Mercedes C trieda Sportcupe
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 28.01.2010 13:42 Zdieľať na Facebook
Mercedes C trieda Sportcupe
Zdravim vsetkych co maju MB.Aj ja si chcem kpit medveda ale mam maly problem.Jedna sa o Cecko Sportcupe.Len sa neviem rozhodnut ci kompresor alebo nie.Ake mate skusenosti s tymi autami a konkretne z kompresormi co maju.Za kazdu odpoved vopred dakujem.
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 28.01.2010 13:42 Zdieľať na Facebook
no ved prave som aj ja na to myslel cim viac p....in tak sa to viac serie...ale niekedy to nemusi byt pravda.Prave preto sa pytam nech si potom nebijem hlavu o stenu.Mal som na mysli konkretne 180 alebo 200 bez kompresoru a 200 alebo 230 s kopresorom.Myslim si ze s kompresorom pojde hore spotreba.Vo vsetkych pripadoch sa jedna o benzinove motory.
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 489
- Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 28.01.2010 13:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
myslim ze kompresor motory su na tom lepsie ako turbo motor. A nedomyslenost MB konstrukterov je oproti niektorym porovnatelnym konkurencnym autam minimalna.
ja osobny by som bral C200 bez kompresoru. Ak chces ale aj sportovu jazdu tak 230 kompresor je ta spravna motorizacia. Ako hore spomenute kompresor nieje tak kazovy ako turbo. No a inak MB motory niesu nejak kazove. Skor si myslim ze odchadzaju ine veci ako karoserie, ci pruzenia a podobne. Motor je asi jedna z mala veci ktora je na aute naozaj trvacna. Samozrejme moze ho zradit elektronika ale to neratam ako problem motora.
ja osobny by som bral C200 bez kompresoru. Ak chces ale aj sportovu jazdu tak 230 kompresor je ta spravna motorizacia. Ako hore spomenute kompresor nieje tak kazovy ako turbo. No a inak MB motory niesu nejak kazove. Skor si myslim ze odchadzaju ine veci ako karoserie, ci pruzenia a podobne. Motor je asi jedna z mala veci ktora je na aute naozaj trvacna. Samozrejme moze ho zradit elektronika ale to neratam ako problem motora.
Mercedes Benz W245 BlueEfficiency (03/2009) Benzin bez Turba
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
Je to úplne jedno či kompresor , alebo bez. Záleží len od pocitov z jazdy a samozrejme ak budúceho majiteľa zaujíma spotreba. Samozrejme spotreba je u mercedesu relatívny pojem. Mercedes mimo mesta jazdí zadarmo pri normálnom štýle jazdy...V meste je to katastrofa a palivo asi uniká aj do nádržky na ostrekovače. Ináč čo sa týka spotreby 7,0 l ako tu píše ktosi predo mnou, tak je to normálne reálny údaj. Aj keď isto to tu ktosi napadne, že na čo si kupuje niekto také auto aby potom s ním chodil za 7 litrov ako slimák. To sú také reči Blá blá na také to domáce žuvanie. 7 litrov je v normálnej premávke, kde sa aj obieha to čo sa vlečie 60 tam, kde sa dá ísť 90 a táák...čiže normálny slušný štýl jazdy, ktorý nikoho neohrozuje ani neobmedzuje.
K spoľahlivosti motorov: Prepĺňania motorov systému kompresor a turbodúchadlo sú veľmi spoľahlivé. Zo štatistík servisov býva občas iba porucha turbodúchadiel, aj to len pri špeciálnych typoch zákazníkov. zvyčajne pretekári, ktorí auto naštartujú...cestujú s ním v kuse rýchlosťou vyše 200, potom okamžité vypnutie, káva na odpočívadle a pokračuje sa, alebo prudké akcelerácie na studenom motore. Ináč turbá držia kľudne 300, 400 tisíc km. O výmene kompresora som dokonca ani nepočul ešte.
Takže rozhodnutie by malo byť len na subjektívnom pocite z ovládania konkrétneho auta...treba skúsiť viac motorizácií pred kúpou, alebo ak sa prvé hneď zapáči nešpekulovať a zobrať...Nie je čo stratiť.
K spoľahlivosti motorov: Prepĺňania motorov systému kompresor a turbodúchadlo sú veľmi spoľahlivé. Zo štatistík servisov býva občas iba porucha turbodúchadiel, aj to len pri špeciálnych typoch zákazníkov. zvyčajne pretekári, ktorí auto naštartujú...cestujú s ním v kuse rýchlosťou vyše 200, potom okamžité vypnutie, káva na odpočívadle a pokračuje sa, alebo prudké akcelerácie na studenom motore. Ináč turbá držia kľudne 300, 400 tisíc km. O výmene kompresora som dokonca ani nepočul ešte.
Takže rozhodnutie by malo byť len na subjektívnom pocite z ovládania konkrétneho auta...treba skúsiť viac motorizácií pred kúpou, alebo ak sa prvé hneď zapáči nešpekulovať a zobrať...Nie je čo stratiť.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 61 neregistrovaných