Strana 1 z 2

Citroen Xsara 2.0 hdi 80 kw r.v.2001 - turbo

Napísané: 19.01.2011 21:12
od používateľa pettter699
v podstate problém nieje ani tak s turbom,to je vraj v poriadku,ale nejaké ovládanie turba alebo niečo také,jednoducho slabý výkon,xsara bola na počítači a tam ukazovalo slabé tlaky,mechanik sa nato pozrel a prišiel k tomuto záveru,ak máte niekto to čo potrebujem tak ponuknite,tak isto by som mal záujem o prevodovku a možná aj zadnú nápravu,ZV B.B.

Napísané: 19.01.2011 22:11
od používateľa JHScar
Bude to Vaha vzduchu u HDI to odchádza ( je to pripojene pri vzduch. filltri) je to na 3 srouboch z druhej strany do toho ide hadica a ide do toho 1 kábel. Pozor na rozpajanie dá sa to doma prehodit za 5 min nová stojí cca 100eur a auto by malo ficat.. Treba to objednať nové v autodoieloch

Napísané: 19.01.2011 22:27
od používateľa pn437ab
a ak možeš popočuvaj pri naštartovanom motore či niekde nefuči vzduch aj tam byvaju problemi na sani ked si pisal že chyba tlak , pridaj a počuvaj a možno ušetriš a ak nie tak nemalo by vahu vzduchu vyhodit na diagnostike? neviem elektro nerobim. aj egr ventil dokaže narobit paseku či už pokazeny alebo zasraty zaslepi kanali sania turbo aj ventyli treba to občas vyčistit a ak zhanaš už aj prevodovku tak to už ma auto dost za sebou , tak vela štastia

Napísané: 19.01.2011 22:28
od používateľa pettter699
JHScar napísal:Bude to Vaha vzduchu u HDI to odchádza ( je to pripojene pri vzduch. filltri) je to na 3 srouboch z druhej strany do toho ide hadica a ide do toho 1 kábel. Pozor na rozpajanie dá sa to doma prehodit za 5 min nová stojí cca 100eur a auto by malo ficat.. Treba to objednať nové v autodoieloch
váhu vzduchu som tam ja už dával úplne novú od fy VDO,myslel som si že to je problém,čiastočne aj ožila xsara ale dá sa znej dostať max 2900 otáčiek,potom motor jemne poklesne na otáčkach a viac sa znej nedá dostať

Napísané: 19.01.2011 23:03
od používateľa JHScar
Môže to byt aj tlakovacie čerpadlo v nádrži ale keď Pise vzduch tak neviem.. Potom to môže byt 1 z ventilov ktoré sú za motorom niekde pod stieracmi vyzerajú rovnako sú 2 vedľa seba do oboch idu po 2 hadicky najlepšie by bolo skúšať prehadzovat vaci z iného HDI cka a tak zistiť čo mu je. Ináč to môže byt aj akákoľvek hadica z turba treba to dať na zdvihak 1 pridávať a pozerať či niečo nenájde mal som taký problém s 406 kou 3 mesiace sa nevedlo zisit čo tomu je a nakoniec bola puknuta hadica a keď sa autu pridalo rozdulo ju a keď sa plyn pustil vrátilo sa to spať takze prehodila sa vynuloval sa obmedzenia a auto frci

Napísané: 20.01.2011 07:19
od používateľa TycoonX
samozrejme ze vahu vzduchu by vyhodilo na diagnostike..

JHScar bez urazky, co ma spolocne vaha vzduchu a nizky tlak turba ? neako sa k tomu neviem prekombinovat.. a mohol by si trochu premyslat nez zacnes sypat závady ako s AK47 od pása..

ak si zo ZV tak behni na kováčovú do formuli, (profituning) on ti to dá na 100% do kopy :) alebo ti aspon zisti presnu zavadu, k diagnostike totiz nestaci precitat napis na displeji pocitaca..

Napísané: 20.01.2011 07:51
od používateľa pettter699
TycoonX napísal:samozrejme ze vahu vzduchu by vyhodilo na diagnostike..

JHScar bez urazky, co ma spolocne vaha vzduchu a nizky tlak turba ? neako sa k tomu neviem prekombinovat.. a mohol by si trochu premyslat nez zacnes sypat závady ako s AK47 od pása..

ak si zo ZV tak behni na kováčovú do formuli, (profituning) on ti to dá na 100% do kopy :) alebo ti aspon zisti presnu zavadu, k diagnostike totiz nestaci precitat napis na displeji pocitaca..
díki za radu,ešte dnes tam pôjdem pozrieť a som zvedavý na čo tam prídu,ešte raz díki

Napísané: 20.01.2011 11:32
od používateľa JHScar
TycoonX napísal:samozrejme ze vahu vzduchu by vyhodilo na diagnostike..

JHScar bez urazky, co ma spolocne vaha vzduchu a nizky tlak turba ? neako sa k tomu neviem prekombinovat.. a mohol by si trochu premyslat nez zacnes sypat závady ako s AK47 od pása..

ak si zo ZV tak behni na kováčovú do formuli, (profituning) on ti to dá na 100% do kopy :) alebo ti aspon zisti presnu zavadu, k diagnostike totiz nestaci precitat napis na displeji pocitaca..
Vaha vzduchu reguluje tlak vzduchu do turba. Keď dáva zle vzduch do turba resp. Keď blbne tá blbne celé turbo..

_

Napísané: 20.01.2011 13:35
od používateľa cicmanec
JHScar dúfam nie je názov tvojho servisu, či? :41c2:

Napísané: 20.01.2011 14:02
od používateľa TycoonX
..po výroku vaha vzduchu reguluje tlak do turba myslim že odpoved je jasna.. nieje to nazov jeho servisu..

vaha vzduchu nereguluje nič, váha vzduchu je podla typu len skriňa s čidlami ktora informuje rj efi, tlak turba je regulovany wastegate , spravidla podtlakovo ovladanym ventilom, pripadne ovladanim variabilnej geometrie lopatiek, variabilnemu krytu lopatiek ..

jeho problem nemá 100000% nič spoločné s vyššie uvedenými , pravdepodobne má problém s ovládaním turba ktoré vypadáva, z hlavy si teraz nespomeniem ale je to prkotina so zhrdzaveným šróbom na turbe

Napísané: 20.01.2011 15:24
od používateľa mhlavaty
Chlapi,jedno šťastie pre autá aj majitelov že ich neopravujete.Keď to čítam som niekedy blízo infarktu.K tomu pánovi s problémom,je tam typ na disgnostikov,treba to absolvovať,zamedzíš nezmyselným výmenám a špekuláciám.

Napísané: 20.01.2011 15:31
od používateľa TycoonX
mhlavaty dufam ze nenarazas na mna , ja auta opravujem

Napísané: 20.01.2011 20:29
od používateľa pettter699
TycoonX napísal:..po výroku vaha vzduchu reguluje tlak do turba myslim že odpoved je jasna.. nieje to nazov jeho servisu..

vaha vzduchu nereguluje nič, váha vzduchu je podla typu len skriňa s čidlami ktora informuje rj efi, tlak turba je regulovany wastegate , spravidla podtlakovo ovladanym ventilom, pripadne ovladanim variabilnej geometrie lopatiek, variabilnemu krytu lopatiek ..

jeho problem nemá 100000% nič spoločné s vyššie uvedenými , pravdepodobne má problém s ovládaním turba ktoré vypadáva, z hlavy si teraz nespomeniem ale je to prkotina so zhrdzaveným šróbom na turbe
presne to my aj povedal aj mechanik od Citroenu ktorý je tu v mojom okolí celkom uznávaní,ovládanie turba,samotné turbo je O.K.len to ovládanie,aj som písal že váha vzduchu je na 100% nová,je od VDO,povedal mi čo je zlé a ja teraz som len chcel či niekto to nemá predať.chcel som len to aby som nemusel kupovať celé turbo ale len to čo mi treba do neho.

Napísané: 20.01.2011 20:39
od používateľa TycoonX
behni do profituningu.. naco nieco kupovat ked sa to da opravit ..

Napísané: 21.01.2011 09:24
od používateľa miroamaja
my sme mali na xsare zlu vahu,dali sme z ineho auta,aby sme sa presvedcili,ale bola to siemens,auto malo znovu vykon,ked som dal do auta cisto novu,tiez siemens,auto sa spravalo ako so starou vahou.prehodili sme znovu tu kamaratovu,a auto znovu malo vykon.tu novu sme dali do kamaratovho auta,a jeho auto malo vykon...tak mi to vysvetlite niekto....ty mas asi spatny sminac turba,alebo cidlo,ci co to je....inak je to bezna chyba na tych xsarach,nastastie nie financne narocna...vidim,ze zhanas aj prevodovku,urcite ti škripe nejaka rychlost 2-3 alebo 3-4...tiez bezna chyba,robi to aj mne,ja to neriesim.naucili sme sa preradovat pomaly a potom to neskripe.hold,je to xsara... lol