Strana 1 z 4

Mazda 6 2.0 MZR DISI 114kW r.v.2010/2011

Napísané: 14.05.2015 22:39
od používateľa lubomirmacek
Zdravím všetkých, mám otázku, dať doviesť, či kúpiť u nás a pokúšať šťastie, alebo sa poobzerať ešte po niečom inom v podobnej kategorii, iba benzín, možno aj kombík, doma máme trojku 2013 a zatiaľ veľká spokojnosť. Moja predstava max 12-13tisíc a 100000km, poprípade načo sa pripraviť čo sa servisu týka. Ď

Napísané: 15.05.2015 00:30
od používateľa seven549
radsej si to chod kupit sam na sk je vsetko riziko.2 liter slovak nebude chovat na benzine mozno tam bolo aj lpg.no a pocitaj s tym ze ak to jedneho dna budes predavat tak cena bude nizka a problemovy predaj

Napísané: 15.05.2015 06:19
od používateľa braga
seven- vieš povedať ze prečo problemovy predaj a cena nizka ? Tie motory sú jedny z najspolahlivejsich a ľudia sami zistuju ze diesel v konečnom dôsledku nie je lacnejší co sa týka dovozu ojebuju už aj v Nemecku a kludne sa dá kúpiť dobre auto aj u nás samozrejme vonku vacsi vyber

Napísané: 15.05.2015 08:50
od používateľa braga
Nebojsa darovat ju nemusis aj teraz su tu v rocniku 2010-2011 na predaj az dve tak si ustraz kolko sa tu zdrzia cim dalej viac ludi by uz slo radsej do benzinu naposledy ked som kupoval auto bolo mi jedno benzin diesel nebola to mazda ale v podobnej triede kupil som diesel ale len preto ze bola dobra cena , nabuduce sa uz budem otacat po benzine spotreba mozno o 2 litre vacsia ale za to ziadne turbo , cerpadlo , dpf a podobne prkotiny 100 ludi 100 chuti ale nasledneho predaja by som sa vobec nebal

Napísané: 15.05.2015 12:01
od používateľa lukas.bubo
chalani, viete mi povedať, prečo mi tú moju Mazdu r.v. 2008 teda nikto nedaroval, keď si tak strašne nedržia cenu? :41c2:

keď som kupoval ja, na Slovensku bolo v tom čase v ponuke presne NULA benzínových dvojlitrov, a nie že v mojom ročníku auta, ale celkovo

ja by som kľudne išiel pre auto von, lacnejšie to nevyjde určite, ale je tam relatívne väčší výber. Ja som kúpil u autorizovaného predajcu Mazdy, ktorý mi dal dvojročnú záruku na to...

Napísané: 15.05.2015 12:08
od používateľa braga
Napis lubosovy zimovcakovy on takych skoro darcov pozna nabuduce ti nieco dohodi ale bude asi viac zaujemcov

Napísané: 15.05.2015 12:18
od používateľa dudikopf
Ta mazda 6 je dobrý výber problémom slabá ochrachana proti hrdze-aj u tohto ročníka....Motorizaciu by som bral 2.0i mzr 147ps je to lepší motor ako ten 2.0disi 155 ps pretože ten je uduseny kvôli emisiam a normám a tych 155 koní sa správa ako 100ps...:( Inak super auto

Napísané: 15.05.2015 12:21
od používateľa lukas.bubo
s hentou 108 kW (147 k) motorizáciou boli modely pred faceliftom ročníky 2008 - 2010, resp. staršia generácia

Napísané: 15.05.2015 12:25
od používateľa seven549
za taku cenu ako chce zadavatel kupit auto by som do 5 rocneho nesiel.vedpresvedcili by ma jednine km.muselo by mat max 60 000km.staci pockat dolozit a ma nove.radsej nove auto ako jazdeny japonec.

Napísané: 15.05.2015 12:57
od používateľa braga
seven549 - myslim ze nevies o com rozpravas mal som viac japonskych aut benzin aj diesel toyotu carinu 1.6 benzin predavana 450tis. bez uplneho zasahu, nissan suny 1.7 diesel predav. 480 tis. bezporuchy povodna spojka, honda accord 2.0 tdi pred. 300 tis. vsetko povodne turbo, spojka, cerpadlo, capy autio jazdi nadalejkolko si ich odskusal ty ? co by si kupil nemeckeho krapa ?

Napísané: 15.05.2015 14:21
od používateľa cicmanec
A ten bohatý výber...

Napísané: 15.05.2015 17:13
od používateľa dudikopf
Na slovensku luxusnejsie výbavy nez v zahranici
to si ako myslel u tych HTP SDI ciek a thalii,dusterov iných luxusných limuzín.
Preboha ako moze dakdo porovnávať nemecký a slovensky automobilový trh...

Napísané: 15.05.2015 17:44
od používateľa funci
Luboš, chcem sa spýtať, prečo sú benzínové Lexusi is 250 také drahé a poniektoré majú natočené cez 400 tis ? Lebo ich nikto nechce a nejazdia vôbec, že.... Inak keby si poznal niekoho, kto ho chce skoro darovať, tak sa ozvy, dik

Napísané: 15.05.2015 19:22
od používateľa seven549
braga napísal:seven549 - myslim ze nevies o com rozpravas mal som viac japonskych aut benzin aj diesel toyotu carinu 1.6 benzin predavana 450tis. bez uplneho zasahu, nissan suny 1.7 diesel predav. 480 tis. bezporuchy povodna spojka, honda accord 2.0 tdi pred. 300 tis. vsetko povodne turbo, spojka, cerpadlo, capy autio jazdi nadalejkolko si ich odskusal ty ? co by si kupil nemeckeho krapa ?
pises ake km si na tom natocil lenze to boli tvoje km tvoja jazda.aj skody favorit natocili 400 000km s povodnou spojkou povodnym motorom stacilo na tom vediet jazdit.ja som vdakabohu nemal nikdy japan auto.z dovodu crash testov.uz len taky golf 3 bol bezpecnejsie lepsi ako accord o generaciu novsi.plati aj u novych aut.podla najvovsich je skoda fabia 3 na druhom mieste kde volvo neni ani v prvej desiatke.a o Japoncoch ani nehovorim.+ neskutocne drahe diely ktore su kvalitne rovnake ako na nemca a u dizlov cenu dpf filtrov.

Napísané: 15.05.2015 19:33
od používateľa braga
seven nikdy si vdakabohu japonca nemal a trepes nezmysly o cenach dielov , teraz sa dajú kúpiť diely úplne v rovnakej kategórii ako na hocijaké ine alebo ma stoho vived či si myslis ze capy, tlmice,brzdy, alebo repas turba ma inú cenu ako na nemecké kraby teraz mam nemca a platim minimálne toľko ak nie viac ako predtým na accorda, k dpf ti napisem len toľko najdi si stránku ktorá sa zaoberá predajom a zistis ze opäť nemas pravdu dokonca na mazdu 6 je lacnejší ako na superb,passat crash test si vyskusaj sám myslís ze o polovicu lahsia fabia bude mať šancu pri havarii na accord v prvej desiatke nieje ani sedmickovy bavor a opäť budeš mať väčšiu šancu na prezitie ako vtej fabii , asi si sa len niekde v krcme rozpraval alebo pocul ze ake drahe sú tie japonce ale si úplne bez realnej skusenosti