Ford Mondeo MK3 , 2.0 tdci , 96 kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.11.2020 11:59 Zdieľať na Facebook
Ford Mondeo MK3 , 2.0 tdci , 96 kw
Dobrý deň potreboval by som radu odišli mi na mondeu vstreky. V motore mám vstreky s kódom EJDR00501Z . Hľadám nové a stretol som sa zo vstrekamy s kódom EJDR00301Z a EJDR00401Z tiež z motora 2.0tdci 96kw lenže je tu problém tie 301Z a 401Z majú špičku o 7mm dlhšiu ako mám ja v motore. Chcem sa opýtať či by to vadilo keby som dal vstrek s dlhšou špičkou . Môže sa to? Nič sa nestane s motorom ?? Za rady dalujem
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
jeden je na euro 3 a druhy na euro 4 co mas ty?podalsie na to aby ti tie trysky dobre fungovali potrebujes kod zadat do rj motora a ked kupis od niekoho vstreky na bazosi ako budes vediet kod?potrebujes stitok z auta.
kody z prvovyrby su nalepene na ventilovom dekli kazdy cylinder-valec,ma svoje cislo.
ale dnes v roku 2021 ma tak asi 95 percent mondei tie vstreky uz menene repasovane alebo testovane a tym padom sa dava iny kod ten ktory testovacia masina vygeneruje.
ja na tvojom mieste pokial mas cerpadlo dobre dam tie vstreky do firmy kde to repasuju a oni ti povedia ktory musi na repas a ktory staci dat naspat. a ku kazdemu vstrekovacu dostnes papier s kodom a vsetkym o tom ako pracuje.
je to najlepsia istota ze su v poriadku.a este im povedz aby ti ich natlacili naftou ak to budes davat sam pretoze kopec mechanikom tie delphi diezle trapi startovanim naprazdno donemoty nasucho vsade potecie nafta ked povoluje trubky a uz aj repasnute vstrekovace odpali.
kody z prvovyrby su nalepene na ventilovom dekli kazdy cylinder-valec,ma svoje cislo.
ale dnes v roku 2021 ma tak asi 95 percent mondei tie vstreky uz menene repasovane alebo testovane a tym padom sa dava iny kod ten ktory testovacia masina vygeneruje.
ja na tvojom mieste pokial mas cerpadlo dobre dam tie vstreky do firmy kde to repasuju a oni ti povedia ktory musi na repas a ktory staci dat naspat. a ku kazdemu vstrekovacu dostnes papier s kodom a vsetkym o tom ako pracuje.
je to najlepsia istota ze su v poriadku.a este im povedz aby ti ich natlacili naftou ak to budes davat sam pretoze kopec mechanikom tie delphi diezle trapi startovanim naprazdno donemoty nasucho vsade potecie nafta ked povoluje trubky a uz aj repasnute vstrekovace odpali.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.11.2020 11:59 Zdieľať na Facebook
Ďakujem za radu. Aha dobre že vravíte mne mechanik povedal že mám zháňať vstreky s číslo EJDR00501Z ale vždy som našiel len 301 a 401 potom som zohnal tie 501Z na bazosi a išli jeden deň .
Áno čerpadlo je funkčné keďže som auto naštartoval cez ŠTARTsprej striekol som mu trocha a chytilo hneď no mesiac stalo a už nepomohol ani sprej tak dúfam že je ešte funkčné ale za rady ďakujem . Chcel by som sa ešte opýtať či mi neviete poradiť nejakú firmu čo repasuju vstreky .
Áno čerpadlo je funkčné keďže som auto naštartoval cez ŠTARTsprej striekol som mu trocha a chytilo hneď no mesiac stalo a už nepomohol ani sprej tak dúfam že je ešte funkčné ale za rady ďakujem . Chcel by som sa ešte opýtať či mi neviete poradiť nejakú firmu čo repasuju vstreky .
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
taky naznak ze cerpadlo je zle treba vyliat naftu z filtra zospodu tou srobou a pozerat ci tam nieco neplava a este ked demontovat snimac tlaku rail potrubia ci tam niesu nanosy.
este tie vstreky netusim ake maju presne 2.0 tdci tie boli 85kw a 96kw --- euro 3 euro 4 a euro 4 96kw z dpf.dovoz to mal dpf tam boli dpf skor povinne ako u nas.cize su tam 3 druhy vstrekov na 2 liter tdci.predtym boli tddi 66kw a 85kw.
2.2 tdci nemali nikdy dpf a vyzsi objem motora mali len tym ze ma to vacsi zdvih piesta a tym padom sa zdvihol objem vstrekovace a dvojhmota su ine.
ale ako som pisal ja by som jazdene vstrekovace z internetu neriesil.bez papiera je to len kus zeleza.ono celkovo tie fordy z delphi vstrekovanim ak to zle startuje v zime za studena,alebo dymi alebo motor skube je to vstrekami.
treba tie vstreky poslat do firmy kde to repasuju tam maju aj testovacu masinu na to.kazdy vstrek ide najprv na test a potom sa vie ako na tom je.ja som to riesil osobne autom v kezmarku T.S.A diesel servis.zavolal som tam dohodol si termin a bolo.stalo ma to z demotazou test a montaz s novymi podlozkami pod vstreky 89euro 4 roky dozadu.ale tych firiem je viac po celom sk.
este tie vstreky netusim ake maju presne 2.0 tdci tie boli 85kw a 96kw --- euro 3 euro 4 a euro 4 96kw z dpf.dovoz to mal dpf tam boli dpf skor povinne ako u nas.cize su tam 3 druhy vstrekov na 2 liter tdci.predtym boli tddi 66kw a 85kw.
2.2 tdci nemali nikdy dpf a vyzsi objem motora mali len tym ze ma to vacsi zdvih piesta a tym padom sa zdvihol objem vstrekovace a dvojhmota su ine.
ale ako som pisal ja by som jazdene vstrekovace z internetu neriesil.bez papiera je to len kus zeleza.ono celkovo tie fordy z delphi vstrekovanim ak to zle startuje v zime za studena,alebo dymi alebo motor skube je to vstrekami.
treba tie vstreky poslat do firmy kde to repasuju tam maju aj testovacu masinu na to.kazdy vstrek ide najprv na test a potom sa vie ako na tom je.ja som to riesil osobne autom v kezmarku T.S.A diesel servis.zavolal som tam dohodol si termin a bolo.stalo ma to z demotazou test a montaz s novymi podlozkami pod vstreky 89euro 4 roky dozadu.ale tych firiem je viac po celom sk.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.11.2020 11:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
nemozes to brat tak ze auto bolo zle.vsetko je to o gazdovi a ak chces mat dobre auto musis si kupit nove u jazdeneho je vzdy riziko vsetko.
ja som si svoju mk3 z roku 09/2006 motorom 2.2tdci nechal odgulal som na to nejakych 218000km investoval som tam len origo diely aj take veci ako spotrebak brzdy alebo nemrznuca v chladici + dostavalo to kazy rok vystrek dutin aby nekorodovalo nic ani napravy nemaju hrdzu a ked to malo nieco cez 400000km,strcil som to do garaze.auto jazdi stale na povodnych vstrekoch turbe cerpadle.nechal som si ho koli tomu ze je to sk povod ja som druhy majitel a auto je zachovale leskle v ST vybave.predat ho za 500 euro nechcem pretoze staci sadnut a veziem sa kde len cesty budu.auto som pouzival na to na co bolo urcene cize -95 percent- jazd len dialnice 1000-1300km trate.teraz jazdim mk4 z roku 2014 titanium sport 2.2 tdci a uz ma skoro 417000km.a nahrada uz neni mk5 nemaju taky dizel tak asi presedlam zase na zadnohraby laka ma bmw 540D.
ja som si svoju mk3 z roku 09/2006 motorom 2.2tdci nechal odgulal som na to nejakych 218000km investoval som tam len origo diely aj take veci ako spotrebak brzdy alebo nemrznuca v chladici + dostavalo to kazy rok vystrek dutin aby nekorodovalo nic ani napravy nemaju hrdzu a ked to malo nieco cez 400000km,strcil som to do garaze.auto jazdi stale na povodnych vstrekoch turbe cerpadle.nechal som si ho koli tomu ze je to sk povod ja som druhy majitel a auto je zachovale leskle v ST vybave.predat ho za 500 euro nechcem pretoze staci sadnut a veziem sa kde len cesty budu.auto som pouzival na to na co bolo urcene cize -95 percent- jazd len dialnice 1000-1300km trate.teraz jazdim mk4 z roku 2014 titanium sport 2.2 tdci a uz ma skoro 417000km.a nahrada uz neni mk5 nemaju taky dizel tak asi presedlam zase na zadnohraby laka ma bmw 540D.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.11.2020 11:59 Zdieľať na Facebook
Máte pravdu veľa záleží od majiteľa autá ako sa o to stará a pristupuje k tomu. Ja na mondeo nemôžem zle slovo povedať pekná spotreba pohodlne len som natrafil na zanedbaný kus nabehal som 500km a odišli vstreky . Ale nič nenarobím druhé auto kúpim určite mondeo ale už si dám poriadne pozor čo a od koho kupujem
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.11.2020 11:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.11.2020 11:59 Zdieľať na Facebook
Práveže tiež mi to bolo čudne že odišli auto ani nedymilo šlo pekne tichučko motor nebol nejaký hlučný ani nič pri jazde mi začala blikať kontrolka zhavenia po minúte kontrolka motora ale auto šlo normálne bez zmeny prišiel som domov po dvoch hodinách som šiel ešte s autom preč a startlo na brnk išlo normálne večer som domov došiel a ráno som ho už nenaštartoval.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.11.2020 11:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
cize chyti a hned vypne.vstrekovce menene z bazosa.kody boli zadane?diagnostikou vidiet kody vstrekov ci ich rj motora vidi.
tie prepady su take ze ja moja mk3 ich mla take ze po starte su rozdiely velmi velke a postupne sa to upravuje.tomu autu trva 30 sec kym nacita zavady.
tie prepady su take ze ja moja mk3 ich mla take ze po starte su rozdiely velmi velke a postupne sa to upravuje.tomu autu trva 30 sec kym nacita zavady.
Naposledy upravil/-a seven549 v 26.02.2021 21:30, upravené celkom 3 krát.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.11.2020 11:59 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných