Strana 2 z 2

Napísané: 09.08.2012 01:48
od používateľa dragons44
Takze nasledovne zistenie : starter na priamo napojeny ide , cerpadlo na priamo napojene ide , vymena relatok nepomohla ale odpojil som relatko starteru a ked som ho prekabloval napriamo po otoceni kluca motor startoval to iste aj cerpadlo , tak som nasadil naspet relatka a odspodu nasunul kabel na kolik ktory by mal byt ukostreny a druhy koniec som pripojil na kasnu na najblizsiu kostru a motor po otoceni kluca startuje a dava benzin ale nenaskoci lebo nejde iskra tak som rozrezal celi zvezok kablov a siel som po kabloch ktore som ukostril z cielom ze najdem na ich konci zlu kostru no bohuzial ma vsetky kable doviedli k riadiacej jednotke .... Zohnal som diagnostiku na forda a nechcela komunikovat s riadiacov jednotkou tak teraz mam otazku ci je doondena riadiacka a mam kupit novu alebo je chyba inde bo na vymenu riadiacky treba aj imobilizer a kluce pouzita cca 180€ aby neboli zbytocne ...... Vopred dakujem za odpoved a pomoc :-)

Napísané: 09.08.2012 02:32
od používateľa bombalino
Radšej tú Pumu odvlečte niekde do serisu,lebo touto stratégiou to za pár dní rozoberete a rozrežete do poslednej matky. :)

Napísané: 09.08.2012 10:37
od používateľa dragons44
Hehe tak to zasa ee len sa snazime dojst na to co jej bude mechanik co dosiel s tou diagnostikou povedal ze to moze byt riadiacka ale aj nemusi preto sa pytam co by to mohlo byt :-)