dpf a unik nafty do oleja

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mazda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

stevo1313
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21.11.2009 10:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

dpf a unik nafty do oleja

Príspevok od používateľa stevo1313 »

nedavno sme riesili moj problem s unikom nafty do oleja mondeo2,2tdci dpf.na nete som nasiel mnoho clankov s tymto problemom ide hlavne o volva a fordy.riesili ste niekto podobny problem?je to choroba vsetkych dieslov?
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

... skôr si polož otázku : existuje dnes moderný diesel ktorý nie je problémový ???
Odpoved : Neexistuje a nikdy už ani nebude...
Najmenej problémov sa človek dočíta o Hondáckom 2.2CTDI, ale aj tam už som čítal diskusiu o odfajčených vstrekoch...

Do budúcna : moderný diesel sa oplatí kúpiť iba nový , s tým že sa ho človek zbaví skôr ako sa stihne prvý krát poriadne pokaziť = ideálne tesne po záruke, lebo inak je možné že úsporu na palive ktorú chcel majitel jeho kúpou dosiahnúť nasype do opravy (respektíve z velkej časti zmaže), u jazdenky to platí dvojnásobne...
bady555
Príspevky: 215
Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bady555 »

ivko1 ma pravdu, bohuzial je to tak, a inak zotrvacnik na hondu 2,2 stoji cez 1000 eur a spojka okolo 700 eur, takze si to zratajte, a to je len spojka, viem o jednej co praskli zvody-motor vonku lebo nie je k tomu pristup....skoncili zlate casy dieselom, a cim dalej tak to bude len horsie a drahsie
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

dpf na kiu venga stoji 4400eur.

Slovom STYRITISIC styristo eur. Kolko stoji nove auto? Devattisic alebo tak nejak.


Chces vediet kolko stoji na 2.2dci mondeo ? Zistis...


http://forum.autobazar.eu/dpf-fap-skoro ... 31188.html


Stevo, uz som ti v prvej teme povedal ze miesanie nafty do oleja je problem VSETKYCH modernych dieslovych SRACIEK. Zabudol som povedat ze na tento problem v extremne malej miere v porovnani s ostatnymi trpi BMW pretoze BMW na rozdiel od ostatnych vie konstruovat motory, ale tymto smerom by sme diskusiu nemali uberat.

Takze na tvoju otazku je odpoved jednoducha a jednoznacna, dal ti ju Ivo, zopakoval som ti moju. Pozri si anglicke forum o volvach - to som ti tiez tusim pisal, 2.4d motor je katastrofa co sa tohoto tyka.

Keby si hladal, na kazdu znacku najdes takyto problem. Je pravda ze pri tvojom chipovanom motore dochadza nejako extremne skoro (27.000km) k tymto cirkusom ci uz je to dpf alebo tento posraty olej, navyse ked si ho menil pred 7.000km...

moznoze ten chip nie je az taka slava, lebo tento motor nie je v nasich koncinach zase az tak preskumany ako 1.9tdi... mozno ti tam chlapec nieco nalial - teda nevycital tvoj soft, neupravoval ho uplne presne na mieru ale zobral nieco co ma hotove (bohvie odkial a teda v akej kvalite) a nacapal bez rozumu na tvoju masinu. Neviem posudit, nebol som tam.

Poviem ti takto - ja co si o sebe myslim ze sa do aut trosicku rozumiem sa budem naftakom so slabou dvojhmotou, sibnutym majitelom (jazdny styl a cipovanie, neber to osobne) a predovsetkym DPFkom vyhybat dokedy to len bude technicky mozne. Ano, aj za cenu ze veselo budem jazdit na Oktavii1 este aj v roku 2018. Nemam s tym najmensi problem.

PS: aj dnes existuje kvantum aut z roku 2007 ktore nemaju DPF. Tak take si planujem kupit a drzat pri zivote. 10 rokov vydrzi kazde auto takze do roku 2017 som pokryty a potom mi najvacsi PanBoh pomahaj...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
angel6661
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 06.08.2006 18:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa angel6661 »

odporučam odtsranit DPF a pretesniť vstreky.....
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

na mondeu 2010 co mas v zaruke ?

no neviem ci by som nieco prudko odstranoval... a navyse cipoval... presne kvoli tej zaruke.

Akoze sorry ale ked niekomu nestaci tych 147kW ci kolko to ma v zaklade tak to uz musi byt aka šleha...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
ldcentrumlh
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 27.02.2009 08:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ldcentrumlh »

No a sme doma...ja som ale tomu rád. Kým všetci kupujú diesle a nedajú si na ne dopustiť(zatiaľ kým su nové), tak ostáva aká taká istota na radosť tým ostatným inak zmýšľajúcim:))) Keď sa začne alternatíva využívať ako primárne palivo, tak už samozrejme nie je alternatívou aj so všetkým čo s tým súvisí (spotrebná daň atď)...

Takže kupujte naďalej diesle, je to pre vás to najlepšie...bohužiaľ blíži sa deň smrti benzínových atmosfér bez turba, ale dúfam, že to ešte potrvá...

PS: benzín strááášne veľa žere a čím je väčší objem, tým je nárast geometrický. Plyn mi v aute smrdí, stále sa kazí, prepínam kadejakými fintami ručne páčkami, výkon je asi tak 1/3 z originálu, občas musím hore kopcom ísť na spiatočke, lebo je sprevodovaná viac do sily. Dojazd mám 80-120km, ale aj to len keď splynuje celá rodina...Každý druhý týždeň mám podpálené ventily a raz za pol roka mením motor....viete prečo? lebo dogma-suché spaľovanie. Správne. A strááášne to ničí motor, áno. Teda bežte si kúpiť určite radšej diesel. Ja sa naďalej potrápim s tým čo mám.
BMW 218d Grantourer
Opel Corsa 1.4 Easytronic
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

:)




dýýzel je najlepči chápeš žere len štyri litre ta ňe ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
fukones
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 15.11.2010 19:57
Zdieľať na Facebook

Re: dpf a unik nafty do oleja

Príspevok od používateľa fukones »

stevo1313 napísal:...je to choroba vsetkych dieslov?
no s určitosťou to je problém aj pri mazdách. Dokonca aj na mierke oleja sú 3 značky: MIN, MAX a X. X je asi 2 cm nad MAX a keď hladina oleja dosiahne "X" - tak t.z., že v oleji je približne 2 litre nafty a je nevyhnutné olej vymeniť..
Osobne mám interval nastavený na 10 tis. km a určite nebudem čakať, kým hladina dosiahne X... V piatok som dal ( pri výmene oleja )preventívne vyčistiť a pretesniť olejovú vaňu + sitko. Sitko našťastie nebolo moc zanesené, ale na dne vane bol riadny maglajz - rozumej zmiešanina oleja s naftou...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ty wogo, dva litre nafty v oleji... no zbohom.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
jozoho23
Príspevky: 186
Dátum registrácie: 18.02.2009 16:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jozoho23 »

Len čisto technicky vzato,kade vlastne sa dostáva nafta do oleja?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Najbežnejšie je to tam kde sa nevie pri regenerácii dosiahnuť teplota pre zapálenie sadzí.Rj dáva plus nástrek paliva časovaný po hornej úvrati kde už neďôjde k jeho zapáleniu.Primárne je určený aby palivo po dopade na katalitickú vrstvu zdvihlo teplotu pred vstupom do DPF.RJ nevidí stúpanie teploty a robí "záchranné" opatrenia aby dosiahla spálenie sadzí.Naťahuje sa čas regenerácií a značná časť paliva sa cez krúžky dostane dole do vane.Aj vadné vstreky vedia,prípadne úniky z vysokotlakého čerpadla,je to motor od motora rôzne
Napísať odpoveď

Návrat na "Mazda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných