VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 02.10.2019 14:07 Zdieľať na Facebook
A3 1.9 TDI BLS 77 kW s dpf
Ahojte
Tak som to opäť . Môj problém na strane 44.
Ako mi bolo doporučené šiel som som dať skontrolovať vačku a zdvihatka.. žiaľ výsledok vraj všetko v poriadku ziadné mechanické poškodenie ani viditeľne opotrebenie čo by vyžadovalo výmenu. Nanovo nastavené “vahadla ”, vymenený Rozvodový remeň a opäť na prípravky ... výsledok synch je -4.5 a motor stále bez výkonu.
Zo zúfalstva som šiel do autorizovaného servisu .. s popisom zavady motor bez výkonu , výsledok doporučená výmena turba .. Mal som možnosť komunikovať s mechanikom vraj motor je v poriadku a na otázku k vacke mi bolo povedané že to vylučuje A polohu vačky kontrolovali a je to v poriadku.
Tak som opäť šiel za mechanikom s tým že čo mi povedali autorizovaní odborníci a on trvá na tom že turbo kontroloval mechanicky je ok , banka tiahlo krásne potiahne, počítač chybu nepíše, žiadny dym z výfuku ani olej z turba.. pri jazde ho počuť, ak chcem vymení ho no zaručiť že to odstráni problém s výkonom nevie ..
chcem sa opýtať či je možné aby turbo bolo zle keď tlači 2000 ako vidieť na logu čo som pripájal ??
Je ešte daky nápad čo skontrolovať ? Alebo aké logy doplniť
Kontroly ma stali už skoro cenu jazdeného motora .. a už neviem čo s tým ďalej ..
Dakujem za info
Tak som to opäť . Môj problém na strane 44.
Ako mi bolo doporučené šiel som som dať skontrolovať vačku a zdvihatka.. žiaľ výsledok vraj všetko v poriadku ziadné mechanické poškodenie ani viditeľne opotrebenie čo by vyžadovalo výmenu. Nanovo nastavené “vahadla ”, vymenený Rozvodový remeň a opäť na prípravky ... výsledok synch je -4.5 a motor stále bez výkonu.
Zo zúfalstva som šiel do autorizovaného servisu .. s popisom zavady motor bez výkonu , výsledok doporučená výmena turba .. Mal som možnosť komunikovať s mechanikom vraj motor je v poriadku a na otázku k vacke mi bolo povedané že to vylučuje A polohu vačky kontrolovali a je to v poriadku.
Tak som opäť šiel za mechanikom s tým že čo mi povedali autorizovaní odborníci a on trvá na tom že turbo kontroloval mechanicky je ok , banka tiahlo krásne potiahne, počítač chybu nepíše, žiadny dym z výfuku ani olej z turba.. pri jazde ho počuť, ak chcem vymení ho no zaručiť že to odstráni problém s výkonom nevie ..
chcem sa opýtať či je možné aby turbo bolo zle keď tlači 2000 ako vidieť na logu čo som pripájal ??
Je ešte daky nápad čo skontrolovať ? Alebo aké logy doplniť
Kontroly ma stali už skoro cenu jazdeného motora .. a už neviem čo s tým ďalej ..
Dakujem za info
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nuž pozri...celé zle.Je jedno kde si bol,ale dnes si mal mať za kufor protokolov logov prípadne fotiek.Ak jeden hovorí niečo,druhý zase iné a ani jeden nič nemá chytitelné,to je tak na koníkovú fujaru.Pri 280 tis je vačka dávno v čudu,ibaže na zmeranie ju treba zmerať,tj von.Až potom vidieť hydrá inak sú dokonale skryté.Ak urobia čo treba gazda má na "pamiatku" toto
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Inak je to ten istý motor,tie isté km.Veď si na samom začiatku,nič nevieš.Nepoznáš tlak tandemu,nevieš stav vstrekov a šácht,nedali ti žiaden výstup o práci čohokoľvek,záverečný blokmap,toľko urobí aj môj malý Jack Rassel,nechám ho to robiť,aj tak je stále zasr..ý od oleja,ale už dosť odkukané a vie určite viac ako hentá banda dokopy
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 03.12.2018 19:18 Zdieľať na Facebook
Rada nad zlato
Dobry den prajem ,som tu novacik a tak dufam ze sa dostane do spravnych ruk, potreboval by som poradit kde je zrada ,
Auto je tupeee octavia 2 77 bxe https://ulozto.sk/file/8WtTaKzqWvRF/log ... 10-011-csv
Pozrite vopred dakujem za odpoved
Auto je tupeee octavia 2 77 bxe https://ulozto.sk/file/8WtTaKzqWvRF/log ... 10-011-csv
Pozrite vopred dakujem za odpoved
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 03.12.2018 19:18 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 03.12.2018 19:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 22.01.2020 00:02 Zdieľať na Facebook
Re: VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Zdravim Vas
mam log subor z dna 21.1.2020
https://ulozto.sk/file/nQk6VlWaPy8B/log ... 10-011-csv
a log s dna 15.1.2020
https://ulozto.sk/file/Bmuncely0YmP/log ... w-bmp-xlsx
mam passat b6 variant 103 kw, 2006 rv, kod motora BMP , manual 6 r , v aute 2 ludia a test sme robili na rovnej ceste ..
viete mi dat odpoved uz som zufali kde co riesit a hladat
na aute bola menena vacka komplet , vahatka hydrosteli atd
tandemove cerpadlo menene za novy kus
cistene EGR a Skrtiaca klapka
dakujem za kazdu radu ..
Forewer2011
mam log subor z dna 21.1.2020
https://ulozto.sk/file/nQk6VlWaPy8B/log ... 10-011-csv
a log s dna 15.1.2020
https://ulozto.sk/file/Bmuncely0YmP/log ... w-bmp-xlsx
mam passat b6 variant 103 kw, 2006 rv, kod motora BMP , manual 6 r , v aute 2 ludia a test sme robili na rovnej ceste ..
viete mi dat odpoved uz som zufali kde co riesit a hladat
na aute bola menena vacka komplet , vahatka hydrosteli atd
tandemove cerpadlo menene za novy kus
cistene EGR a Skrtiaca klapka
dakujem za kazdu radu ..
Forewer2011
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 22.01.2020 00:02 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Plynový pedál je hnusoba a jeho problém (kým nie je zásadný) sa OBD diagnostikou nemusí zachytiť.Tu by ho načapalo z istotou len oscilo.
Čo doporučem aby log vyšiel na prvú ranu- na 3 st.ísť na cca 2000 ot. nachystať si logovanie ku štartu,preradiť na 4 st,pedál do podlahy a štart logu.a už iba držať podlahu do aspoň tých 3200 ot.
Nič viac,to je všetko.Samozrejme pre motor je začiatok (plný plyn a 4 pr.st) hotové peklo a pre motor najvyžšia záťaž akej môže byť vystavený,ale to je cieľ aby sa prejavila hoci aj malá vada a motor ak ju má padol do núdzového stavu.Radšej teraz pri takejto skúške,ako pri predbiehaní kamionu keď núdzak spolahlivo zabije a ešte bude každý krútiť nechápavo hlavou...aký to bol vyjazdený a dobrý šofér a na rovnej ceste...Chyby ktoré zabíjajú treba nechať nepoučiteľným
Čo doporučem aby log vyšiel na prvú ranu- na 3 st.ísť na cca 2000 ot. nachystať si logovanie ku štartu,preradiť na 4 st,pedál do podlahy a štart logu.a už iba držať podlahu do aspoň tých 3200 ot.
Nič viac,to je všetko.Samozrejme pre motor je začiatok (plný plyn a 4 pr.st) hotové peklo a pre motor najvyžšia záťaž akej môže byť vystavený,ale to je cieľ aby sa prejavila hoci aj malá vada a motor ak ju má padol do núdzového stavu.Radšej teraz pri takejto skúške,ako pri predbiehaní kamionu keď núdzak spolahlivo zabije a ešte bude každý krútiť nechápavo hlavou...aký to bol vyjazdený a dobrý šofér a na rovnej ceste...Chyby ktoré zabíjajú treba nechať nepoučiteľným
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 22.01.2020 00:02 Zdieľať na Facebook
Prikladam log skupina 1-10-11
dialnicna jazda sam v aute
https://ulozto.sk/file/kWEA1RbI9H7B/log ... 10-011-csv
dialnicna jazda sam v aute
https://ulozto.sk/file/kWEA1RbI9H7B/log ... 10-011-csv
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných