Strana 1 z 2

Mercedes - model

Napísané: 02.06.2011 12:22
od používateľa kapitanpali
Ahojte medvedi,

poprosím skúsených o radu -plusy i mínusy po všetkých stránkach-

MB ML- 320 CDI alebo tá istá motorizácia v E klasse T, ročník od 2006.

Požadujem pohodlie,bezpečnosť a kvalitný automat.

Díky za každú dobrú radu.

Možno raz tiež yogi. lol

Napísané: 02.06.2011 12:58
od používateľa mhlavaty
Výborné,kým je všetko dobré,kým neprídu na rad veci,opravy a ich riešenie.Aby sa nestalo (a prečo by sa nestalo),budeš kupovať štvor až päťročný voz,a na predaj sa dostal asi nie preto,lebo bol majitel vrchovato spokojný.Minimálne už je v období očakávania výdajov,to už na základe mnohých vecí ľudia vedia odhadnúť že je čas posunúť starosti inému.Duplom automat.Ak Ti ani táto okolnosť nevadí,niet čo riešiť,je to medveď,a k tomu sa prázdne vrecko nehodí.Jazdí sa v ňom slušne,tu asi výhrady nebudú.Ak čakáš že Ti niekto dá presnú radu,na to a toto pozor,tak to tak nefunguje.Stretol som sa z vecami závadami ktoré by urobili hanbu aj mizernejšej značke,ale sú to úplne individuálne záležitosti a čo tomu predchádzalo je otázka.Myslím že dnes je možná aj lepšia volba,za menej peňazí aspoň tolko muziky,ale chýba tam tá trojcípa hviezda a tá je väčšinou hlavným motívom.

MB

Napísané: 02.06.2011 16:01
od používateľa hamer
nazdar chlape,

Zaujimavo skaces medzi E a ML...
V zasade, vseobecne viac na peniaze je ML oproti E.

Vyjadrim sa k E-cku. Od r. ´06 asi myslis S211 po fejse.
Cize motor 320 CDI - V6 common-rail, automat, nivo. To su veci na ktorych sa lame chlieb.
80% tychto 5 - rocnych MB ma uz k 300T km (co nie je vela) a blizi sa koniec 6 rocneho servisu "for free".

Nicim Ta nechcem odradit, osobne detto jazdim na MB. Je to sice stary drak S210 300TD r.98 no priznam sa, nechcel som common-rail motor ani tomu prisluchajuci automat. Motor ktory mam a automat detto su "vyskusane" vo W140 a verim im.

Pri kare akou je S210 320 CDI sa uz bohuzial neda povedat o kazdej jednej ze je to MB a to zarucuje odpovedajucu kvalitu...
Zalezi kto a ako auto jazdil od novoty, kde ho servisoval, co tankoval. Kedy a ake menil filtre, oleje, naplne...

U nas je problem najst pekny kus. Ten kto ho ma, nema dovod ho predavat. V DE rataj za peknu S211 po fejse, okolo 20 T eur a hore.

Napísané: 02.06.2011 20:17
od používateľa markoimportauto
Rovnaký agregát, ale jedno je Á a druhé Bé.
Ak si nevieš vybrať medzi nimi, zvoľ s tým istým Cé, teda konkrétne 300 Cé od Daimler-Chrysler.
Vozenie este parádnejšie a za výrazne nižšiu nadobúdaciu cenu porovnateľného ročníka. Zvyšok krásne vystihli obaja páni nado mnou.

Napísané: 02.06.2011 21:21
od používateľa fifty12
Páni klobuk dole :300f: krajšiu debatu som nevidel :28b7:

Napísané: 02.06.2011 23:05
od používateľa marek4
Uplne ale uplne odlisne auta, nieje co porovnavat.

To co je 320CDI v ML je nieco uplne ine v E-classe. Samozrejme je to dobry motor ktory dava nadstadardny vykon a silu aj pre ML. Samozrejme ak si sportovejsi jazdec a chces siahnut po SUV tak by som radsej volil spolahlivu motorizaciu ML500, alebo potom 420CDI ktora ta ale moze vyjst na nepredvidanych servisnych nakladoch 5-6 rocneho Mercedesu este viac ako standartna motorizacia.

V kazdom pripade by som sa pozeral ako uz bolo spominane po autach po facelifte a to u sucastnych modelov Mercedesu obzvlast, takze potom sa tvoj vyber zuzil asi uz len na E-classu nakolko ML bol po faclifte az od roku 2008.

K E-classe sa vyjadrovat nebudem nakolko ju nejazdim ale k ML asi len tolko.

Urcite by som nekupil pred faceliftom (vela zlepseni na dlhu diskusiu...)
Daj si pozor aby si nekupil Ameriku alebo ciastocne prerobenu Ameriku na EU
Automat 7G Tronic je popisovany ako fajn prevodovka no ja s nou mam stale problemy co sa tyka komfortu radenia takze si to poriadne vyskusaj, ale nebudem preto na nu nadavat ze ja niesom spokojny...
Motorizacia 320CDI je podla mna najidealnejsie co moze v ML byt o com svedci aj pomer 3,0L dieslov oproti ostatnym predanym kusom, motor ma vysoky krutiaci moment takze si aj s tazkym autom lepsie poradi ako benzin (8,6s z 0-100km/h pri vahe 2200kg), vysoka kultura chodu a nizka hlucnost motora aj pri maximalnych otackach...
Vzduchoveho pruzenia by som sa vobec nebal, ten komfort stoji zato aj ked prve modely mali problemy s kompresormi ale bolo to riesene v zaruke, ja som nemal ziadne problemy s pruzenim a je uz domyselnejsie riesene ako v zaciatkoch na S-klasse...
Skontroluj si volu v riadeni a hlavne volu stlpika riadenia...
Kozeny interier nieje kvality ktoru by si za priplatok 100 000SKK ocakaval, kozeny volant je tiez mizernej kvality (hanba Mercedesu za tu kozu na volante co uz po 50 000km vyzera ako po pol milione...)
nekupuj na diskoch nad 19palcov (obzvlast ak to je Airmatic) a nekupuj auto na neoriginalnych diskoch (len o trocha sirsie disky ti znicia lak na zadnych blatnikoch a dverach...)
Nekupuj zbytocne vo vybave ktoru nevyuzijes...
Ak kupujes auto Kupene na Slovensku tak si lahko overis kilometre pretoze zadarmo servis do 6 rokov alebo 160000km kazdy vyuzije a tym padom ak kupujes auto co ma menej ako 160000km tak to lahko overis cez servisnu historiu pretoze nikomu nebudu zadarmo servisovat auto na ktorom staca km...

Snad som pomohol pri rozhodovani.

Re: Mercedes - model

Napísané: 03.06.2011 09:31
od používateľa audis
kapitanpali napísal:Ahojte medvedi,

poprosím skúsených o radu -plusy i mínusy po všetkých stránkach-

MB ML- 320 CDI alebo tá istá motorizácia v E klasse T, ročník od 2006.

Požadujem pohodlie,bezpečnosť a kvalitný automat.

Díky za každú dobrú radu.

Možno raz tiež yogi. lol
neviem ake si mal pred tym a mozno si na silu a rychlost nepotrpis, ale s 320cdi sa necuduj ked ti lepsia oktavia ukaze zadok. ked uz tak 420cdi, ale problemom s elektrikou a podvozkom sa nevyhnes

Chlapi, ďakujem pekne za všetky názory a rady.

Napísané: 03.06.2011 11:29
od používateľa kapitanpali
marek4 napísal:Uplne ale uplne odlisne auta, nieje co porovnavat.

To co je 320CDI v ML je nieco uplne ine v E-classe. Samozrejme je to dobry motor ktory dava nadstadardny vykon a silu aj pre ML. Samozrejme ak si sportovejsi jazdec a chces siahnut po SUV tak by som radsej volil spolahlivu motorizaciu ML500, alebo potom 420CDI ktora ta ale moze vyjst na nepredvidanych servisnych nakladoch 5-6 rocneho Mercedesu este viac ako standartna motorizacia.

V kazdom pripade by som sa pozeral ako uz bolo spominane po autach po facelifte a to u sucastnych modelov Mercedesu obzvlast, takze potom sa tvoj vyber zuzil asi uz len na E-classu nakolko ML bol po faclifte az od roku 2008.

K E-classe sa vyjadrovat nebudem nakolko ju nejazdim ale k ML asi len tolko.

Urcite by som nekupil pred faceliftom (vela zlepseni na dlhu diskusiu...)
Daj si pozor aby si nekupil Ameriku alebo ciastocne prerobenu Ameriku na EU
Automat 7G Tronic je popisovany ako fajn prevodovka no ja s nou mam stale problemy co sa tyka komfortu radenia takze si to poriadne vyskusaj, ale nebudem preto na nu nadavat ze ja niesom spokojny...
Motorizacia 320CDI je podla mna najidealnejsie co moze v ML byt o com svedci aj pomer 3,0L dieslov oproti ostatnym predanym kusom, motor ma vysoky krutiaci moment takze si aj s tazkym autom lepsie poradi ako benzin (8,6s z 0-100km/h pri vahe 2200kg), vysoka kultura chodu a nizka hlucnost motora aj pri maximalnych otackach...
Vzduchoveho pruzenia by som sa vobec nebal, ten komfort stoji zato aj ked prve modely mali problemy s kompresormi ale bolo to riesene v zaruke, ja som nemal ziadne problemy s pruzenim a je uz domyselnejsie riesene ako v zaciatkoch na S-klasse...
Skontroluj si volu v riadeni a hlavne volu stlpika riadenia...
Kozeny interier nieje kvality ktoru by si za priplatok 100 000SKK ocakaval, kozeny volant je tiez mizernej kvality (hanba Mercedesu za tu kozu na volante co uz po 50 000km vyzera ako po pol milione...)
nekupuj na diskoch nad 19palcov (obzvlast ak to je Airmatic) a nekupuj auto na neoriginalnych diskoch (len o trocha sirsie disky ti znicia lak na zadnych blatnikoch a dverach...)
Nekupuj zbytocne vo vybave ktoru nevyuzijes...
Ak kupujes auto Kupene na Slovensku tak si lahko overis kilometre pretoze zadarmo servis do 6 rokov alebo 160000km kazdy vyuzije a tym padom ak kupujes auto co ma menej ako 160000km tak to lahko overis cez servisnu historiu pretoze nikomu nebudu zadarmo servisovat auto na ktorom staca km...

Snad som pomohol pri rozhodovani.
:3c90:

Ďakujem všetkým za rady a skúsenosti, je mi jasné, že nie je

Napísané: 03.06.2011 11:35
od používateľa kapitanpali
nad vlastnú skúsenosť a každý kus má svoje čaro, ale aj plusy a mínusy[. Prajem veľa šťastných km bez akýchkoľvek problémov.quote="marek4"]Uplne ale uplne odlisne auta, nieje co porovnavat.

To co je 320CDI v ML je nieco uplne ine v E-classe. Samozrejme je to dobry motor ktory dava nadstadardny vykon a silu aj pre ML. Samozrejme ak si sportovejsi jazdec a chces siahnut po SUV tak by som radsej volil spolahlivu motorizaciu ML500, alebo potom 420CDI ktora ta ale moze vyjst na nepredvidanych servisnych nakladoch 5-6 rocneho Mercedesu este viac ako standartna motorizacia.

V kazdom pripade by som sa pozeral ako uz bolo spominane po autach po facelifte a to u sucastnych modelov Mercedesu obzvlast, takze potom sa tvoj vyber zuzil asi uz len na E-classu nakolko ML bol po faclifte az od roku 2008.

K E-classe sa vyjadrovat nebudem nakolko ju nejazdim ale k ML asi len tolko.

Urcite by som nekupil pred faceliftom (vela zlepseni na dlhu diskusiu...)
Daj si pozor aby si nekupil Ameriku alebo ciastocne prerobenu Ameriku na EU
Automat 7G Tronic je popisovany ako fajn prevodovka no ja s nou mam stale problemy co sa tyka komfortu radenia takze si to poriadne vyskusaj, ale nebudem preto na nu nadavat ze ja niesom spokojny...
Motorizacia 320CDI je podla mna najidealnejsie co moze v ML byt o com svedci aj pomer 3,0L dieslov oproti ostatnym predanym kusom, motor ma vysoky krutiaci moment takze si aj s tazkym autom lepsie poradi ako benzin (8,6s z 0-100km/h pri vahe 2200kg), vysoka kultura chodu a nizka hlucnost motora aj pri maximalnych otackach...
Vzduchoveho pruzenia by som sa vobec nebal, ten komfort stoji zato aj ked prve modely mali problemy s kompresormi ale bolo to riesene v zaruke, ja som nemal ziadne problemy s pruzenim a je uz domyselnejsie riesene ako v zaciatkoch na S-klasse...
Skontroluj si volu v riadeni a hlavne volu stlpika riadenia...
Kozeny interier nieje kvality ktoru by si za priplatok 100 000SKK ocakaval, kozeny volant je tiez mizernej kvality (hanba Mercedesu za tu kozu na volante co uz po 50 000km vyzera ako po pol milione...)
nekupuj na diskoch nad 19palcov (obzvlast ak to je Airmatic) a nekupuj auto na neoriginalnych diskoch (len o trocha sirsie disky ti znicia lak na zadnych blatnikoch a dverach...)
Nekupuj zbytocne vo vybave ktoru nevyuzijes...
Ak kupujes auto Kupene na Slovensku tak si lahko overis kilometre pretoze zadarmo servis do 6 rokov alebo 160000km kazdy vyuzije a tym padom ak kupujes auto co ma menej ako 160000km tak to lahko overis cez servisnu historiu pretoze nikomu nebudu zadarmo servisovat auto na ktorom staca km...

Snad som pomohol pri rozhodovani.[/quote]

Napísané: 03.06.2011 16:17
od používateľa leonNL
Audis, 320CDI ma cca 230PS, kym najsilnejsia Octavka len 200, nehovoriac o tom ze pises, citujem: "lepsia Octavia"
To si myslel 105 a lebo 130 konovu? Oproti 230 konom a krutaku skoro 500 Nm??? Sedel si uz vobec v E320CDI? Chcem vidiet tu "lepsiu Octaviu" ktora mu ukaze zadok!
Nepisem o ML-ku, s tym skusenosti nemam.

Re: Mercedes - model

Napísané: 03.06.2011 16:26
od používateľa hamer
audis napísal: ...neviem ake si mal pred tym a mozno si na silu a rychlost nepotrpis, ale s 320cdi sa necuduj ked ti lepsia oktavia ukaze zadok. ked uz tak 420cdi, ale problemom s elektrikou a podvozkom sa nevyhnes...
Ludia si auta znacky Mercedes-Benz kupuju z inych dovodov, ako takych aby im oktavije neukazovali zadok.
Su im ukradnute akekolvek oktavije, prasaty ci auďi a aj chlapci co v nich sedia... Hoci ma obehnu vsetci na ceste - ja sedim v MB, oni v ostatnom.

PS:
Niekedy ked dostanem chut sa "hrat" oktavije vidim iba v spetakoch...
Nie je mozne aby tovarensky R4 slapal na paty V6 ci R6 motoru - mozno do rychlosti 120 km/h to nie je poznat, no potom je to uz ine.

Napísané: 03.06.2011 16:55
od používateľa leonNL
Bravooo Hamer, bravooo!!! :2f93:
Presne si to vystihol!!! Ak dovolis, este Ta doplnim: aj do rychlosti 120 km/h je to obrovsky rozdiel, to sa proste s Octavkou ani neda porovnavat, nech sa jedna o akukolvek rychlost a o akukolvek Octaviu!

Napísané: 03.06.2011 18:06
od používateľa audis
leonNL napísal:Audis, 320CDI ma cca 230PS, kym najsilnejsia Octavka len 200, nehovoriac o tom ze pises, citujem: "lepsia Octavia"
To si myslel 105 a lebo 130 konovu? Oproti 230 konom a krutaku skoro 500 Nm??? Sedel si uz vobec v E320CDI? Chcem vidiet tu "lepsiu Octaviu" ktora mu ukaze zadok!
Nepisem o ML-ku, s tym skusenosti nemam.
chlapce, denne sedim v v 300ps s turbom a tiez aj v ML420cdi ci 320cdi obidve rok 2009. takze sa trosku skludni. viem presne ako ide 320cdi a tiez ako "lepsia" napr. jemne chipnuta RS-ka. dufam ze ti nemusim rozpisovat co robim a preco sa v akych autach denne vozim.
A ked nemas skusenosti s ML nechapem co tu pises bludy. ja som reagoval lebo mam denne skusenosti, chapes? robim 4-5 tisic mesacne na roznych autach.... skoda reci, keby si mal aspon minimalnu skusenost

Re: Mercedes - model

Napísané: 03.06.2011 18:21
od používateľa audis
Hamer napísal:
audis napísal: ...neviem ake si mal pred tym a mozno si na silu a rychlost nepotrpis, ale s 320cdi sa necuduj ked ti lepsia oktavia ukaze zadok. ked uz tak 420cdi, ale problemom s elektrikou a podvozkom sa nevyhnes...
Ludia si auta znacky Mercedes-Benz kupuju z inych dovodov, ako takych aby im oktavije neukazovali zadok.
Su im ukradnute akekolvek oktavije, prasaty ci auďi a aj chlapci co v nich sedia... Hoci ma obehnu vsetci na ceste - ja sedim v MB, oni v ostatnom.

PS:
Niekedy ked dostanem chut sa "hrat" oktavije vidim iba v spetakoch...
Nie je mozne aby tovarensky R4 slapal na paty V6 ci R6 motoru - mozno do rychlosti 120 km/h to nie je poznat, no potom je to uz ine.
Ty si cital moju prvu vetu po tu ciarku? Vies citat?
Vies ako ide chipnuta benzinova RS-ka? vies ako ide chipnuty pumpa 96kw? 420Nm, 1400kg? asi nie, lebo ty sedis v ML320cdi. O 420tke sa nebavim, to uz je trosku ine cafe, aj ked tych 303ps... extra delo to neni.

Takze chlapy s ML320cdi, 230ps :) supermasina, kto ma este nejaky gros nazvys nech sa mi prihlasi v ss. stavka o to ze mu ukazem zadok s jemne upravenou pumpou 1,9. cakam ss

Re: Mercedes - model

Napísané: 03.06.2011 20:58
od používateľa hamer
audis napísal:
Hamer napísal: ...Nie je mozne aby tovarensky R4 slapal na paty V6 ci R6 motoru - mozno do rychlosti 120 km/h to nie je poznat, no potom je to uz ine...
Ty si cital moju prvu vetu po tu ciarku? Vies citat?
Vies ako ide chipnuta benzinova RS-ka? vies ako ide chipnuty pumpa 96kw? 420Nm, 1400kg? asi nie, lebo ty sedis v ML320cdi. O 420tke sa nebavim, to uz je trosku ine cafe, aj ked tych 303ps... extra delo to neni.

Takze chlapy s ML320cdi, 230ps :) supermasina, kto ma este nejaky gros nazvys nech sa mi prihlasi v ss. stavka o to ze mu ukazem zadok s jemne upravenou pumpou 1,9. cakam ss
Citat aj pisat ma uz logoped naucil. Ale mal by si zajst za nim aj Ty.
Ty si cital co som napisal ? Citujem: "Nie je mozne aby tovarensky R4 slapal na paty V6 ci R6 motoru"
Ked dame do 130-ky pumpy cipnute kartinky uz to nie je seria z tovarne. To situaciu radikalne meni.

Konieckoncov opakujem este raz, ze hoci ma predbehne aj embecka je mi to ukradnute.

PS: A Ty vies co robi OM606.962 po uprave ?

Ja mam vztah k tejto nafte (je toho menej ako pumpacov, no je to uplne ina kava)

http://www.youtube.com/watch?v=S9S22Saw ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=NGHOzTYd ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=czV3fwZ7 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=TJ54sjAjNdg&NR=1