Dacia Duster - skúsenosti po niekoľkých rokoch
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 13.05.2014 18:08 Zdieľať na Facebook
Dacia Duster - skúsenosti po niekoľkých rokoch
Majitelia Dacie Duster mňa by zaujímali vaše niekoľkoročné skúsenosti s týmto autom. Aký máte motor? Koľko máte momentálne na tachometri? Akú máte spotrebu? A čo ste opravovali? Aké chyby sa prejavili? Aká je spoľahlivosť tohoto auta.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Dacia a všetky jej modely vrátane Duster-a su žiadané a predávané na tak vyspelých motoristických trhoch ako je Nemecko a Taliansko,
videl som to na vlastné oči, lebo som pracoval v spominaných krajinách,
takže možem vrelo odporučať každému Slovákovi kúpu Dacia Duster, alebo D Logan, alebo D Sombrero, podľa toho aký model mu vyhovuje, ako v diesli tak aj v benzine,či LPG.
videl som to na vlastné oči, lebo som pracoval v spominaných krajinách,
takže možem vrelo odporučať každému Slovákovi kúpu Dacia Duster, alebo D Logan, alebo D Sombrero, podľa toho aký model mu vyhovuje, ako v diesli tak aj v benzine,či LPG.
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5456
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Ahoj, môj duster ma 2 roky a najazdených necelých 100 tisíc km. Motor 1.6 s fabrickým lpg.
Nikdy som nezostal visieť. Iba pravidelné výmeny oleja a filtrov.
Asi 3x sa mi stalo, že splynovač neprepol automaticky a fungoval som deň na benzíne a potom zrazu to fungovalo. Servis nezistil nič. No je to problém splynovača a nie auta. Priemernú spotrebu mám 8,2 lpg na 100 km.
Auto jazdí ťažkú službu - diaĺnice, mestá, cesty asfaltové, poĺné i lesné a poĺnohospodárske dvory, lietam východ - západ, sedadlá sa dajú, sedel som aj na horších. Nič zatiaĺ nebúcha, nápravy pevné. Jediné, čo ma trápi, sú časté defekty, ale to súvisí s tým, kade jazdím. Mnoho kolegov na družstvách jazdia dustery a sú spokojní. Vedĺa predseda odjazdil 2 dustery 1.5 dci na 300 tis km bez poruchy. Čoskoro asi bude tretí duster ale asi čaká na toho nového
Na firme máme 2x dokker. Autá sú nové, do 15 tis km. 1.6 benzín. Naložený dokker je lenivý, ale aj duster. Dokkerov budem teraz reklamovať - na oboch sa trhá tesnenie na posuvných dverách a do auta fučí.
Lodgy je lepšia. Sandero je v pohode.
Na dacii milujem pruženie. Je také húpavé, francúzske alá 90-te roky.
Na prácu je duster fajn. Ja si teraz obzerám c3 aircross... ale je pre mňa nízky podvozkom.
Ešte doplním: ak chceš dustera s plynom, nekupuj fabrický splynovač. Kúp dustera bez lpg a a splynovač daj domontovať do profi dielne. Daj tam brc. Takto budeš mať plnohodnotný palubný počítač. Palubný pc v dacii s fabrickým lpg napríklad neukazuje spotrebu. Fabrické lpg pri prepínaní trhne. Brc to nerobí.
Nikdy som nezostal visieť. Iba pravidelné výmeny oleja a filtrov.
Asi 3x sa mi stalo, že splynovač neprepol automaticky a fungoval som deň na benzíne a potom zrazu to fungovalo. Servis nezistil nič. No je to problém splynovača a nie auta. Priemernú spotrebu mám 8,2 lpg na 100 km.
Auto jazdí ťažkú službu - diaĺnice, mestá, cesty asfaltové, poĺné i lesné a poĺnohospodárske dvory, lietam východ - západ, sedadlá sa dajú, sedel som aj na horších. Nič zatiaĺ nebúcha, nápravy pevné. Jediné, čo ma trápi, sú časté defekty, ale to súvisí s tým, kade jazdím. Mnoho kolegov na družstvách jazdia dustery a sú spokojní. Vedĺa predseda odjazdil 2 dustery 1.5 dci na 300 tis km bez poruchy. Čoskoro asi bude tretí duster ale asi čaká na toho nového
Na firme máme 2x dokker. Autá sú nové, do 15 tis km. 1.6 benzín. Naložený dokker je lenivý, ale aj duster. Dokkerov budem teraz reklamovať - na oboch sa trhá tesnenie na posuvných dverách a do auta fučí.
Lodgy je lepšia. Sandero je v pohode.
Na dacii milujem pruženie. Je také húpavé, francúzske alá 90-te roky.
Na prácu je duster fajn. Ja si teraz obzerám c3 aircross... ale je pre mňa nízky podvozkom.
Ešte doplním: ak chceš dustera s plynom, nekupuj fabrický splynovač. Kúp dustera bez lpg a a splynovač daj domontovať do profi dielne. Daj tam brc. Takto budeš mať plnohodnotný palubný počítač. Palubný pc v dacii s fabrickým lpg napríklad neukazuje spotrebu. Fabrické lpg pri prepínaní trhne. Brc to nerobí.
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2712
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5456
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 13.05.2014 18:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5456
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 12.05.2016 17:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2964
- Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
- Bydlisko: Ta Blava né Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3415
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
Nejake veci neaktualne. Trojval nie je v ponuke, co je asi len dobre. Podla mna na skodu je, ze 4x4 je v ponuke jedine s dizlom a 4x4 len vo vyssich vybavach, cize ak chcem 4x4, tak treba priplatit 6240eur (!!)
Klarsonova prdelka sedela v inych autach, takze to sa dalo ocakavat, ze mu chutit dacka nebude. On cielova skupina nie je.
Klarsonova prdelka sedela v inych autach, takze to sa dalo ocakavat, ze mu chutit dacka nebude. On cielova skupina nie je.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
ja mám 2 skúsenosti s dusterom.
1. nedobrzdenie na križovatke, cukanec do VW jetta 2009.
Jetta - ohnuta zadna vystuha
Duster - predna vystuha na šalat, čelo Ko, blatnik, kapota, nosník potlačený. Ešte kúsok a šlo by to aj do deliacej steny.
2. Zadný náraz do Dustra od pezot partner
Pezot: naraznik, vystuha, kapota, po chladiče..atď, dalej to nešlo.
Duster: Karoséria KO...potlačená až po stredový stĺpik, zadné dvere vyskočené, do šrotu.
výsledok? Do toho auta by som nesadol ani keby bolo zadarmo.
nosné plechy sú z plechovky..
nosník som ohol 2m lešenárskou rúrou.
amen
1. nedobrzdenie na križovatke, cukanec do VW jetta 2009.
Jetta - ohnuta zadna vystuha
Duster - predna vystuha na šalat, čelo Ko, blatnik, kapota, nosník potlačený. Ešte kúsok a šlo by to aj do deliacej steny.
2. Zadný náraz do Dustra od pezot partner
Pezot: naraznik, vystuha, kapota, po chladiče..atď, dalej to nešlo.
Duster: Karoséria KO...potlačená až po stredový stĺpik, zadné dvere vyskočené, do šrotu.
výsledok? Do toho auta by som nesadol ani keby bolo zadarmo.
nosné plechy sú z plechovky..
nosník som ohol 2m lešenárskou rúrou.
amen
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných