Kuga/S-max 2.0 TDCi 132 kW
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 26.06.2015 12:27 Zdieľať na Facebook
Kuga/S-max 2.0 TDCi 132 kW
Dobrý deň,
rozhodujem sa nad kúpou jazdenky. Zaujímajú ma tieto dve autá.
Ročník 2018+ , automat .
Chcem sa opýtať na problémy danej motorizácie a na čo si dať pozor pri kúpe.
Ďakujem Rudi
rozhodujem sa nad kúpou jazdenky. Zaujímajú ma tieto dve autá.
Ročník 2018+ , automat .
Chcem sa opýtať na problémy danej motorizácie a na čo si dať pozor pri kúpe.
Ďakujem Rudi
-
- Príspevky: 531
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
Re: Kuga/S-max 2.0 TDCi 132 kW
No....
110/132 kw je ešte motor od PSA s dvojspojkou powershift a bez adblue, koncom roka 2018 nastupoval už motor čisto od fordu panther diesel 110kw a 140kw už s adblue a 8 stupňovým automatom, ktorý má v interiéri len otočný prepínač ako Jaguar.
Powershift je už tu prekvapivo odolný, každých 60t treba meniť olej a spraviť novú adaptáciu.
Ja mám ale manuál, ktorý je na radenie otrasne gumenný a má podla môjho vkusu velmi dlhé prevody. A automat zase vraj dosť podtáča....
Takže ak chceš ešte motor bez močoviny euro6, treba si odsledovať kódy motorov.
Inak ford poriešil dpfko vaporizérom nafty pred DPF, aby zvýšil teplotu pri vypalovaní, niekedy zvykne odchádzať. Klasika aj EGRko môže časom pápá. Ale do 250-300t by nemal byť s motorom problém.
To DPF inak ani nezbadáš, že vypaluje. Jedine po 3000km čo mám ten motor som zbadal väčšie vibrácie a hluk a trochu znížený výkon v záťaži.
Peugeot mal od 2014 už močovinu na tento motor, kde odchádzajú senzory a celé nádržky, preto som volil forda, ktorý je myslím aj lepšie odhlučnený a má lepší podvozok. No negatívum je zase vysoká váha. Teda mám mondeo, ale smax by mal byť na tom podobne.
Olejový interval je 2 roky alebo 30 tisíc. Tak na to by som si dal pozor a radšej menil olej pri dlhých trasách max do 20t/rok.
Rozvody pri 200t s vodnou pumpou to je pár korún. Na niektorých autách tečie chladiaca cez pumpu hlavne pri malých nájazdoch a starších autách.
110/132 kw je ešte motor od PSA s dvojspojkou powershift a bez adblue, koncom roka 2018 nastupoval už motor čisto od fordu panther diesel 110kw a 140kw už s adblue a 8 stupňovým automatom, ktorý má v interiéri len otočný prepínač ako Jaguar.
Powershift je už tu prekvapivo odolný, každých 60t treba meniť olej a spraviť novú adaptáciu.
Ja mám ale manuál, ktorý je na radenie otrasne gumenný a má podla môjho vkusu velmi dlhé prevody. A automat zase vraj dosť podtáča....
Takže ak chceš ešte motor bez močoviny euro6, treba si odsledovať kódy motorov.
Inak ford poriešil dpfko vaporizérom nafty pred DPF, aby zvýšil teplotu pri vypalovaní, niekedy zvykne odchádzať. Klasika aj EGRko môže časom pápá. Ale do 250-300t by nemal byť s motorom problém.
To DPF inak ani nezbadáš, že vypaluje. Jedine po 3000km čo mám ten motor som zbadal väčšie vibrácie a hluk a trochu znížený výkon v záťaži.
Peugeot mal od 2014 už močovinu na tento motor, kde odchádzajú senzory a celé nádržky, preto som volil forda, ktorý je myslím aj lepšie odhlučnený a má lepší podvozok. No negatívum je zase vysoká váha. Teda mám mondeo, ale smax by mal byť na tom podobne.
Olejový interval je 2 roky alebo 30 tisíc. Tak na to by som si dal pozor a radšej menil olej pri dlhých trasách max do 20t/rok.
Rozvody pri 200t s vodnou pumpou to je pár korún. Na niektorých autách tečie chladiaca cez pumpu hlavne pri malých nájazdoch a starších autách.
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 26.06.2015 12:27 Zdieľať na Facebook
Re: Kuga/S-max 2.0 TDCi 132 kW
Ďakujem. Ak by mal niekto ešte niečo, poraďte.Moonshine napísal: ↑15.05.2023 12:10 No....
110/132 kw je ešte motor od PSA s dvojspojkou powershift a bez adblue, koncom roka 2018 nastupoval už motor čisto od fordu panther diesel 110kw a 140kw už s adblue a 8 stupňovým automatom, ktorý má v interiéri len otočný prepínač ako Jaguar.
Powershift je už tu prekvapivo odolný, každých 60t treba meniť olej a spraviť novú adaptáciu.
Ja mám ale manuál, ktorý je na radenie otrasne gumenný a má podla môjho vkusu velmi dlhé prevody. A automat zase vraj dosť podtáča....
Takže ak chceš ešte motor bez močoviny euro6, treba si odsledovať kódy motorov.
Inak ford poriešil dpfko vaporizérom nafty pred DPF, aby zvýšil teplotu pri vypalovaní, niekedy zvykne odchádzať. Klasika aj EGRko môže časom pápá. Ale do 250-300t by nemal byť s motorom problém.
To DPF inak ani nezbadáš, že vypaluje. Jedine po 3000km čo mám ten motor som zbadal väčšie vibrácie a hluk a trochu znížený výkon v záťaži.
Peugeot mal od 2014 už močovinu na tento motor, kde odchádzajú senzory a celé nádržky, preto som volil forda, ktorý je myslím aj lepšie odhlučnený a má lepší podvozok. No negatívum je zase vysoká váha. Teda mám mondeo, ale smax by mal byť na tom podobne.
Olejový interval je 2 roky alebo 30 tisíc. Tak na to by som si dal pozor a radšej menil olej pri dlhých trasách max do 20t/rok.
Rozvody pri 200t s vodnou pumpou to je pár korún. Na niektorých autách tečie chladiaca cez pumpu hlavne pri malých nájazdoch a starších autách.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných