Strana 2 z 2

Napísané: 30.09.2019 21:51
od používateľa lubomt
1. V P a N je motor bez záťaže, treba trošku rozmýšľat. Pri záťaži je to už iné so vstrekovaním, preto kolíše pri záťaži
2. Cez diagnostiku sa vstreky netestuju, ta informacia je o ničom - nutne ich vytiahnut a dať na testovaciu stolicu do Bosch
Vaše nazor - Podla mojho nazoru su bud zhavice, rj zhavenia alebo Hydromenic prevodovky ZF8?
- žhaviče teraz ešte nezreba, dokonca keď je aj slabšia zima a motor ma dobre tlaky, tak musi bez žhavičov naštartovať
- pre rj zhavenia to platí takisto
- hydromenič by kolísal stále, nie iba chvíľu za studena
Vychádzajú mi z tohoto vstreky, dajte ich na test!
Ak sa chcete v tomto aj tak uidtit a potrebujete spickoveho motorara, pri Martine oslovte BH motorsport. Kontakt môžem dať do správy.

Napísané: 02.10.2019 17:40
od používateľa sakramenskarobota
Ak by ste si s tým nevedel rady a ste zo západného slovenska tak viem o jednom človeku v Krakovanoch čo sa do A6 a hlavne generácie C7 naozaj mimoriadne vyzná.

Re: Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps

Napísané: 01.09.2022 21:02
od používateľa Lubco1210
Ahojte môžeš mi dať kontakt na toho Pána čo sa venuje opravám A6 c7 mám problém s Bitdi dakujem

Re: Audi A6 avant C7 3.0tdi Biturbo 320ps

Napísané: 01.09.2022 21:09
od používateľa srtdemon
Podla mna ma tolko roboty s tymi serblami, ze sa nezastavi..: