Strana 2 z 2

Napísané: 08.02.2016 09:02
od používateľa billyil
Cievka je taká vec, že sa dá na skúšku prehodiť z iného auta za chvíľku, vyskúšať - a hneď vieš, na čom si. Treba nájsť niekoho, čo má taký alebo podobný motor, postaviť autá vedľa seba a vyskúšať. Ak si šikovný, je to robota na 10- 15 minút.

Napísané: 18.02.2016 17:49
od používateľa jerry.solc
Chlapi dlho som tu nebol.Sa ospravedlnujem.Takze. Bol som s autom na diagnostike, kde zistili, ze 4 valec nepracuje spravne. po vymene sviecok (ktore to uz mali pomaly za sebou) vsak problem so startovanim nezmizol. A vtedy si chalan vsimol kde je problem. Neviem uz ako sa to vola (dufam ze poradite) tak to skusim popisat laicky. Kable od sviecok vedu do "asi" cievky. Z tej cievky vedu 4 tenke kable "asi" do riadiacej jednotky. No a problem je s tymi kablikmi. Stvorka kablik je totiz pripajkovany k jednotke, co vlastne znamena, ze prvy a stvrty valec pracuju sucasne. Potrebujem vediet ako sa vola ta cast, v ktorej su tie kabliky zasunute- laicky to nazvyme "cokoladka" ale ma to iny nazov. V servise mi povedali ze musim ist do autor. servisu, lebo sa to neda len tak objednat.myslim si, ze na vrakovisku, alebo cez inzerat to v poho najdem, len musim vediet, co hladat :)

Napísané: 19.02.2016 15:43
od používateľa billyil
Neviem ako u iných motorov, ale na Dacii (Renault) indukčná cievka dáva iskru súčasne na dva valce naraz a potom na striedačku zasa na druhé dva. Takto stále dokola. Takže to, že sú vždy dva spolu spojené ešte pred cievkou, by logiku malo.
A to, čo zháňaš je pri cievke, alebo pri RJ? Zajtra budem pri Dacii, pozrel by som sa.

Napísané: 20.02.2016 14:33
od používateľa jerry.solc
Je to pri cievke, odkial vychadzaju tie kabliky.A este som si vsimol, ze v tom nazvyme to puzdre je ostatok z toho stvrteho kablika.Takze pôvodne tam bol napojeny, len nejaky chuj v serviso to urval a rozhodol sa to takto zamaskovat...