Strana 1 z 3

Audi A4 2.0 TDI

Napísané: 06.02.2010 11:31
od používateľa Paulie19
Zdravim pani a mozno aj damy. Rad by som sa poinformoval o vasich skusenostiach s motorom 2.0 TDI 103kW CR v aute Audi A4 r.v. 2006. Ake ma plusy a minusy. Caste poruchy a na co si treba davat bacha. Myslim ze to bol jeden z prvych motorov od VW Group so systemom Common Rail, takze este asi bude mat svoje muchy. Mal by mat najazdene nieco do 170000 km takze by mal byt este v dobrej kondicii. Mozete pisat aj celkovo o aute naco si treba davat pozor pri tomto konkretnom modelovom roku. Za odpovede dakujem. :42f9:

Napísané: 06.02.2010 11:43
od používateľa slabra
Audi A4 r.v. 2006 nieje CR az neskorsie rocniky ale 2006 3,0tdi uz CR je.

_

Napísané: 06.02.2010 11:44
od používateľa cicmanec
Obrázok

Napísané: 06.02.2010 11:45
od používateľa ivko1
Treba si hlavne zistiť prečo VW Group od týchto motorov upustil...

Napísané: 06.02.2010 11:55
od používateľa hugo.
CR sa robili od 2006-teho. tie uz boli v pohode oproti pumpa-dyzam.

Napísané: 06.02.2010 12:05
od používateľa Paulie19
A nie je mozne ze sa niekedy ku koncu roku 2006 uz CR motory montovali do tohto auta?

Napísané: 06.02.2010 12:55
od používateľa dataman
neupustil VW koncern náhodou od výroby motorov s PD systémom?
práveže CR začal robiť miesto PD
ivko1 napísal:Treba si hlavne zistiť prečo VW Group od týchto motorov upustil...

Napísané: 06.02.2010 12:58
od používateľa laura
Podía mojich skromných informácií až Frankfurtský IAA 2007 bol dejiskom svetovej premiéry tretej generácie (B8). S novou generáciou Audi A4 prišiel aj zbrusu nový turbodiesel pracujúci s technológiou Common-rail.
Neverím, že by modelový rok 2006 A4 mal už CR.Ak zidtíte opak, napíšte sem na fórum, lebo by ma to zaujímalo...

_

Napísané: 06.02.2010 13:02
od používateľa cicmanec
Nezistíme, lebo motory CR stará A4-ka nemala...

Re: _

Napísané: 06.02.2010 13:35
od používateľa laura
cicmanec napísal:Nezistíme, lebo motory CR stará A4-ka nemala...
ved aj ja tak viem, az od B8...nejake odkazy:
http://www.novinky.cz/auto/133963-test- ... dchod.html

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=68712

http://www.ramcas.sk/cars/APage/iX%20Audi.htm

tu hlavne posledne odstavce...A4 mod.2006 nie je ani nebol CR...az od modelovej rady A4/B8 ..
VW ich uvadzal na trh tiez az v 2008-mom

Napísané: 06.02.2010 14:15
od používateľa Paulie19
Ok. Moja chyba, mal som zle informacie o tom aute. Bude to teda podla vsetkeho PD motor ktory je znamy svojou haklivostou na vsetko mozne (aj nemozne). Dakujem ze ste ma opravili.

Napísané: 06.02.2010 15:03
od používateľa tomasht
jj je to stare PD-cko este... ale pri 170 tisic sa ti uz nepokazi, ony sa kazili tak od 60 do 120 tisic, aj to nie vzdy... tych motorov je vela verzii, ale inak su to celkom dobre motory, len papaju kus viac oleja... ale co sa tyka servisu a spotreby, tak su v pohode

Napísané: 06.02.2010 16:36
od používateľa Paulie19
Tak toto mi je novinka ze sa pri 170000 nepokazi... To sa akoze ich kazovost ukazala v tom rozmedzi 60000 az 120000 a potom uz je klud? Ak to tak vazne je tak si ma potesil. Ale aj tak si myslim ze je to vsetko o tom ako k tomu autu majitel pristupuje. Inak si prvy kto sa vyjadril k povodnej otazke o problemoch s motorom. Dakujem :300f:

_

Napísané: 06.02.2010 17:33
od používateľa cicmanec
Možno to bude tým, že je tu toho popísané plno...

Napísané: 06.02.2010 17:35
od používateľa slabra
Asi sa opakujem ale A4 3,0tdi 2006 je CR viem to lebo taku a4 aj vlastnim no a co sa tyka 2,0tdi tie su CR az od 2008 B8 B7 do 2007 su PD niesu to velmi podarene agregaty problemy s dvojhmotakom,prasknute hlavy valcov ved preto aj VW groupe upustilo od zastaraleho PD motoru.