vsetky auta co som mal.moze sa stat takisto napriklad, ze sa ti znizi intenzita svietivosti svetiel v momente ked tlacis na spinac okien a tie uz su zavrete.je to prirodzene a je to z dovodu zvyseneho odberu prudu motorceka okien co tlaci na doraz to okno,a tym znizeneho prevadzkoveho napetia v sustave auta.na toto znizenie napetia reaguju vsetky ostatne elektricke zariadenia poklesom cinnosti-efektivity.ak ti kolisu aj otacky motora na volnobehu je to preto ze z alternatoru je zvyseny odber prudu-zvysena zataz a kedze ho pohana motor ten zakonite klesa na otackach.a pridava si nasledne zmes aby to dorovnal.

ak sa nemylim tie tlacitka maju 2 polohy.prvu ak stlacis tak to okno zatvara/otvara len ten cas co to drzis a ked to pretlacis do tej druhej na okamih to okno otvori/zatvori komplet.
tak tu druhu polohu nedrz stlacenu stale az do dorazu okna.na to je ta prva poloha.,inak sa ti moze minimalne odpalit poistka.je zvycajne ze je cez nu napajane este nieco ine.a pri tomto odbere prudu to nemusi vydrzat.

inak pekny voz.v T verzii.

Napísané: 12.07.2011 12:47
od používateľa pitr100
ondrotom napísal:neviem sice na com ti menili trysku.ale v MB ta asi pekne oj3bali .toto robili a robia vsetky auta co som mal.moze sa stat takisto napriklad, ze sa ti znizi intenzita svietivosti svetiel v momente ked tlacis na spinac okien a tie uz su zavrete.je to prirodzene a je to z dovodu zvyseneho odberu prudu motorceka okien co tlaci na doraz to okno,a tym znizeneho prevadzkoveho napetia v sustave auta.na toto znizenie napetia reaguju vsetky ostatne elektricke zariadenia poklesom cinnosti-efektivity.ak ti kolisu aj otacky motora na volnobehu je to preto ze z alternatoru je zvyseny odber prudu-zvysena zataz a kedze ho pohana motor ten zakonite klesa na otackach.a pridava si nasledne zmes aby to dorovnal.

ak sa nemylim tie tlacitka maju 2 polohy.prvu ak stlacis tak to okno zatvara/otvara len ten cas co to drzis a ked to pretlacis do tej druhej na okamih to okno otvori/zatvori komplet.
tak tu druhu polohu nedrz stlacenu stale az do dorazu okna.na to je ta prva poloha.,inak sa ti moze minimalne odpalit poistka.je zvycajne ze je cez nu napajane este nieco ine.a pri tomto odbere prudu to nemusi vydrzat.
Dakujem velmi za odpoved, no aj tak neviem, ale myslim si, ze nieco s tou elektrikou je, lebo motor na volnobehu obcas zakmyta, alebo ako to nazvat, ako keby si zabrblal, zvysi otacky, ale otackomer sa nepohne, jednoducho zvysi sa hluk motora na sekundu a je to citit aj v aute, taky otras maly. Neviem ci to maju vo zvyku tieto auta, no snad ma to niekde nenecha stat.

inak pekny voz.v T verzii.

_

Napísané: 12.07.2011 12:54
od používateľa cicmanec
Citovať znamená citovať...