Ford Escort - automat
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 08.04.2006 23:12 Zdieľať na Facebook
Ford Escort - automat
ahojte, neviete poradiť, mám ford escort r.v.1997, 1,6 16V benzín AUTOMAT, pričom ked mám zaradené D a stojím na brzde tak musím niekedy silno držať brzdu, lebo auto mi skacká a chce sa nasilu pohnúť dopredu, taktiež niekedy sa mi stane, že dám P alebo N a otáčky vyskočia na 4000 a ked nevypnem motor tak sa nedajú znížiť, pričom plyn nie je zaseknutý, ďakujem
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 09.05.2010 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
tiez mam tento ford..teda sice som ho venoval jednej skvelej profesorke, ale stale je na mna pisane...
ako pise kolega nado mnou, kazdopadne treba dat pozriet najprv motor, cize take klapku precistit,a zistit, preco ide do otacok..aj ked ako si pamatam z toho mojho, tak motor ide do otacok vzdy ked das do N, ale hned klesne...
inak ten automat je uz asi po smrti...
ako pise kolega nado mnou, kazdopadne treba dat pozriet najprv motor, cize take klapku precistit,a zistit, preco ide do otacok..aj ked ako si pamatam z toho mojho, tak motor ide do otacok vzdy ked das do N, ale hned klesne...
inak ten automat je uz asi po smrti...
-
- Príspevky: 584
- Dátum registrácie: 15.10.2008 19:43
- Bydlisko: Blava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 400
- Dátum registrácie: 28.04.2007 21:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 08.04.2006 23:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 400
- Dátum registrácie: 28.04.2007 21:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
Zeby cez volnobezny ventil auto vytocilo 4000, to je trosku vela.
Skus pozret odvetranie klukovej skrine do sania je zo zadu nasunuta hadicka[9] a popod zapalovaci modul pokracuje trupka[8] a na konci pri vyfuku na pravo je kolienko[7] a je tam nasunuty maly ventil[2]. Hadica[9] moze byt vcucnuta do seba od podtlaku a vysokej teploty a ventil[2] moze mat uz vybehanu pruzinu. Ten ventil je velmi tazke diagnostikovat ci je dobry alebo zly, ale z jednej strany by mal prepustat a z druhej nie.
http://img717.imageshack.us/f/airintake.jpg/
Skus pozret odvetranie klukovej skrine do sania je zo zadu nasunuta hadicka[9] a popod zapalovaci modul pokracuje trupka[8] a na konci pri vyfuku na pravo je kolienko[7] a je tam nasunuty maly ventil[2]. Hadica[9] moze byt vcucnuta do seba od podtlaku a vysokej teploty a ventil[2] moze mat uz vybehanu pruzinu. Ten ventil je velmi tazke diagnostikovat ci je dobry alebo zly, ale z jednej strany by mal prepustat a z druhej nie.
http://img717.imageshack.us/f/airintake.jpg/
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 27.02.2006 18:50 Zdieľať na Facebook
Skôr než niečo budeš meniť, skontroluj odvetrávanie klukovej skrine a veka ventilov. Hadičky zvyknú od oleja zvetrať a popraskať a tade prisáva falošný vzduch. Vo veku ventilov je pred hadičkou vsunutý malý spätný ventil - máva prasknutú pružinku. K tej prevodovke, neni to klasický automat ale CVT /Coutinuously Variable Transmission/ made in Italy. Teda nemá menič krútiaceho momentu a o prevod sa stará kovový článkový remeň s dvoma kovovými remenicami meniacimi priemer. RJ motora ti pri zaradenom P nedovolí prekročiť 3500ot - vypína vstreky. K prevodovke ide tiež lanko od klapky ktore treba správne nastaviť tak ako aj lanko od páky voliča a tiahla na prevodovke. Inak tá prevodovka nikdy nebude reagovať mäkko po zaradení stupňa pre absenciu toho meniča. Pri zaradení rozpojí spojku chodu vpred alebo vzad /podľa polohy páky/ - preto ak je olej studený je to dosť citelné šklbnutie a hlavne ťah nutný prekonať brzdou. Ak je tam citelné šklbanie na D je možné že spojka chodu vpred má poruchu. Kedy bol menený filter v prevodovke a olej /pozor môže tam ísť len orig. taliánska Tutella CVT /? Mám tento automat tiež, a akýkoľvek iný olej pre automaty ktorý som tam dal jej spôsoboval problém pri radení a nábehu. Ak budeš meniť olej a filter a magnet vo vani bude plný pilín prevodovka je po smrti. Do nej je dostať len celé vnútro nakoľko sa tam mení veľa vecí a posledná cena toho setu keď som to kupoval vo forde bola cca 1200eur. K tomu pripočítaj demontáž prevodovky, rozobratie, kompletné vyčistenie od kovového bordelu, spätné zloženie a montáž späť do auta.
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 08.04.2006 23:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 08.04.2006 23:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 584
- Dátum registrácie: 15.10.2008 19:43
- Bydlisko: Blava Zdieľať na Facebook
ak je tam MAF tak ako pises tymartin cichy napísal:podmienkou na 4000 otáčiek je okrem prísunu vzduchu aj prísun paliva... takže ak by v saní bola diera, motor by sa správal opačne.jal napísal:ked to auto da na N-ku 4000 otacok, tak tam musi byt prisun vzduchu ako hrom. napr. cez zaseknuty ventil volnobehu alebo dieru v sani !
ak MAP tak nadavkuje palivo primerane znizenemu podtlaku
Fiat Tipo facelift 1400i 51 kW, auto roka 1989 - toto skvele a nadcasove auto som zial nedavno predal
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných