Honda CRV 1998 - kurenie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 10.05.2009 17:32 Zdieľať na Facebook
Honda CRV 1998 - kurenie
Pred nedávnom som kúpil hondu crv 1998 rok výroby a strašne slabo mi kúry.da sa nejako odvzdušnit kúrenie alebo tam bude zlý radiátor?ďakujem za info
-
- Príspevky: 5454
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 10.05.2009 17:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
Pri takom starom aute mozes citit s kurenia hocico,zalezi pod akym stromom auto stalo;-)
Treba si dobre vsimat vysku hladiny v nadrzke,najlepsie pred jazdou ci neklesa.Byt tebou skontrolujem si termostat-su nato sposoby az potom by som sa zameral na radiator nakolko k nim byva zly pristup.Radiator by sa mal odvzdusnit sam.Pozri ci namas na najvyssom bode chladenia odvzdusnovak.
Treba si dobre vsimat vysku hladiny v nadrzke,najlepsie pred jazdou ci neklesa.Byt tebou skontrolujem si termostat-su nato sposoby az potom by som sa zameral na radiator nakolko k nim byva zly pristup.Radiator by sa mal odvzdusnit sam.Pozri ci namas na najvyssom bode chladenia odvzdusnovak.
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 10.05.2009 17:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 10.05.2009 17:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
Existuje preplach ale najprv vyskusaj nastartovat studeny motor a vyskusaj ci sa ti rovnako zohrieva hadica na chladici a tensia hadica privod do radiatora.Ak sa zohrievaju sucasne je to zly termostat.Ak zacne hriat privod do radiatora prvy a aj tak nekury tak je problem v radiatore.Teoreticky aj tecuci radiator kury a niekedy pritpm viac zahmly predne sklo.
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 10.05.2009 17:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 14.01.2018 12:01 Zdieľať na Facebook
Nedavno si kupil? Skus sa opytat preco nekuri mozno ti exmajitel bude vediet povedat presne v com je zrada.
Moje espero stracalo vodu ale vo vyrovnavacej nadrzke hladina bola v normale. Ked kontrolujes vodu treba postlacat aj hadice ci je aj v nich. Trosku doliat nemrzku ajtak ide zima. Ked ju zoberie bol tam vzduch. Ak nie odsajes nadbytok.
Cekol by som aj kabinovy filter. Respektive ho hned vymenil na zimuje to dobre. Ak je upchaty a neprudi cezen vzduch kurit nebude. A uz ked ho budes menit uvidis aj vyparnik a radiator popripade funkcnost klapiek ktore ovladaju vyduch. Ci nieje zadreta niekde na studeny vzduch.
Moje espero stracalo vodu ale vo vyrovnavacej nadrzke hladina bola v normale. Ked kontrolujes vodu treba postlacat aj hadice ci je aj v nich. Trosku doliat nemrzku ajtak ide zima. Ked ju zoberie bol tam vzduch. Ak nie odsajes nadbytok.
Cekol by som aj kabinovy filter. Respektive ho hned vymenil na zimuje to dobre. Ak je upchaty a neprudi cezen vzduch kurit nebude. A uz ked ho budes menit uvidis aj vyparnik a radiator popripade funkcnost klapiek ktore ovladaju vyduch. Ci nieje zadreta niekde na studeny vzduch.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Ak je dosť vody, môže to byť ventil kúrenia (slabo otvára), zanesený radiátor kúrenia (slabý prietok vody), zavzdušňovanie systému cez tesnenie pod hlavou... Pri aute toho ročníku je možností ojojoooj, tam už malo nárok odísť všetko. Napríklad aj termostat, že by bol stále otvorený a voda sa ti kvôli tomu ani poriadne nezohreje.
Každopádne, začal by som tým, či to niekde netečie, lebo nemrzku rozhodne nemáš čo cítiť v kabíne. Ak si to teda nemýliš s náplňou do ostrekovača, tú samozrejme po použití ostrekovačov vo vnútri cítiť môžeš.
Každopádne, začal by som tým, či to niekde netečie, lebo nemrzku rozhodne nemáš čo cítiť v kabíne. Ak si to teda nemýliš s náplňou do ostrekovača, tú samozrejme po použití ostrekovačov vo vnútri cítiť môžeš.
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 10.05.2009 17:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 10.05.2009 17:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3692
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Skúsim doplniť drobnosť, lebo mám dojem, že si celkom neporozumel tomu, čo ti písal mjato.
Totiž ten radiator kúrenia sa okrem samozrejme možného usádzania niečoho vnútri, zanáša predovšetkým zvonku, keď na ňom kondenzuje voda, prach zo vzduchu sa do nej zachytáva a za dlhé roky sa tam môže usadiť slušný nános nečistoty.
Problém je v tom, že radiator kúrenia je u väčšiny áut dostupný až po demontáži palubnej dosky, čo je obvykle dosť roboty.
Takže preto je vhodné pred tým než by k tomu malo dôjsť, vyskúšať že či samotný vodný okruh je dobre priechodzí, či radiátorom kúrenia tá teplá voda bez problémov cirkuluje.
Tiež či vzduch do kabíny okolo radiatora prechádza v dostatočnom množstve.
Ak to nepomôže a stále to slabo kúri, potom treba riešiť že ako sa dostať k radiaroru a vyčistiť ho, prípadne vymeniť, to samozrejme vtedy ak troca tečie.
Po tých rokoch by to nebolo prekvapivé, stačí celkom malý únik a cítiť ho v kabíne po zapnutí kúrenia.
No a po nejakom čase sa únik samozrejme prejaví aj na hladine chladiacej kvapaliny v nádržke.
Totiž ten radiator kúrenia sa okrem samozrejme možného usádzania niečoho vnútri, zanáša predovšetkým zvonku, keď na ňom kondenzuje voda, prach zo vzduchu sa do nej zachytáva a za dlhé roky sa tam môže usadiť slušný nános nečistoty.
Problém je v tom, že radiator kúrenia je u väčšiny áut dostupný až po demontáži palubnej dosky, čo je obvykle dosť roboty.
Takže preto je vhodné pred tým než by k tomu malo dôjsť, vyskúšať že či samotný vodný okruh je dobre priechodzí, či radiátorom kúrenia tá teplá voda bez problémov cirkuluje.
Tiež či vzduch do kabíny okolo radiatora prechádza v dostatočnom množstve.
Ak to nepomôže a stále to slabo kúri, potom treba riešiť že ako sa dostať k radiaroru a vyčistiť ho, prípadne vymeniť, to samozrejme vtedy ak troca tečie.
Po tých rokoch by to nebolo prekvapivé, stačí celkom malý únik a cítiť ho v kabíne po zapnutí kúrenia.
No a po nejakom čase sa únik samozrejme prejaví aj na hladine chladiacej kvapaliny v nádržke.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných