Citroen DS3 - vykon

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

theflyingdutchman
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 21.10.2013 09:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa theflyingdutchman »

To mp3turbo: Pekné zhrnutie. Úplný súhlas.
Ešte dodám že veľa vecí sa rieši za pochodu, vychytávajú sa chyby. Zo zákazníkov sa robia skúšobní jazdci.

To a566: Xsara bola ešte celkom dobre vyrobené auto. C-Elysee, C3, Cactus, Berlingo majú väčšinou hrdzu na dverách. Dole na falcoch ale aj na kapotách. Začne hrdzavieť zvnútra, zvonku začne odúvať farbu a tvoria sa bubliny. Menia sa od 1 dverí až do všetkých 5. Ak by ste mali záujem, môžem osloviť známych garančných technikov, povedia Vám čo všetko už menili a možno aj ukážu sklad.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

jo, diky, urcite som tam strasne vela veci zabudol - dnes ma viezol jeden ujo, trojka hore do kopca, dieslik chrochtal chudatko na 1200rpm ze isiel vyletiet spod kapoty. Hovorim reku ci by to nebolo na dvojke na 1900rpm nahodou ukrutne setrnejsie pre masinu, absolutne bez sance - neujalo sa.

Sranda je, ze pred 15 rokmi som takymto debilnym sposobom nevidel jazdit nikoho, ani jedneho jedineho. A dnes ma prekvapi minimalne 8 sedliakov z 10. Minimalne.

Ja neviem z coho to vyplyva. Ked sme dosli na miesto urcenia, namaloval som mu na zem krivku mernej spotreby, vysvetlil ze na 1200rpm/100% stlacenie plynu NEMOZE mat mensiu spotrebu nez na 1900rpm/30% stlacenie plynu. Ako vravim, neujalo sa, cestou naspat to iste, piaty prevod 50km/h. Po dalsom vystupeni som mu vysvetlil LSPI démona, nerobim si absolutne absolutne ziadne nadeje.


Radost kupit jazdene auto po slovenskom blbečkovi.
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

no lebo vtedy to neslo a trebalo motor tocit aby zilo. teraz to ma krutak odspodu ako klasika bez turba s pred 15tich rokov mal maximalny. ....
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

mp3turbo napísal:Radost kupit jazdene auto po slovenskom blbečkovi.
A ty si fakt myslíš že maďar, poliak,nemec, španiel jazdia inak???
Ja sám som pred pár rokmi menil predlohovú hriadel na traktore aby dokázal chodiť na volnobehu. Ano s traktorom chodím na 800rpm. A Ano s autom chodím ma 1500rpm. Prečo??? Lebo ticho - nič viac nenávidím ako keď hučí motor, radio, manželka.
Nie je to náhodou tak, že výrobok sa má prispôsobiť spotrebitelovi. Ak si mám v obchode kúpiť mixér tak si pozriem druhý riadok odspodu- že decibely a podla toho vyberám.
Auto bude chodiť tak ako chcem ja , alebo kovošrot. Iná možnosť nie je.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

theflyingdutchman napísal:
Ešte dodám že veľa vecí sa rieši za pochodu, vychytávajú sa chyby. Zo zákazníkov sa robia skúšobní jazdci.
toto funguje roky, vsetci to robia. musia...
proste neni casovo ani konkurencne mozne najprv roky ladit auto a potom ho dat na trh.
by medzicasom bolo zastarane, a konkurencia by sa vzdialila tak ze by ich nedobehli.
preto "facelift" je najma o zmenach pod kožou.

mp3-lebo BMEP/spotreba je najlepsia pri vysokom zatazeni, nizke ot a "tehla na pedal" lol
tymto vznikol novy demon, lspi. nieco doteraz nevidane. no a riesi sa to zmenou zlozenia oleja lol
co vsetko dokaze sposobit satan z bruselu.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> mp3-lebo BMEP/spotreba je najlepsia pri vysokom zatazeni, nizke ot a "tehla na pedal"

toto nie je univerzalna pravda. Okrem ineho nejde len o spotrebu ale o znicenie auta, nadmerne opotrebovanie viacerych suciastok, zanesenie dpf pretoze spalovanie na 1200rpm prebieha inak nez na 1600 rpm, 1900 rpm, 2200 rpm atd, atd. Navyse pri pedali zarazenom 100% do podlahy sa prerusuje regen keby nahodou bezal co je tiez uzasne.

Kde je spotreba mensia ? 1100rpm/100% ? 1200rpm/100% ? 1100rpm/90% ? 1200rpm/90% ? 1300rpm/100% ? 1300rpm/90% ? 1300rpm/75% ?

Jednoducho pokrivit podlahu pedalom na otackach XYZ rozhodne nie je zarukou najmensej spotreby. Ake su tie idealne otacky ?
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

To je tak ked sa do pseudopremie supne motor zo spodku regalu....
autolaik
Príspevky: 4903
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

a samozrejme 100% plynu (na podlahe) myslis len obrazne... toto uverim ze robi akurat tak zaciatocnik ,este aj so slovami "preco to nejde"

lspi trpi aj diesel?
Renova
Príspevky: 349
Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Renova »

Neviem načo su komu takéto autá....za málo peňazí málo muziky
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Viem porovnat 2 rovnake motory nissan-renault 1.6 84 kw.

V mojom dusteroide motor lieta v celom spektre otackomera. Spotreba oleja ziadna. V inom dusteroide jazdenym vyslovene na spotrebu s radenim rychlosti pri 1500 otacok, motor zacal brat olej, cca liter na 15 tis km. Najazdy cca 60 tis km.

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní