brzdy Ridex
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Zhruba takto to vyzerá
[img]https://s22.postimg.org/rtom0c6f1/11_8_2016_009.jpg[/img]
A takto sa chystali kotúče na moje auto,slniečko urýchli schnutie
[img]https://s16.postimg.org/yo3glzdlt/11_8_2016_003.jpg[/img]
[img]https://s22.postimg.org/rtom0c6f1/11_8_2016_009.jpg[/img]
A takto sa chystali kotúče na moje auto,slniečko urýchli schnutie
[img]https://s16.postimg.org/yo3glzdlt/11_8_2016_003.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 26.03.2017 22:44, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7883
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
hmm ujo hlavaty klobuk dole.staras sa ako sa patri.a co naprava?vidiet tam zaciatky korozie.
ja to uz min 10 rokov robim takto.kupim nove kotuce ostriekam to zinkovym sprayom striebornym aj tie ventilovane casti.drzi to aj 4 roky v tych miestach kde je ventilacia.ale musi to byt striekane za nova.dosky si otru vsetko kde je potreba tak aspon vidim zo zaciatku ako pracuje pritlak dosiek na kotuc.strmene drziaky strmenov vsetko je kazdy rok po zime cize teraz je ten cas,vsetko ocistene od prachu a blata kde je kov hrzdavy na vrtacku droteny kartac a cistim a znova zinkovy spray.dotykove plochy dosiek jemne vazelinou obycajnou potriem funguje to dlho no ja som pedant kazdy rok dookola to kolecko roboty.ale v lete ciste kotuce ciste strmene strieborna farba vzdy to vyzera.je to pracne stale demontovat strmen drziak strmena co nejde dole pouzijem pilnik alebo hocico co je v dielni na mechanicke odstranenie hrdze z brzd.naprava to iste vsetko vycistit blatniky podlaha auta a potom vsade striekam vosk.nase cesty su hnus na blato.
ja to uz min 10 rokov robim takto.kupim nove kotuce ostriekam to zinkovym sprayom striebornym aj tie ventilovane casti.drzi to aj 4 roky v tych miestach kde je ventilacia.ale musi to byt striekane za nova.dosky si otru vsetko kde je potreba tak aspon vidim zo zaciatku ako pracuje pritlak dosiek na kotuc.strmene drziaky strmenov vsetko je kazdy rok po zime cize teraz je ten cas,vsetko ocistene od prachu a blata kde je kov hrzdavy na vrtacku droteny kartac a cistim a znova zinkovy spray.dotykove plochy dosiek jemne vazelinou obycajnou potriem funguje to dlho no ja som pedant kazdy rok dookola to kolecko roboty.ale v lete ciste kotuce ciste strmene strieborna farba vzdy to vyzera.je to pracne stale demontovat strmen drziak strmena co nejde dole pouzijem pilnik alebo hocico co je v dielni na mechanicke odstranenie hrdze z brzd.naprava to iste vsetko vycistit blatniky podlaha auta a potom vsade striekam vosk.nase cesty su hnus na blato.
-
- Príspevky: 7883
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
rozpalil si abs senzory?to nedas na beznej ceste.ani keby jazdil ilegalne preteky za 10 milionov.jedine ze sa ti blokli piestiky a tahal si dialnicu velmi dlho.ja som siel raz dole alpami v rakusku cesta ako na pc hre z brzd cierny prach blikalo mi snad kazde auto vsetko bolo po jazde horuce odisli max loziska.marko2 napísal:seven raz som uvaril kotuce a ked ochladli nepohol som s autom.dokonca som musel menit brzdy komplet,ložiska a čidla na abs boli roztopene.....mne to nerobilo jak tebe.neviem preco.asi že to bola prvovyroba.budem musiet kupit tie co ty.musim to hned vymenit.tie brembo co mam su asi na nic.
na starlinoch jazdim tak ze predvidam premavku ak vidim zmetka co ocumuje mi auto okamzite plny plyn a nech je prec ale ak v nemecku sekam cez 200km/h sledujem cestu asi kam dovidim.za rok som menil brzdy 8x a stacilo.kdesi tu teraz pisal zase ujo hlavaty ze auta maju poddimenzovane brzdy a ma pravdu.80 percent aut na to nema ale na bezne jazdenie da sa.preto sledujem cestu na 90 percent urcim kazde auto co spravi najviac robia zakruty ktory sofer nema istotu ze to da spomali,to je prvy naznak ze to soferuje sockar co nema prachy aby udrzal auto v kondicii a su to aj 5 rocne auta.2 naznak su tahajuce sa auta vo vedlajcom pruhu stacia 3 za sebou,nasleduje zakruta a spomali automaticky je to sockar alebo bojko.myslim na to stale ako brzdit 80000km mam na starlinoch a stale idu.experimentoval som z viac znackami vsetko je rovnake smetie.len u tych starlinoch ak som ich na volnej drahe rozohrial tak smiesne triasol volant no ak vychladli bolo to ok. a to mi staci.ak som mal ate pokrutili sa a uz sa nezrovnali.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Je take prislovie, že auto ma služiť človeku, nie človek autu...
zase nepodceňujme konštrukterov
kotúčové brzdy su konštruované ako BEZUDRŽBOVÉ, samozrejme počas životnosti brzdových platničiek
aby ma niekto nechcel zase chytať za slovíčka...
Aj tak najlepšie všetko premaže VODA
ked sa jazdi za dažďa
zase nepodceňujme konštrukterov
kotúčové brzdy su konštruované ako BEZUDRŽBOVÉ, samozrejme počas životnosti brzdových platničiek
aby ma niekto nechcel zase chytať za slovíčka...
Aj tak najlepšie všetko premaže VODA
ked sa jazdi za dažďa
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Tu je niečo o tom popísané :bajo777 napísal:len Milan to na rozdiel od tvojeho napadu strieka antikoroznym maglajzom, ktory neni vidiet ale drzi tam jak hluchy dvere, to je take kuzlo, ze keby ti povypraval co za zazrak to je, tak si sadnes na prdel
http://cdn.intechopen.com/pdfs/46243.pdf
a na konci su uvedené aj jednotlivé chem.latky,a ich pomer
ktoré slúžia ako inhibitor korozie
Ono hlavnym cielom inhibitoru korozie je vytvoriť aktivnu vrstvu kysličnikov na povrchu kovoveho materialu,ktorá vytvorí tak pevnú molekularnu štrukturu na povrchu materialu,že prakticky uzavrie celý povrch a tým zabrani postupu korozie do hlbky, pričom počas celeho tohto procesu može vstupovať do hry aj elektrolýza
Je to alchýmia v podstate...
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Je to presne ako sa píše vyššie a to je nenažratosť zopár ľudí na svk..ako je možné že v jedno internetovom obchode stojí tlmič Kayaba 45 eur v druhom 80 eur a v autokelly stojí 130...bandit97 napísal:Preco vlastne tie diely nenakupujete priamo u vyrobcu? Neda vam? Maly odber ze..? A preco si myslite ze slovenskemu predajcovy ktory ma 5milionov potencialnych kupcov da vyrobca rovnaku cenu ako polskemu ktory ma 12 krat viac? Pracoval som vo firme kde sme sa trapili zrovna s tymto stavom. Nedokazli sme predat za cenu ako poliak ani keby sme isli na 0% marzu.. Tak sme sa pytali dodavatelov ako je toto mozne a odpoved bola :"predaj tolko co poliak a dostanes rovnaku cenu".. Jak sakra mam predat viac, ked mam horsi nakup jak on predaj?! A na to uz kazdy len krcil plecami.. Takze nakupovanim v polsku sa v zasade tento rozdiel len dalej prehlbuje.. Nemam v umysle hajit slovenskych obchodnikov ale vo vela pripadoch sa niektore veci proste nedaju z objektivnych pricin..
Alebo potreboval som kúpiť narýchlo homoklb a prídem do predajne dielov v petržke a pýtam sa čo by stál tento klb na takéto auto..kuká do počítača a že 45 eur, hmm hovorím že to si radšej objednám cez net a počkám a predajca a za čo ho maju na nete? a ja že za 25 eur...kuká do pčítača a berie kalkulačku a že za 27 by mohol byť?a ja že kludne...takže to je realita...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných