Strana 1 z 1

Citroen C8 2.2 hdi r.v. 03-05 120tis. km

Napísané: 21.01.2011 21:19
od používateľa pato0023
cchel by som sa opitat na nejake plusy a minusy kto ma s tym autom nejake skusenosti ci sa nekazi atd.. kupil by si ho niekto este raz . dakuejm za odpoved

Napísané: 03.02.2011 13:20
od používateľa ondrotom
zalezi od teba na co to chces.C8 je vecsie v porovnani s sharan etc.a tym aj spotreba.ja robim na 2,2 hdi od 7,5 do 8,5 na dialnici.pri 130km/h.Ak vozis casto ludi s batozinou,alebo obcas nejaky tovar je to opodstatnena kupa.je pohodlne vpredu aj po dlhsej jazde a ked vyhodis zadne sedacky da sa tam bez problemu 2m3.co sa tyka kvality zalezi od kusu ako je pouzivane, investicie ta neminu ako tlmice capy tiez brzdy etc.predsa len ma to auto 2,5 tony.a je to citit.tiez turba garret su dost citlive na zaobchadzanie.
ja by som si ho kupil aj druhy krat kebyze je nutne.

_

Napísané: 03.02.2011 13:56
od používateľa cicmanec
ondrotom napísal:C8 je vecsie v porovnani s sharan etc.
V čom? :41c2:

Napísané: 03.02.2011 19:05
od používateľa pato0023
ondrotom napísal:zalezi od teba na co to chces.C8 je vecsie v porovnani s sharan etc.a tym aj spotreba.ja robim na 2,2 hdi od 7,5 do 8,5 na dialnici.pri 130km/h.Ak vozis casto ludi s batozinou,alebo obcas nejaky tovar je to opodstatnena kupa.je pohodlne vpredu aj po dlhsej jazde a ked vyhodis zadne sedacky da sa tam bez problemu 2m3.co sa tyka kvality zalezi od kusu ako je pouzivane, investicie ta neminu ako tlmice capy tiez brzdy etc.predsa len ma to auto 2,5 tony.a je to citit.tiez turba garret su dost citlive na zaobchadzanie.
ja by som si ho kupil aj druhy krat kebyze je nutne.
ja vpoctate potrebume vacsie auto kvoly spojej praci, mam stolarsku firmu a potrebujem sem tam previest nejaky ten nabytok dvere a podobne nebudem vozit ludi mozno vynimocne a necem dodavku cchem aby som mal dost miesta a aby to sluzilo aj ako rodinne auto tak rozmyslam nad c8 alebo peugeot 807. ako dlho mate c8?? dakujem za odpoved

Napísané: 04.02.2011 08:23
od používateľa ondrotom
od sharanu co stava vedla mna na parkovisku ma vecsi objem motoru ,kolesa 15-16palcove 215ky.na jamach v asfalte neocenitelne.plochy batozinovy priestor bez hran s posuvnymi dverami-dobre sa to cisti a naklada.daju sa tam v pohode 90ky dvere na plochu alebo na hranu.dlzka kufra bez sedaciek je 2m sirku to ma tusim 1,1m v najuzsom bode pri podblatnikoch vzadu.a na vysku meter.
mam to cez rok a jazdim casto pariz pripadne marseille-slovensko.2x rocne tocim valenciu v spain tzn6000km nonstop.nalozeny bud ludmi alebo tovarom po strop.nikde ma to nenechalo,boli s tym problemy v suvislosti s normalnym opotrebenim.to je v predchadzajucej sprave.takisto FAP filter bolo treba uz davno vyoperovat aj SW z RJ.slovenska nafta ani bionafta mu nesvedci.poslem ti kontakt kto to robi ked budes potrebovat.
a plusy?s toho co ponukaju a daju sa skutocne vyuzit su odkladacie plochy v palubovke.chladnicka na plechovky v serii
pod rych.pakou.rychlo vybratelne zadne sedacky.posuvne zadne dvere.oddelene kurenie-klima vlavo/vpravo a vpredu/vzadu
ked sa podari tak trafis na webasto v serii.tiez dobra vec.take auto je dost tazke vykurit len motorom pri -15.spetne zrkadla sa automaticky zaklapaju tak ti ich nikto neodtrhne kebyze o ne zavadi.
denne svietenie sa da pustit a vypnut cez diagnostiku celkom rychlo a jednoducho.
dynamicky tiez je na tom dobre.akceleruje nalozene este pri 150km/h.
podvozok je tiez robustny a pevny.nehupe sa ako vana ako by sa ocakavalo.
otocne predne sedacky by som nebral ako plus je to hovadina na Ntu.aj ked su tam.
ostatne veci ako vyhrievane sedacky ,dazdovy a svetelny senzor zalezia od vybavy.

minusy -vyssia spotreba nad 150km/h.horsie parkovanie kym si zvyknes.
budiky dost atypicky v strede.unavuje to stale pozerat niekam bokom.riesil som to namontovanim parkovacieho asistenta s ukazovatelom rychlosti s head-up displejom.obraz sa premieta pred vodica na spodny okraj skla.
treba si odvyknut ist na klepaka ako na traktore.HDI motory treba tocit cez 2000 -vtedy spina turbo a auto zacina ist.inak odrovnas FAP a za chvilu aj motor.
atypicky rozmer gum.je to van.vecsina servisov ich objednava a stoja od 90e.
podla mna je C8 zbytocne prepchane ochrannou a riadiacou elektronikou na jednej strane -
napriklad vyhlasovalo chybu palivoveho filtru ked tam nebol original.
alebo hadze do servisneho rezimu ako chyba regulacie turba ked ides dlho v kolone na 2000ot.
a na druhej strane 2spinace na brzdovom pedali na ESP/ABS a brzdove svetlo su pri tom klasicke s fyzickym kontaktom co sa opaluje.ked uz davno existuju polovodicove-induktivne.ktore su vecne.

inak dal som to na zaciatku mojej priatelke na 2 mesiace,za chvilu prekonala strach s takych velkych aut.paci sa jej pretoze sa v nom citi pohodlne a bezpecne.

Re: _

Napísané: 07.02.2011 10:45
od používateľa Andrej7269
cicmanec napísal:
ondrotom napísal:C8 je vecsie v porovnani s sharan etc.
V čom? :41c2:
C8 je sirsie v interiery a dlzkou je +- rovnako. No v interiery ma to auto viac miesta. Nehovoriac aj o tom ze ho mozes mat v 8 miestnej verzii nielen 7 ako Sharan. No a vacsie je objemovo 2,2 hdi oproti vacsine 1,9tdi a spotrebou :)
Aj tak si ale myslim ze HDI je kulturnejsi ako TDI. No a dalsia vec je ze pruzenie v Citroene je pohodlnejsie ladene.

Ja by som asi radsej isiel do C8/807 ako SAG. Ale asi to nakoniec nebude ani jedno z toho :)

Napísané: 07.02.2011 13:01
od používateľa mp3turbo
oproti 1.9tdi bude asi kulturnejsie cokolvek :)

ale to som nepovedal nahlas.

Napísané: 07.02.2011 14:20
od používateľa Andrej7269
mp3turbo napísal:oproti 1.9tdi bude asi kulturnejsie cokolvek :)

ale to som nepovedal nahlas.
najkulturnejsie je aj tak kazde auto s vypnutym motorom .. vtedy je aj 1,9tdi tichucka :d :D