Strana 1 z 1

Chrysler Grand Voyager 3,8b LPG r.v. od 2008

Napísané: 29.03.2015 11:04
od používateľa dante7777
Máte niekto toto auto? Môžte sa podeliť o skusenosti, recenzii je veľmi málo, každý postreh poteší pri rozhodovaní.

Napísané: 29.03.2015 15:20
od používateľa amdsempron
Podľa mna veľmi dobrá voľba, recenzií vela nebude nakoľko ich v sr vela nebeha. Ale v nemčine alebo angličtine urcite nájdeš vela postrehov. Ale ja osobne by som kľudne išiel do toho

Napísané: 29.03.2015 22:54
od používateľa nani33
Poznám osobne 2 majiteľov 3.8 s lpg, obaja najazdili cez 100 tis + a absolútna spokojnosť. Ono ani nie je na tom motore čo pokazit, je to klasická atmosféra bez moderných eu k..rvítok, netrpia ani prestavbou na lpg, žiadne podpálene ventily, check engin atd. Podvozok je tiež klasika ocelové ramená a pružiny, tlmiče, žiadne hlinikove mini tycky, vzduch, hydraulika a ďašie veci čo vedia vycucať peňaženku.
Kdesi na ceskom webe bola novinarska recenzia kde ten pisálek kritizoval práve tieto klasicke riesenia ako zastarané, pretože ak dneska nemá auto 3x oturbený trojvalec start stopy a iné nezmysly tak je totálne out :40bd:
Ale to že s klasickým železom clovek nabehá ťažké stotisíce a opraví to v každej garáži už v recenziách nenapíšu lebo tí pisálkovia to samozrejme nemusia servisovať a sú platení iba za to aby híkali nad tým že 1.4 hyperturbofsi má 200 koní a je to teda cool a in...
Tieto chryslery/dodge sledujem na fórach dlhšie, lebo časom to chcem tiež kúpiť, nemajú ani elektrické problémy, nehrdzavejú na žiadnych miestach, je to najväčšie mpv, veľmi pohodlný podvozok (žiadny dodávkový kostitras) , motor ani nepočuješ, perfektne to kúri (pri takom priestore v zime veľmi dôležité, galaxy tdi je posledný v teste kúrenia adac) benzíny sú bezúdržbové, s lpg vozenie ako 6-7 litrov, pre mňa to bude voľba č.1 keď budem riešit väčšie auto.

Napísané: 30.03.2015 00:19
od používateľa mp3turbo
presne tak, mozno az na tych 7 litrov prepocet LPG (povedzme 8 ? LPG uz nestoji polovicku toho co benzin, ale kusok viac respektive benzin nie je dvakrat taky drahy ako LPG ; plus aj toho benzinu furt nieco potrebujes na start studeneho motora).

Capy menitelne samostatne (pozdravujem majitela audi a4 ktory nechal 70.000 korun v origo servise za vymenu ramien, viem ze existuju nahradne A LEPSIE AKO ORIGINAL sady od inych vyrobcov v ukrutne mensej cenovke)... zadna naprava styri listove pera, kazde hrube centimeter a pol...

to je nezlomna technika. Este by som sa dokonca nestavil, ze ten motor ma DOHC... nechce sa mi hladat na webe, skor je to iba OHC. Po 10 rokoch ti skapu lambdy, tak ako vsetky, potom uvidis check engine svetielko. Vyriesis za 80eur.

Ten biely s plynom s roztrhnutou kozou v Bratislave neber, bol v hroznom stave, panicka ho pustila za 6000 a teraz ho bazar vyvara za 10.900 po vymene olejov a filtrov. Len je tych vozov sialene malo, u nas prakticky ziadne na predaj, ani 3.3ky, ani novsie ale ukrutne drahe 3.6ky (Pentastar motorcek, to je parada nad paradu). Hlavne ze sa Peougejot 5008 1.6hdi a Henry Ford Grand CĂ©-Max 1.6hdi predavaju dobre, to nas tuho hreje pri srdci.

Mame zopar Voyagerov doma dlhodobo roky rokuce, a nejako ma nenapadne sa pozerat po inom vehykli. Teda vlastne aj som sa, dlho a tazko, ale vysledok je pre mna velmi jednoznacny. Jedine tak mozno GMC Savana v najdlhsej verzii 3500... ale to uz je zase ina dimenzia a aj cenovka. Poviem ti tak, nikdy som ziadne auto nemal tak dlho ako Voyager. A to pri mne co som menil auta kazde tri roky NAJNESKORSIE taha Voy uz siedmy rok, napriklad aj bracho ma tiez sedem rokov ten isty kus... poznam sfleku troch ludi co jazdia Voye cez desat rokov, len menia modely za novsie.

Je to divne ale je to tak. Inak aj moja stara prvy raz sadla z Galaxie do Voya a - strucne... hned som musel odovzdat kluce. Odvtedy som ich nevidel.

Niektore veci servisovat je lahoda, hlavne za motorom (EGR ventil, termostat), ale s trochou bohovania preco nemohli tych osem centimetrov neusetrit to ide. Nenapada ma ziadny ukon kde by musel ist motor von kde pri konkurencii nemusi.

Slabinou byva automat, tak ako KAZDY automat na KAZDOM aute. Ludia su sprosti, uponahlani, oleje nevymienaju, vyraduju za jazdy do neutralu a znovu zaraduju D. Za to nemoze automat alebo Voyager. To je o sprostych hlavach. Tie prevodovky kludne vydrzia pol miliona kilometrov pri normalnom zaobchadzani.

Napísané: 30.03.2015 01:58
od používateľa nani33
3.3 a 3.8 je dokonca ohv rozvod, nepamätám si či reťaz, alebo oz. koleso, podstatné je že taký blbuvzdorný motor sa už dneska nedá snáď ani nikde kúpiť, niekde na us fóre som čítal o maníkovi čo má cez milión míľ (1.6 mil km).
Vozil som sa aj na 3.6 VVT pentastar a ide to lepšie s tými 280 ps pri menšej spotrebe, ale absolútne stačí aj ten 3.8 200 ps, mpv sa nekupuje na šprinty ale na plavnú kochačku krajinou s rodinou. A áno, po grand voyageri už nie je do čoho presadnúť okrem ďalšej generácie :d :D

Napísané: 30.03.2015 08:03
od používateľa bajo777
LPG 0,569 flaga pk-akcia 3x tyzdenne
N95 1,244 benzinol raca

:)

Uz je zase vyse 2x, ide leto - benzin zdrazie, LPG naopak prejde na letny pomer, predpoklad ze este klesne

Napísané: 30.03.2015 21:15
od používateľa dante7777
to stym odovzdanim klucov zene je pravda, mame zatial galaxy automat a odkedy sa zena previezla mne ostala astra...
nakolko sa rodna rozrasta na 6 ludi ten voyager pride asi do rodiny,
dakujem za nazory

Napísané: 01.04.2015 11:35
od používateľa twingo.rk
Tiež by som bral. Vozí ich jeden chlapík z Martina, rovno tam aj montuje LPG. Bol som sa tam pozrieť a aj povoziť. Paráda!! Mal tam tiež VW Routan 4.0 liter a myslím si, že je to pekne zvládnutý Voyager...
A ešte k tomu hrdzaveniu. Zastavil som sa pri peknom kúsku, keď som šiel okolo jedného bazáru. Myslím, že to bol r.v. 2010 a prednú kapotu mal rovnako hrdzavú ako môj 2005, takú som mal aj na 2002 a 1997...

Napísané: 03.04.2015 07:38
od používateľa dante7777
a dá sa na zadnej lavici polohovať operadlo? ak cestujem 24 h v aute, či sa bude dať deťom v zadu sklopiť aspoň trochu? v galaxy sa mi to da.

Napísané: 03.04.2015 18:30
od používateľa twingo.rk
To sa vyrábajú aj nepolohovateľné? Jasne, že sa dajú.
A pri verzii Swivel n Go aj otočiť stredná rada!

Napísané: 03.04.2015 20:08
od používateľa dante7777
kedze som to auto este nemal moznost vidiet, radsej sa opytam, nech nejdem kukat nadarmo

Napísané: 05.04.2015 19:38
od používateľa mp3turbo
hrdzava kapota ? Ja som tri roky behal s doskrabanou (asi sest cm) prednou a az potom to zacalo chytat lisajnik. Inak tam absolutne nema co hrdzaviet, ked to nebolo roztrieskane na maderu, dva-tri tyzdne vonku na dazdi atd a potom opravovane. Ziadne auto 2010 nemoze proste hrdzaviet. Bez debaty.

Tie zadne sa daju sklapat, ano.

Inak ten konkretny kus o ktorom som rozpraval, prave teraz mi dosla emailova notifikacia. Nieco sa tam stalo, autiak je v inzeratoch aj u bazarnika za 10500 a ten isty kus (odrate pod navigaciou) je na predaj aj zrejme u sukromneho majitela za 8000.

Uz zaver nech si z toho kazdy skusi spravit sam.

Napísané: 16.04.2015 12:24
od používateľa twingo.rk
Presne tak, hrdzavá! A presne na tom istom mieste - v strede, tesne nad zámkom prednej kapoty. Je to asi ich choroba, lebo ako som už písal mal som už troch a na každom to bolo! Alebo, ako píšeš, každý "asi" musel byť rozbitý na kašu.
Ináč bol to pekný kúsok. Limited, so Swivel, kupovaný na SK, od nejakého chlapíka, čo pracoval s hudbou, bo tú mal vymakanú...

grand voyager 2,4,rok 2001

Napísané: 26.01.2016 00:22
od používateľa buben14
cvre...vie mi niekto poradit co je to za motor?potreboval by som ho na dlhe trasy a auto sa mi neskutocne paci...dakujem za odpovede a skusenosti

Napísané: 26.01.2016 01:45
od používateľa twingo.rk
Už sa to tu riešilo - treba si aj prečítať!
Vygoogli si tiež Lukovna Pardubice a na ich stránke v sekcii "Rady a informace" sa píše aj o motoroch. Ináč, ja osobne by som sa do neho nehrnul, i keď na jednom česko-slovenskom chrysler fóre si niekto 2.4 pochvaľuje...