BMW do 15000

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

martincigarsky159
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 06.02.2021 23:53
Zdieľať na Facebook

BMW do 15000

Príspevok od používateľa martincigarsky159 »

Zdravim vsetkych.
Hladam radu ohladom bmw modelov. K dispozicii je 15,000 eur. Radsej by som bral diesel (jazdim rocne cca 10-15000km, niekedy viac zalezi na mnozstve dovoleniek). Preferujem sedan, kombi ani SUV mi nevadi. Chcem teda co najspolahlivejsie auto zaroven s dobrou dynamikou a prijatelnou spotrebou.

Momentalne jazdim na mazda 3 1.6 benzin 2005. Je to velmi spolahlive auto, so spotrebou okolo 7 litrov kombinovane, no dynamika tomu motoru velmi chyba. Podvozkovo je to v danej kategorii super auto, no hrdza a slaba odlucnenost robi svoje.

Kedze nie som odbornik na BMW, skor som sa doteraz obzeral za japonskymi autami, rad by som prijal vase nazory, skusenosti s tym co by ste si vybrali vy v danej cene, do kolko KM mam hladat dany model s danym motorom, nejake problemy ci naopak pozitiva s danym modelom. Jednoducho vsetko co by ste neskusenemu clovekovi povedali. :) Dakujem
LOCHNESS
moderátor fóra
Príspevky: 3816
Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
Bydlisko: ZA
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa LOCHNESS »

za 15.000 už zoženieš slušnú 530 d
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa ivko1 »

Len neviem či u tej 530D bude mať takú spolahlivosť / finančnú nenáročnosť ako u súčasnej Mazdy 1.6i...
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa xentry »

Samozrejme ze nie, velmi velky rozdiel v technike celeho auta. Staci, ze umrie vysokotlake cerpadlo a je velmi draho, to len ako vystraha ked kupim a je tam stare tak prevencia lebo moze byt casovana bomba.
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa ivko1 »

Kamoš teraz kúpil 118d rv 2009...
Zadné dosky opotrebené, potom sa zistilo že je zodratý aj senzor opotrebenia, no a ešte bolo treba ísť na diagnostiku nastaviť preventívny servisný interval kontroly opotrebenia zadných bŕzd...

Hovorím si, yebem také auto aby som kvôli intervalu bŕzd v palubáku musel do servisu.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa xentry »

Predne brzdy, zadne, brzdova kvapalina, olej, servisna prehliadka atd. kazde dva roky ale to je len detail. Od toho su prehliadky ak chodi auto na servis, preto sa kontroluje aj cez diagnostiku cele auto pri servise, to neplati len pre bmw
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ale keď niekto kúpi 8 ročnú jazdenku bez záruky, tak potom platí za všetko.
Vedúcemu teraz menili predné brzdy na ix35, že vraj kvalitnejšie mu dal, len bol trochu v šoku z ceny neautorizáku...
Že iba 480€...

Sebe som menil predné + zadné a materiálovo to bolo pod 200€.

Hneď prvý a brutálny rozdiel je v cene za materiál len za to že servis nakupuje "pohodlným spôsobom".
Veď to platí zákazník...

To len aby bol autor témy v obraze čo koľko stojí ak má ľavé ruky
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa xentry »

Kupoval som kotuce dosky sice zadne vetrane ate na mercedes e kombi velka tazka krava a zaroven sa kupovali na kiu ceed ate o polovicu mensie aj kotuce aj dosky ale predne hadaj ktore boli lacnejsie. Este aj predny komplet na ten mercedes kupim lacnejsie ako na kiu ceed.
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ale ja nehovorím o rozdielnych cenách medzi značkami, ale o rozdielnych cenách totožného produktu medzi obchodmi.
Minule som tu zavesil, ako ten istý predný tlmič na moje auto stojí v bývalom ELITE 167€/ks a v inom eshope 68€/ks

A to je ten podstatný rozdiel a ked má k tomu človek ešte lavé ruky, tak zaplatí vysokohorskú prirážku za diely a ešte zaplatí za prácu.
Ono to potom je tak, že to čo mna stojí 200€ môže iného stáť cez servis 500€

Tým chcem povedať autorovi len to že by mal sakra dobre zvážiť čo si kúpi, či to bude auto, kde si vie niečo poriešiť sám, alebo auto kde mu to vie poriešiť nejaký garažmajster, alebo auto kde pre každú cocotinu bude treba do "lepšieho" servisu, kde si to riadne zaplatí
A s tým nápadom kúpiť 530D sa vydáva presne na tú cestu
Naposledy upravil/-a ivko1 v 09.11.2021 15:49, upravené celkom 1 krát.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa oco13 »

Ivko nejakou náhodou si zabudol "auto na ktoron bude stačiť tankovať" lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Mateusz737
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

xentry napísal: 09.11.2021 07:33 ... Staci, ze umrie vysokotlake cerpadlo a je velmi draho...
A vedelo umrieť ? Xentry A čo tam ešte také drahé môže odísť alebo sa pokaziť?resp sa to stáva :430d:
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa oco13 »

https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000618 ... hnite---I-
Motor N45 vďačí za svoje „renomé“ " najmä vysokej spotrebe, nezodpovedajúcemu výkonu (najmä v pri objeme 1,6 litra), problémom s nerovnomerným chodom (vibrácie, chod na znížený počet valcov, strieľanie do nasávania) a nespoľahlivým reťazovým rozvodom. N45 vznikol výraznejším prepracovaním pionierskeho štvorvalca s variabilným zdvihom ventilov Valvetronic. Na rozdiel od neho však touto technológiou už nedisponuje.

To by nebolo až tak na prekážku, oveľa horšia je naťahujúca sa rozvodová reťaz a nedomyslený systém jej napínania, ktorý spočiatku umožňoval preskočenie reťaze až o niekoľko zubov. Výrobca sa to potom snažil napraviť dodatočnými technickými opatreniami, ktoré viac pripomínali improvizáciu, ako koncepčné riešenie. Napríklad dodatočne vkladaný tvarovaný plech obmedzoval voľný pohyb reťaze a tým možnosť jej preskočenie. Veľmi to nepomohlo a problém pretrvával až do konca výroby motora v roku 2011. Verzia 320S mala ako papier tenké steny medzi valcami, vďaka čomu „s obľubou“ praskali.
Celohliníkové diesely BMW radu N47 síce patrili k špičke v pomere výkon/spotreba, no mávajú po rokoch prevádzky problémy s reťazovými rozvodmi. Najčastejšie sa hlási iba hrmotaním a prechodom motora do núdzového režimu. No sú známe aj prípady roztrhnutiu reťaze a následné totálnej škody motora. Zákernosťou totiž je, že ak bola reťaz dlhší čas voľnejšia, musia sa okrem nej a vodiacich aj napínacích líšt meniť tiež opotrebované rozety. A to je problém, lebo jedna je vyfrézovaná priamo na kľukovom hriadeli. Najrozsiahlejšie opravy podstupujú vozidlá vyrobené do januára 2009, zvýšenú problematickosť motorov N47 možno však pozorovať až do jari 2011. Menej známym, no oveľa vážnejším problémom je praskanie bloku v priestore medzi valcami, ktoré sa dlhý čas navonok prejavovalo iba úbytkom chladiacej kvapaliny.


BMW N63 „4.4 Biturbo" (do 2012)
Kódy: N63B44

Výroba: od 2008 dodnes, rizikovosť do 2012

Nasadenie: BMW 750i/Li, BMW X5/X6 50i, BMW X6 ActiveHybrid, BMW 550i (vrátane Gran Turismo), BMW 650i (coupé, cabrio)

BMW X5 M a
Kupujete jazdenku?
Dôvod: Jeden z najproblematickejších motorov BMW posledných rokov. Slabým miestom je hlavne chladenie, ktorému neprospieva už samotná koncepcia vidlicového motora s dvoma turbodúchadlami zastrčenými medzi žiaruvzdornými plechmi medzi radmi valcov. Je takmer nemožné ich odvetrať a chladiť tak, aby na najviac tepelne exponovaných miestach nedochádzalo ku spekaniu oleja. V kombinácii s kolabujúcim okruhom vodného dochladzovanie turbín dochádza najskôr k zapečenie oleja v holendroch turbodúchadiel, v pokročilých prípadoch nastane aj zakarbónovanie vrchnej časti motora. Trpia na to vačky a variátory časovania ventilov. K tomu prirátame naťahujúce sa rozvodové reťaze a pri vypnutom motore pretekajúce vstrekovače, ktoré benzínom odmastili valce niektorých exemplárov tak dokonale, že tie po niekoľkých stovkách „suchých“ štartov prišli úplne a načisto o kompresiu.

Neskoršie série N63B44TU (330 kW), ponúkané od roku 2012 sú už podstatne spoľahlivejšie, no veľmi komplikované konštrukcie nedovoľuje hľadieť do budúcnosti s veľkým optimizmom.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
l.bily
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 12.10.2011 19:53
Zdieľať na Facebook

Re: BMW do 15000

Príspevok od používateľa l.bily »

Ak chces, predam ti 525xd s webastom za dobru cenu,mam ju 5 rokov, bezproblemove auto
Napísať odpoveď

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných