Strana 1 z 3

Hyundai i30N - skúsenost

Napísané: 21.07.2020 00:08
od používateľa jurco1990
Zdravím všetkých, je tu nejaký majiteľ takéhoto auta a vedel by sa podeliť o skúsenosti? Zvažujem nad kúpou, cena nového je 30tis€, jazdené sú okolo 22-25tis €, pri nájazde okolo 40tis je to už risk? A taktiež cena servisu by ma zaujímala nakoľko cena nového auta nie je taká vysoká a môže mať spoločné dialy s klasickou i30. Ďakujem

Napísané: 21.07.2020 10:26
od používateľa pidizvi
az by ta to skutocne zaujimalo, tak ides do predajne a pytas sa to tam.
Az 30 tisic nie je az taka vysoka cena, tak by som sa pozrel radsej po megane rs, cennikova cena 32 tisic. A je to lepsie auto.

Napísané: 21.07.2020 14:56
od používateľa jurco1990
Tak tam budu urcite uprimny co sa tyka tychto veci ked ide o ich znacku, preto som chcel skusenost niekoho kto uprimne povie, a nie niekoho kto mi to vychvali do nebies :)

Napísané: 21.07.2020 15:06
od používateľa cobo77
Zajdi na fcb na hyundai klub Slovensko sú tam majitelia, napíš otázku na plochu, určite ti poradia... teraz som videl v HE bola na predaj jedna i30N za 21400eur s možnosťou odpočtu DPH, malo to cca 30000km a bola to 2018...servis klasickej i30 stoji okolo 200-240eur, na nko prihodíš cca 150eur počítam okolo 380eur ročne garancka vyjde...osobne som bol sa previesť na i30N fasback keď som bol na garancke v PO s Tucsonom a šlo to super, len dokedy vydrží vodičák :2f93: a pozor je to len predokolka, aby ta zadok auta v zákrute neobiehal skôr ako predok auta, je tam cca 270koní

Napísané: 21.07.2020 15:22
od používateľa karci123
pohladaj si testy kde to porovnavali s 'rivalmi'.

https://www.google.com/search?q=test+hy ... e&ie=UTF-8

Ide o to co od toho ocakavas.

Napísané: 21.07.2020 18:54
od používateľa ivko1
Chceš jazdenku a obávaš sa či už pri 40tkm to nebude riziko?
Každé auto by malo bez vážnejších problémov vydržať 150tkm

Cena servisu si myslím že bude rozdielna nakolko spoločných vecí s obyčajnou i30 mať vela nebude.
Ved to auto má iný motor, prevodovku, brzdy, chladenie, možno aj iné komplet zavesenie kolies, iné tlmiče

Spoločné budú akurát tak bezvýznamné veci. Rozdiely môžu byť aj v karoserii, minimálne nárazníky, kludne aj iné blatníky, ostré "N" môže mať hliníkovú kapotu...

Napísané: 21.07.2020 20:45
od používateľa YxoYpsilono
Neviem, čo riešiš. Hyundai má plnú záruku 5 rokov, bez km limitu.
Aj keby sa niečo pokazilo, záruka to pokryje.

Napísané: 21.07.2020 20:49
od používateľa gsxrr
cobo77 napísal:Zajdi na fcb na hyundai klub Slovensko sú tam majitelia, napíš otázku na plochu, určite ti poradia... teraz som videl v HE bola na predaj jedna i30N za 21400eur s možnosťou odpočtu DPH, malo to cca 30000km a bola to 2018...servis klasickej i30 stoji okolo 200-240eur, na nko prihodíš cca 150eur počítam okolo 380eur ročne garancka vyjde...osobne som bol sa previesť na i30N fasback keď som bol na garancke v PO s Tucsonom a šlo to super, len dokedy vydrží vodičák :2f93: a pozor je to len predokolka, aby ta zadok auta v zákrute neobiehal skôr ako predok auta, je tam cca 270koní
To by som chcel vidiet ako ma zadok auta obieha na predokolke

Napísané: 21.07.2020 21:52
od používateľa kveri
z vlastnej skusenosti - kup si type R. Vykasli sa na toto a francuzov. Jazdil som na tom, je to neporovnatelne.

Napísané: 21.07.2020 23:27
od používateľa karci123
gsxrr napísal:
cobo77 napísal:Zajdi na fcb na hyundai klub Slovensko sú tam majitelia, napíš otázku na plochu, určite ti poradia... teraz som videl v HE bola na predaj jedna i30N za 21400eur s možnosťou odpočtu DPH, malo to cca 30000km a bola to 2018...servis klasickej i30 stoji okolo 200-240eur, na nko prihodíš cca 150eur počítam okolo 380eur ročne garancka vyjde...osobne som bol sa previesť na i30N fasback keď som bol na garancke v PO s Tucsonom a šlo to super, len dokedy vydrží vodičák :2f93: a pozor je to len predokolka, aby ta zadok auta v zákrute neobiehal skôr ako predok auta, je tam cca 270koní
To by som chcel vidiet ako ma zadok auta obieha na predokolke
vola sa to lift off oversteer, nalozis na dvojke, vletis do zakruty a prudko pustis plyn. predok ti pribrzdi motor ale auto bude chciet sa tocit dalej zotrvacnostou.

Napísané: 21.07.2020 23:32
od používateľa jurco1990
ivko1 napísal:Chceš jazdenku a obávaš sa či už pri 40tkm to nebude riziko?
Každé auto by malo bez vážnejších problémov vydržať 150tkm

Cena servisu si myslím že bude rozdielna nakolko spoločných vecí s obyčajnou i30 mať vela nebude.
Ved to auto má iný motor, prevodovku, brzdy, chladenie, možno aj iné komplet zavesenie kolies, iné tlmiče

Spoločné budú akurát tak bezvýznamné veci. Rozdiely môžu byť aj v karoserii, minimálne nárazníky, kludne aj iné blatníky, ostré "N" môže mať hliníkovú kapotu...
Tak ako s takymito autami sa jazdi ovela inak ako s beznymi autami, ale teda vytriezvel som, a idem do niecoho normalnejsieho, s rovnakym vykonom ale teda 5 miestna limuzina, kazdopadne dakujem za odpovede vsetkym :)

Napísané: 21.07.2020 23:47
od používateľa hjundai
no vidíte dnes tie deti nevedia čo chcú... 5 miestna limuzína - to si mám čo predstaviť? Nejakého krátkeho cadillaca? alebo sedan? eNko je predsa 5 miestny hatchback, myslíš že 5 miestna"limuzína" s rovnakým výkonom sa bude šoférovať tak nejako "inak"?

Napísané: 22.07.2020 08:04
od používateľa pidizvi
mozes sa tvarit, ze nevies, co tym myslel, ale je to akurat tvoja hlupost, ze to nevies pochopit. Asize 5 miestna limuzina mala byt 5 miestny sedan. :4012:
200 koni v hot heci a 200 koni v nejakom superbe bude dost velky rozdiel na soferovanie.

Re: Hyundai i30N - skúsenost

Napísané: 22.07.2020 09:58
od používateľa Kocman85
jurco1990 napísal:Zdravím všetkých, je tu nejaký majiteľ takéhoto auta a vedel by sa podeliť o skúsenosti? Zvažujem nad kúpou, cena nového je 30tis€, jazdené sú okolo 22-25tis €, pri nájazde okolo 40tis je to už risk? A taktiež cena servisu by ma zaujímala nakoľko cena nového auta nie je taká vysoká a môže mať spoločné dialy s klasickou i30. Ďakujem
toľko tém, čo ty si tu pozakladal tak to je na zamyslenie sa.

Napísané: 22.07.2020 11:58
od používateľa hjundai
pidizvi napísal:mozes sa tvarit, ze nevies, co tym myslel, ale je to akurat tvoja hlupost, ze to nevies pochopit. Asize 5 miestna limuzina mala byt 5 miestny sedan. :4012:
200 koni v hot heci a 200 koni v nejakom superbe bude dost velky rozdiel na soferovanie.
- mozno som hlupy ale limuzina nie je sedan. A ano 200 ci kolko koni sa bude lepsie soferovat v aute ktore je na to postavene. Je zabavne sledovat posrateho vodica v superbe v ostrejsej zakrute :40bd: