Ja by som sa LPG nebal,
kvalitny,dobre odladený splyňovač+rozumny štýl jazdenia+ včasna vymena oleja po 10 000 km
znamená jazdiť bez problémov a byť vysmiaty
u Sorenta sice nie zs 50% usporou ale aj 30% uspora sa počíta a hlavne to tankovanie za 30 eur/55 litrov
je uplne v pohode
Zaklepavanie ventilov prebiehalo len u Hondy CRV I.model
tam bolo treba dávať na to pozor
ostatné modely su už na tom lepšie ,čo sa týka
materialov použitých na sedla ventilov
Ja jazdím tiež Korejca,GM,Chevrolet Orlando 1,8
na LPG už som najazdil viac ako 70 000 km, a ventilove vole v pohode 0,20
Flashlube nechráni nič, je to skor o placebo-efekte
ani som to nedaval montovať
doležitejšie je správne nastavenie RJ LPG aby nebola chudobná zmes
2,4 bude žrať okolo 11-12 ltr LPG pod 10 sa nedostaneš nikdy
ja mam 1,8 a pod 9 sa nedá dostať
pravda ked vieš,že maš lacné palivo ,tak motor nešetríš a pritlačíš pedal plynu smelo
a aj ten zvuk okolo 4-5000 r.p.m je skvelý
ja uvažujem,že teraz na leto znova založím bavlnený K&N filter, nech to stojí za to
Summa sumarum ak to Sorento je v dobrom stave tak nepozeraj na 1200 euro za montaž LPG
rozhodne sa to oplatí,
navrat tejto investicie nebude za 10 mesiacov, možno ešte raz toľko
no ten pocit, jazdiť lacno, lepší prejav motora , agilnejšie auto , to za tie peniaze rozhodne stojí!