Strana 1 z 1

Citroen Jumpy 1.9TD

Napísané: 02.11.2011 18:23
od používateľa maskal
Zdravim,kto mi poradi? po vymene hlavy mam super studeny štart ale ako sa zohreje na 70 stupnov začne dymiť na husto bielo dym motor vtedy ma nepravidelny chod.Zohreje sa na 90 všetko super.Horuce štarty su strašne,naskoči motor vzapeti zdochne druhym štartom všetko riešim.
Poradte. Vopred Dakujem... :300f:

Napísané: 02.11.2011 19:55
od používateľa Pilotek
NeubĂşda Ti chladiaca kvapalina?

Napísané: 02.11.2011 20:19
od používateľa dominik2223
Žeby niekto po*ral výmenu tej hlavy ? :41c2: :4012:

Napísané: 02.11.2011 21:22
od používateľa skyline33
skusil by som skontrolovat ci su dobre nastavene rozvody,hlavne cerpadlo a skontrolovat predvstrek....

Napísané: 02.11.2011 21:26
od používateľa maskal
auto mam po servise len tyžden a motor do vymeny sa choval hala bala mechanik mi povedal že mam vimenit olej stalo sa zlepšilo sa hala bala stalsa zakon dymi jak debil.

Napísané: 02.11.2011 21:27
od používateľa maskal
voda ne klesa

Napísané: 02.11.2011 21:32
od používateľa maskal
skyline33 napísal:skusil by som skontrolovat ci su dobre nastavene rozvody,hlavne cerpadlo a skontrolovat predvstrek....
som sa pital mechanika čo mi robil sa vyjadril že keby boli rozvody zle ani by som ne naštartoval.ale x mechanikov v okoli sa vyjadrili že auto respektive motor by fungoval v porovnani do teraz inač ale išiel by to čo mam. takže mam take slabe podozrenie že rozvod dal zle.

Napísané: 02.11.2011 21:46
od používateľa skyline33
no nesiel by pokial by bola zle nastavena kluka voci vacke.ale ked zu tieto 2 nastavene voci sebe dobre este stale moze byt zle nastavene cerpadlo voci nim...a to by som tipoval najpravdepodobnejsie...

Napísané: 02.11.2011 22:32
od používateľa riecan
auto odnej do servisu,nie do šopy...niekto posral výmenu hlavy...môj tip..tesnenie pod hlavou.

Napísané: 02.11.2011 22:35
od používateľa mhlavaty
Moja logika mi hovorí že rozvodom nebude nič a to z dôvodu že existuje režim v ktorom ide motor výborne.Rozvody sa teplotou nemenia.Rozhodne by som sa venoval palivovému systému od A do Z,pretlakovým ventilom začal a končil žiarovou podložkou trysky.Mne tam rezonuje práve to..........po výmene hlavy....aj predtým išiel halabala.......
Trysky prehadzované pôvodné ? Nové špičky ? Aký tlak ? Aké čerpadlo , lucas,bosch ?
Meral niekto tlak v čerpadle ? Presuvník je ním riadený a ovládanie ide cez jeden z tých kontaktov pri čerpadle. Tam by bolo otázok a otázok,zatial je to rovnica o dvadsať neznámych a žiadnej odpovedi

Napísané: 03.11.2011 15:38
od používateľa pavol.poncik
moze byt aj volna remenica na kluke.Na tychto motoroch sa rad vymacka zaistovaci kolik.Potom sa ten rozvod svojvolne rozhadzuje.Ale pricin moze byt vela.

Napísané: 03.11.2011 19:59
od používateľa mhlavaty
Ani tie remenice už nie sú čo bývali, ja som tam čítal toto.............
ale ako sa zohreje na 70 stupnov začne dymiť na husto bielo dym
Zohreje sa na 90 všetko super
Porantalo by remenice čo sa zaťahujú a povolujú podla teploty

Napísané: 03.11.2011 20:31
od používateľa pavol.poncik
v ziadnom pripade som nechcel znevazit nazor pana Hlavateho.Stretol som sa dva krat s touto pricinou nepravidelneho chodu a dymenia pri tomto motore.suvis s teplotou moze byt nahodny.samozrejme, pokial nevidim nemozem sudit.

Napísané: 03.11.2011 23:16
od používateľa mhlavaty
Len diskutujeme,to je dobre,ale pán to tam vyslovene píše a určite budeš súhlasiť že čo je raz volné že vytĺka drážku,to je o potom fakt o koktaní motora,ale teplota to neovplyvní a ten režim bude proste na prd stále.