Strana 1 z 1

Lada 2107 1.7 - vyviera voda

Napísané: 23.02.2012 22:26
od používateľa Lacike666
Zdravím Vas mam taky problem. Po naštartovaní cca 5-10 min mi vyvre voda v chladiči.Teraz som menil vodné čerpadlo.Može to byť termostat alebo...?? Za všetky odpovede vopred vďaka

_

Napísané: 23.02.2012 22:47
od používateľa cicmanec
Môže to byť termostat alebo... Nemáš za čo.

Napísané: 23.02.2012 22:58
od používateľa J.K
alebo tesnenie pod hlavou,alebo samotna hlava,alebo vela dalsich veci.

Napísané: 24.02.2012 08:24
od používateľa dandy2101
skús trochu pogoogliť a dozvieš sa oveľa viac k tvojmum povozu.
Všimni si link pod čiarou a budeš vedieť viac.

Napísané: 24.02.2012 08:37
od používateľa zoleeka70
vymeň ten termostat...u žigulíka je to otázka pár eura a max.15minút...a ak sa ti problém neodstráni, nechaj si pozrieť tesnenie alebo samotnú hlavu...veď aj komplet motor máš za haliere...pardon centy :D

Napísané: 24.02.2012 09:54
od používateľa sbf
povar ho v hrnci uvidis ci sa otvori

Napísané: 24.02.2012 10:27
od používateľa toyot
presne, skús ho trochu povarit v hrci či sa otvára , a dal si ho správne ? tak ako bol ,nieje otočený ? skús skontrolovat aj viečko chladiča - gumičku a prižinu v nom , nahriatý systém by ti malo udržiavat pod určitým tlakom ,mal som stým tiež trochu problémy na Nive 1,6

Napísané: 24.02.2012 12:24
od používateľa hnr
Nič nerozoberaj. Ak si do vymeny čerpadla nemal problem. Tak teraz tvoj problem je, že to nevieš odvzdušnit.

Napísané: 24.02.2012 13:21
od používateľa VLADY
Ak tam je hadicový termostat tak jak aj bol na starších, tak ten sa určite nedá dať nesprávne. A odvzdušniť by tiež nemal byť problém....nikdy som ho nemal,ak sa tam tá voda leje pomaličky aby stíhala tiecť do spodku chladiča.A treba mať otvorený kohút kúrenia

Napísané: 24.02.2012 20:45
od používateľa dr-yevan
zlú hlavu na žigula som ešte nevydel,ak to blbne od vtedy ako si vymenil to čerpadlo hladal by som tam,niekedy sa dosť blbo odvzdušňuje systém vďaka tej hornej hadici z chladiča do motora,poloha hadice pri motori je vyššia než pri chladiči a zostáva tam vzduch a potom sa to prehrieva,a ten ventil kúrenia jednoznačne musí byť otvorený teoreticky ak ti po zahriatí motora auto kúri malo by to byť dobre odvzdušnené,ak fúka studený vduch je to jasné.
to čerpadlo je funkčné?