Jaguar x-type 2.0d 2005
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Tak ak sa bavíme o koncernoch, tak by sme tu mohli spomenúť, nejakú magickú hranicu napr. 160 000 kedy jednoducho nastávajú problémy so zotrvačníkom a spojkou
Predpokladám, že niečo také myslel, že radšej kúpiť auto s 180 000 km, ktoré už má tú dvojhmotu vymenenú ako auto s 160 000 km a meniť si ju za 800 € sám !!!
Takže každý sa na to isté pozerá trošku ináč a to isté prezentujete iným spôsobom. Skrátka každá značka, teda model má svoju hranicu km, kedy sa niečo začne srať. Ja tiež čo poznám mechanika, tak mondeo nikdy!!! Budúcemu svokrovi menil všetko čo sa meniť dalo, lebo čerpadlo jednoducho začalo púšťať piliny, filter to nezachytil, odišli vstreky... takže výmena čerpadlo, výmena vstrekov a prečistenie celej palivovej sústavy. Neviem presne, koľko to stálo, ale hovoril že len materiál ho vyššiel cez 1000 € a to ešte neráta prácu (keďže nádejný svokor !!! ) Jasné, auto ide skvelo, pohodlné, podvozok je parádny. Ale .... nekúpil by jazdené ani náhodou, ale svokor si povedať nedal, lebo sa mu páči !! ta tak
Známy to isté Focus plná výbava 220 000 auto v prdeli, vysoké otáčky deštrukcia motora, a to už dvojhmota sa ozývala a všetko naraz v prdeli Takže dá sa povedať, že sú km pri ktorých odíde to a to, a zase km pri ktorých odchádza niečo iné. Samozrejme sa bavíme vo všeobecnosti a nie, že 2 z 10-tich vydržia raz toľko !!!
Predpokladám, že niečo také myslel, že radšej kúpiť auto s 180 000 km, ktoré už má tú dvojhmotu vymenenú ako auto s 160 000 km a meniť si ju za 800 € sám !!!
Takže každý sa na to isté pozerá trošku ináč a to isté prezentujete iným spôsobom. Skrátka každá značka, teda model má svoju hranicu km, kedy sa niečo začne srať. Ja tiež čo poznám mechanika, tak mondeo nikdy!!! Budúcemu svokrovi menil všetko čo sa meniť dalo, lebo čerpadlo jednoducho začalo púšťať piliny, filter to nezachytil, odišli vstreky... takže výmena čerpadlo, výmena vstrekov a prečistenie celej palivovej sústavy. Neviem presne, koľko to stálo, ale hovoril že len materiál ho vyššiel cez 1000 € a to ešte neráta prácu (keďže nádejný svokor !!! ) Jasné, auto ide skvelo, pohodlné, podvozok je parádny. Ale .... nekúpil by jazdené ani náhodou, ale svokor si povedať nedal, lebo sa mu páči !! ta tak
Známy to isté Focus plná výbava 220 000 auto v prdeli, vysoké otáčky deštrukcia motora, a to už dvojhmota sa ozývala a všetko naraz v prdeli Takže dá sa povedať, že sú km pri ktorých odíde to a to, a zase km pri ktorých odchádza niečo iné. Samozrejme sa bavíme vo všeobecnosti a nie, že 2 z 10-tich vydržia raz toľko !!!
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Konečne ma niekto pochopil, lebo už som začínal mať pocit, že hovoríme každý iným slovenským jazykom...Kujon78 napísal:Tak ak sa bavíme o koncernoch, tak by sme tu mohli spomenúť, nejakú magickú hranicu napr. 160 000 kedy jednoducho nastávajú problémy so zotrvačníkom a spojkou
Predpokladám, že niečo také myslel, že radšej kúpiť auto s 180 000 km, ktoré už má tú dvojhmotu vymenenú ako auto s 160 000 km a meniť si ju za 800 € sám !!!
Takže každý sa na to isté pozerá trošku ináč a to isté prezentujete iným spôsobom. Skrátka každá značka, teda model má svoju hranicu km, kedy sa niečo začne srať. Ja tiež čo poznám mechanika, tak mondeo nikdy!!! Budúcemu svokrovi menil všetko čo sa meniť dalo, lebo čerpadlo jednoducho začalo púšťať piliny, filter to nezachytil, odišli vstreky... !!!
Inak: ak začne emitovať čerpadlo piliny, tak zachytiť ich bežne nemá čo. Z čerpadla už totiž ide vysokotlakové vedenie (trubky) rovno do railu a odtial sa "podľa zásluh" palivo distribuuje rovno do rozšprtávačov (vstrekovačov). Palivo privedené do čerpadla už musí byť odfiltrované, t.j. palivový filter je pred vysokotlakovým čerpadlom - v nízkotlakovej časti.
V tomto je skutočne geniálne vymyslené VW so svojími združenými vstrekovacími jednotkami, kde každý jeden vstrekovač je zároveň aj vstrekovacie čerpadlo (čiže koľko trysiek, toľko čerpadiel) a tak fatálne zlyhanie všetkých trysiek (čerpadiel) naraz ako u common-railu prakticky nehrozí.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Takto, prvý "koncern" mi so všetkým povodným vrátane zotrváku a spojky vydržal 308 000km aj keď je pravda, že zotrvák sa už nenápadne začínal ozývať. 2. (už CR)som dral len do cca 90 000km no kamarát/kolega čo ho zdedil má teraz cez 180 000km a všetko šlape jako hodinky. Teraz mám 2l DSG čo som zdedil po jednom riaditeľovi a mám 350 000+ km z čoho ja som spravil 60 000. Při 195 000 bola menená spojka (či aj zotrvák neviem) no vstreky povodné a prvý užívatel ju dal ešte aj načipovať vraj krátko po kúpe. + vo firme máme Oktávok s podobnými nájazdami viac a ani jedna nemala akýkoľvek problém při km, ktoré sa tu masovo uvádzajú.
Pokial ide o Jagoše, lebo toto je téma o nich, tak v klube ich máme hafo a masovo sa žiadne problémy neriešia vrátane X type. A že mnohé majú bohate cez 200 000 je snáď jasné. Dokonca sa na fóre nikdy neriešili vstrekovače ani palivové čerpadlo ani spojka. Fórum je veřejné, dá sa overiť. A je nám snáď jasné, že na fórach sa riešia hlavne problémy.
Pokial ide o Jagoše, lebo toto je téma o nich, tak v klube ich máme hafo a masovo sa žiadne problémy neriešia vrátane X type. A že mnohé majú bohate cez 200 000 je snáď jasné. Dokonca sa na fóre nikdy neriešili vstrekovače ani palivové čerpadlo ani spojka. Fórum je veřejné, dá sa overiť. A je nám snáď jasné, že na fórach sa riešia hlavne problémy.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Jazdím celé SK, dialnice tvoria možno 30% všetkých jázd. Vačšinu tvoria cesty 1. a 2. triedy, často ešte horšie a samozrejme mestá, obce. Poviem taký posledný, celkom typický aj keď kratší okruh z poslednej služobky
NR-Turá Lúka-Smolinské-Dolné Orešany-BA-Horný Bar-Nitra 398km z toho dialnica 80km. A sú dni keď sa na dilanicu nedostanem vobec. No vždy je dialnica tak 20% a keď som na východe tak tam ani ťuk, skor tie najhnusnejšie cesty na SK
A napr sused taxikár sa motá skoro len po ceste, podtáča to jako sa dá aby ušetril naftu a okrem nafty a olejov do toho 4r. nedal ani korunu a za ten čas natočil určite viac jako 200 000
Ja to vidím tak jako s tými DPF a čímkoľvek iným. Všade sa z toho robí strašiak a realita je taká, že možno 20% áut ma niektorý z problémov, správa sa šíri ako mor a výsledok je taký, že 100% áut má na 100% všetky problémy.
NR-Turá Lúka-Smolinské-Dolné Orešany-BA-Horný Bar-Nitra 398km z toho dialnica 80km. A sú dni keď sa na dilanicu nedostanem vobec. No vždy je dialnica tak 20% a keď som na východe tak tam ani ťuk, skor tie najhnusnejšie cesty na SK
A napr sused taxikár sa motá skoro len po ceste, podtáča to jako sa dá aby ušetril naftu a okrem nafty a olejov do toho 4r. nedal ani korunu a za ten čas natočil určite viac jako 200 000
Ja to vidím tak jako s tými DPF a čímkoľvek iným. Všade sa z toho robí strašiak a realita je taká, že možno 20% áut ma niektorý z problémov, správa sa šíri ako mor a výsledok je taký, že 100% áut má na 100% všetky problémy.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných