2.0 hdi - vstrekovacie trysky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pozor,písal som že kompresiu a EGR môžeme vynechať kedže problém trvá chvílu.
Čo ale platí...počíta sa od zotrvačníka ! Pozor na to.
Hydroštel už je blbec,pokojne dokáže chvílu haprovať a potom sa naplní.Cvakanie v rámuse ako ide motor na tri valce totálne zanikne.
On by sa hravo odhalil,ale to by trebalo zosnímať pulzy v saní.
Čo ale platí...počíta sa od zotrvačníka ! Pozor na to.
Hydroštel už je blbec,pokojne dokáže chvílu haprovať a potom sa naplní.Cvakanie v rámuse ako ide motor na tri valce totálne zanikne.
On by sa hravo odhalil,ale to by trebalo zosnímať pulzy v saní.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 212
- Dátum registrácie: 12.11.2019 19:06 Zdieľať na Facebook
Takze som ja somar vymenil trysku na prvom valci a nie na stvrtom. Tak mam zajtra zase zabavu. Dnesná výmena trvala 15 minut. Ked je vsetko cisté a namazané, je to brnkacka.
p.Hlavatý, ja som pochopil, ze kompresiu a vahu mozme vynechat, a EGR preverit
Preboha, nech to nie je hydroštel. To by znamenalo motor von z auta... Mam to auto strasne rad, ale ten neskutocne blby pristup skoro ku vsetkemu
p.Hlavatý, ja som pochopil, ze kompresiu a vahu mozme vynechat, a EGR preverit
Preboha, nech to nie je hydroštel. To by znamenalo motor von z auta... Mam to auto strasne rad, ale ten neskutocne blby pristup skoro ku vsetkemu
-
- Príspevky: 212
- Dátum registrácie: 12.11.2019 19:06 Zdieľať na Facebook
...tak som sa hecol, a vytrapil sa s demontazou vacky a hydrostelov. Nebolo to take drasticke ako som cakal. Tancovat sa tam neda, ale rozborka bola celkom v pohode. 5 hodin a zdvihatka mam vonku. Bohuzial, vyzera to tak, ze tam problem nebude. Ani jedno nie je mäkke. Samozrejme vsetky idu nove ked uz som to rozprplal.
Zlozim, nastartujem a uvidim. Alebo tiez neuvidim, kvoli zadymeniu dielne
Zlozim, nastartujem a uvidim. Alebo tiez neuvidim, kvoli zadymeniu dielne
-
- Príspevky: 212
- Dátum registrácie: 12.11.2019 19:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
Ak mozem tak pridam jeden postreh, ktory je mozne, ze s touto temou nebude mat ziaden suvis, ale predsa. Takmer hned po kupe nove auta Citroen DS4 1,6 HDi mi menili v ramci zaruky 3 zo styroch vstrekov aj napriek tomu, ze som nemal ziaden problem, pretoze zistili nejaku chybnu seriu vstrekovacov. Po vymene vstrekov mi auto islo ako traktor, a korekcie boli uplne rozlietane. Lenze na to ma upozornili, ze to nastat moze. Diagnostika totiz po vymene a nakodovani vstrekov, vyslovne vyzadovala tzv. kalibraciu korecii alebo ako to nazvat a to takym sposobom, ze bolo nutne minimalne 3 krat po sebe vytocit auto na minimalne tretom prevodovom stupni na tusim 3600 otacok, nasledne dat dole nohu z plynu az kym otacky neklesnu na tusim 1500 a zase tento postup minimalne dvakrat zopakovat a potom po odstaveni auta motor vypnut. Tie otacky si presne nepamatam, ale po tomto postupe mi auto slo uplne bez problemov, aj s vybornymi korekciami a tak to je do dnesneho dna.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných