Strana 1 z 1

Audi Servis - diagnostika

Napísané: 29.06.2010 19:19
od používateľa kakica
ahojte,vie mi niekto povedat co stoji diagnostika v audi-servise.
Dneska sa mi stala taka vec ze viezol som manzelku na porod a audina sa chovala jak zigulak.pri 6 stupne som ne mohol ist any 120km/h a cely cas sa triasla ako keby nieco bolo upchate.celou cesto mi je svietila lampicka od ESP.Pred tym som mal problem zo skrtiacou klapkou a terz ho ne mozem vobec nastartovat.POMOC

Napísané: 29.06.2010 20:25
od používateľa mp3turbo
aky motor? 2.5tdi?

Napísané: 29.06.2010 22:20
od používateľa kakica
Ano,2,5tdi 120kw,2005 rocnik

Napísané: 30.06.2010 09:48
od používateľa scorpi4
mp3turbo napísal:aky motor? 2.5tdi?
lubo, taka blba otazka.. :d :D

aky by to mohol byt iny motor?

:40bd:

ale nie, ale vieme vacsina, ze toto je problem najma tychto motorov..takze nic v zlom voci zadavatelovi temy..

pri troche stastia to moze byt turbina..alebo cerpadlo...z druhej ruky vsetko veci do 600 evri..

pri stasti v mensej miere to moze byt cokolvek od vaciek cez turbo, cerpadlo a vsetko okolo, ale spolu..

Napísané: 30.06.2010 17:20
od používateľa mori79
director napísal:nemusí to byť Audi servis,dôležité je aby človek čo robí diagnostiku aj vedel čo robí.Ja som ju robieval - základú(diagnostika chýb,vymazanie)za 15 EUR,s niektorými nastaveniami 25 EUR,ale musím povedať,že som chudobného kraja.
15 eur za diagnostiku to je podla mna dost vela ze si z chudobneho kraja v podstate diagnostikou nic neporiesis

Napísané: 30.06.2010 20:33
od používateľa mp3turbo
no ked ti niekto za par desiatok tisic vymeni vstrekovace, turbo a podobne blbosti a pritom ti diagnostika za 15eur ukaze nedostatocny tlak od cerpadla, pridi za mnou a pokecame o potrebe kvalitnej diagnostiky alebo nie.

respektive naopak, ked ti vymeni niekto cerpadlo a nebude to treba... myslis ze ti vrati peniaze tak ako aj v prvom pripade? Diagnostika by ti pritom mohla povedat ze cerpadlo je v pohode a tlaci tolko kolko ma...

a ze sa takato vec nemoze stat? dam ti telefon na mojho sefa, peugeot 607, common rail, vyriesil to garazovy majster s bosch kts 520 kufrikom ale az potom co AUTORIZOVANY SERVIS pežot hodil flintu do zita. A kto tomu chlapcovi vrati tie desiatky tisic korun ??? Myslis ze mu ich niekto vrati ?

no skus hadat... to este nehovorim ze si musel pozicat auto za 15.000 korun lebo mu frantik zdochol v tom najlepsom momente, vecer pred cestou do Dojčlandu.

Napísané: 23.01.2015 09:54
od používateľa guno5
ja chodim na lieskovsku cestu do carsline a som v celku spokojny je tam vsetko

Napísané: 23.01.2015 12:51
od používateľa cicmanec
Keď človek nevie čítať to sa ťažko niečo hľadá...

Napísané: 24.02.2015 11:24
od používateľa leos
Ja tam chodim uz asi od otvorenia toho servisu, prečo sa pýtaš?

Napísané: 07.03.2015 22:04
od používateľa mp3turbo
meno servisu v BB a detailny popis problemu prosim.

To co je za neskutocnu hanbu a sprostost ze AUTORIZAK si nevie poradit s nejakym posratym crepom co od nich z fabriky pochadza ked maju vsetku moznu aj nemoznu dokumentaciu a podporu vyrobcu na telefone !!!

Este raz : meno servisu v BB a detailny popis problemu prosim.

Napísané: 08.03.2015 10:59
od používateľa avelmak
Jeden moj zakaznik tiez ma A6 allroad s 2,5tdi motorom 132kw.Rok mu auto stalo,lebo nevedeli prist na chybu ani v AUTORIZAKU,kde mu chceli vymenit turbo,prevodovku atd,co nepotrebuje ziaden komentar.Auto malo tazky start,dymivost velku,vykon skoro ziaden.Nasiel nas cez forum/cca 100km/ a prisli sme na to ze ma jeden piest prepaleny uplne.Cize motor isiel len na 5 V.Ako je to mozne ze ani v ZV,ani v BB,ani v LC neprisli na tu "banalitu"?Cize autorizak je jeden omyl!!!

Napísané: 08.03.2015 13:47
od používateľa mp3turbo
keby tak uz niekoho konecne napadlo merat tlaky paliva a nedajboze kompresie vo valcoch. Ved ta kompresia prezradi vsetko, chyteny spodok/vrch motoru, dolamane piestne kruzky, tesnenie pod hlavou, pridrete zakarbonovane ventily, dolamane voditka zdvihace, ciastocne hovori o ovalite piestov, proste neviem si predstavit jednoduchsi a rychlejsi a menej narocny sposob mechanickej previerky motoru samotneho ako je toto.

Tychto pat valcov a siesty v prdeli by odahlili do desiatich minut. Aj vratane cigaretky.

Ach jo, tie autorizaky. A toto je 15 rokov stara technologia, 2.5tdi je tu s nami uz tak dlho.

Co budu kreteni robit na optickych zberniciach a dvoj/troj turbovych motoroch ?