ford escort 1,8 d
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 24.04.2010 21:53 Zdieľať na Facebook
ford escort 1,8 d
Chcel by som vás poprosiť o radu,kamarát ma escorta 1,8 d r.v. 1992 a stáva sa mu,že chce naštartovať teplý motor bez žhavenia,nechce naskočiť. Keď vypne, skúsi nažhaviť,už v ten deň nenaštartuje.Točí,ale nechce odpáliť. Ale na druhy deň už naskočí.Čerpadlo je tam Lukas. Ďakujem za kamaráta za akékoľvek rady.
-
- Príspevky: 380
- Dátum registrácie: 03.03.2010 21:55
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
Treba pozret :
1. všetky žhaviče - funkčnost
2. premerat či ide na žhaviče prud - aj ked skuša druhy krat štartovat - može byt chybne rele
3. premerat kompresne tlaky - viem že je to možno hlupost lebo tieto motory su nezmary
Ine ma momentalne nenapada.
1. všetky žhaviče - funkčnost
2. premerat či ide na žhaviče prud - aj ked skuša druhy krat štartovat - može byt chybne rele
3. premerat kompresne tlaky - viem že je to možno hlupost lebo tieto motory su nezmary
Ine ma momentalne nenapada.
Naposledy upravil/-a nahradnediely90 v 15.01.2011 12:51, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 380
- Dátum registrácie: 03.03.2010 21:55
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
Na cerpadle by mohol byt (neviem ci je to len na Bosh) taky "sulok" ktory taha za packu. Dalo by sa to nazvat "Studeny start" je v tom vosk. Ked je motor studeny tak to pridava volnobech. Ked sa ohreje tak to ubere. Neviem ci to meni aj dobu vstreku. Netreba si to zamienat s tlmicom na packe plynu. Ak take nic tam nemas tak nic
A este ohladom zhavenia, aj na relativne zohriatom motore, tj tak 10 min odstavenie po dlhej jazde. Zalezi ci zhavis alebo nie. Bez zhavenia viditelne tazsie chyta. To su realne skusenosti.
29 Idle Advance Neviem co to je
31A To je pre turbo motory s EEC to tam nema
32 Idle Control (To co som spomynal vyssie)
A este by to mohol byt solenoid ktory zastavuje privod nafty. Ale to ze odstavi auto a v zapati nevie natocit skor ukazuje na jeho mechanicku zavadu, pretoze keby bola elektricka by sa stavalo ze skape za jazdy. Solenoid je otvoreny motor ide. Vypne solenoid sa zavre a zasekne sa. On sa pokusi natocit motor je teply solenoid seknuty. Motor vychladne solenoid povoli a uz potom ide otvorit tj motor natocit. Solenoid je spojeny aj s imobilizerom. Dost casta zavada je v poistkovej skrini studeny kontakt, moze to tiez stym suvisiet. Najlepsie pomerat ci prichadza napatie na solenoid voci kostre.
2 - Solenoid
A este ohladom zhavenia, aj na relativne zohriatom motore, tj tak 10 min odstavenie po dlhej jazde. Zalezi ci zhavis alebo nie. Bez zhavenia viditelne tazsie chyta. To su realne skusenosti.
29 Idle Advance Neviem co to je
31A To je pre turbo motory s EEC to tam nema
32 Idle Control (To co som spomynal vyssie)
A este by to mohol byt solenoid ktory zastavuje privod nafty. Ale to ze odstavi auto a v zapati nevie natocit skor ukazuje na jeho mechanicku zavadu, pretoze keby bola elektricka by sa stavalo ze skape za jazdy. Solenoid je otvoreny motor ide. Vypne solenoid sa zavre a zasekne sa. On sa pokusi natocit motor je teply solenoid seknuty. Motor vychladne solenoid povoli a uz potom ide otvorit tj motor natocit. Solenoid je spojeny aj s imobilizerom. Dost casta zavada je v poistkovej skrini studeny kontakt, moze to tiez stym suvisiet. Najlepsie pomerat ci prichadza napatie na solenoid voci kostre.
2 - Solenoid
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných