Dacia Dokker LPG

Diskusia ohľadne vozidiel značky Dacia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

achada
Príspevky: 1055
Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa achada »

laco1871 napísal:VW Touran, VW Caddy, Seat Altea
s motormi MPi

veľmi dobrá voľba pre montáž LPG
Zato o to horsia pre spotrebu oleja, o vykone na pri takych velkych autach nehovoriac. Zasa rada ako od Laca.
ras III
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ras III »

Asi budem musieť rozbiť prasiatko a investovať podstate viac ako som si pôvodne myslel. Autá vo veku osem až desať rokov som vymieňal za nové. Nemal som problém s koróziou ani vážne opravy.
Výber nových áut je obmedzený len na dve značky Dacia a Renault. Asi budem pozerať tým smerom.
Ďakujem Vám za príspevky
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Vo fiate minuly rok skoncil 1.4 16v a 1.4 t-jet. Takze mas k dispozicii fiorino, doblo, tipo alebo 500 L.

Atmosferu stale najdes v nie velmi starom aurise alebo 1.8 hybrid, ten stale robia. Na plyne chodi :)
accordcl9
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 09.02.2016 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa accordcl9 »

martincichy napísal:na firme máme dokkery 1.6 sce na benzín. spotreba okolo 7,5 l / 100 km. Vcelku spoľahlivé jednoduché vozenie.

ja som mal dustera 1.6 sce lpg - celkom príjemné auto, nekazilo sa. na konci záruky menený elektromagnetický ventil v nádrži a asi 3x bol čistený ventil v reduktore. nakoniec sa ventil vyšmaril a ventil inej značky sa zaradil pred reduktor - svätý pokoj s prepínanim. pri 150 tis km výmena reduktora. kombi spotreba niekde okolo 8,5 - 9 l plynu na 100 km.

teraz mam novu generáciu dustera 1,6 sce s lpg. o pár týždňov bude mať 2 roky a 100 tis km. spoľahlivý. spotreba o liter menšia (má dlhšie prevody)

čo sa týka hlavy valcov u fabrickej montáže - mne predajca povedal, že ide o identické auto a identickú hlavu - jednoducho zoberú auto na vedľajšiu linku a tam externá firma domontuje lpg.

katalógy náhradných dielov nehovoria nič o hlave s tvrdenými sedlami ventilov alebo, aby boli ventily chladené sodíkom.

pri kúpe auta s fabrickým lpg stojí za zváženie, či má význam priplácať cenu za takéto auto - nádrž má životnosť 10 rokov - počas vlastníctva budeš musieť meniť nádrž, budeš meniť reduktor a asi aj vstreky.

z tohto pohľadu sa zdá, že je výhodnejšie kúpiť jazdený dokker s 1,6 sce bez plynu a dať tam namontovať brc. máš nové kvalitné kompomenty, ktoré desať rokov dajú. brc je výrazne tichšie ako fabrický splynovač a máš tam aj záruku.

porozmýšľaj nad kangoo. je civilnejšie.

Už som tu raz písal že motor 1.6 SCe už od výroby podľa informácii z internetu NIE JE rovnaký s LPG alebo bez neho. Neodporúča sa kúpiť bez LPG a potom domontovať lebo nie je naň od výroby prispôsobený. Čitajte tu: https://www.facebook.com/RNewsCZ/posts/ ... 145644295/
ras III
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ras III »

Už mám predbežne vybratý Dokker 1.6 SCE. Požiadal som predajcu o vin a opýtam sa u predajcu Dacia Renault ako to je s konkrétnym kusom. Či odporučí prestavbu alebo nie.
Ako navrhol martincichy pozrel som Fiat Tipo 1.4 zaujímavá cena za pomerne nové auto (2017)
Moja manželka mala deväť rokov Fiat Seicento, celkom spoľahlivé auto. Neviem ako sú tom novšie Fiaty.
achada
Príspevky: 1055
Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa achada »

Nepokazili sa. Na rozdiel od inych, ktorym sa dari nepomerne lepsie.
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

accordcl9 napísal:
Už som tu raz písal že motor 1.6 SCe už od výroby podľa informácii z internetu NIE JE rovnaký s LPG alebo bez neho. Neodporúča sa kúpiť bez LPG a potom domontovať lebo nie je naň od výroby prispôsobený. Čitajte tu: https://www.facebook.com/RNewsCZ/posts/ ... 145644295/
trosku kktiny.
nemam teda renold, ale psa s orig lpg.
je tam presne to co v inom aute, a bez flashlube....
tiez su tam pevne misky, zaklad je aby voda v hlave bola navrhnuta blizko ventilov, tam to zrazi teplotu az o 100c.
tvrdene sedla je standard odkedy sa bavime o naturale...
ano su auta s makkymi sedlami, ale to je zas problem aziatov.. a to mozu mat problem aj s benzinom..
accordcl9
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 09.02.2016 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa accordcl9 »

"a566" Čítal si vôbec odkaz, máš tam porovnanie čísiel dielov. Neviem načo sem trepeš PSA. Napadlo ťa že ten motor v Dacii je pôvodom Nissan a tie majú problémy s LPG to výrobca vie a preto urobil úpravu. U tvojho PSA motore to nemusí byť upravované z dôvodu že ich motory fabricky nemajú problém s LPG tak isto ako nemali pôvodné Renault motory narozdiel od týchto zázrakov od Nissanu. Zaujímavé že najhoršie motory v Renaulte sú práve pôvodom japonské.

Návrat na "Dacia fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných