VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 14.03.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
tak pisem az po istom case lebo som bol odcestovany takze skor som nemohol spravit ten log..
tu je odkaz
https://uloz.to/file/7YEbgMHauv3y/log-0 ... 011111-csv
nebudem tu vypisovat preco prv zacal egr a pod .. chip robili v profituningu a oni aj potvrdili ze je dpf off .. egr off nie je ani nebolo len bolo zaslepene a hlasilo to stale chybu .. aj ked sa dalo do povodneho stavu a vycistilo sa .. preto sa kupilo nove .. to bola dohoda medzi kamosom a tym co ho od neho kupil a ked to nepomoze ma to riesit predvchadzajuci majtel lebo sa poznaju .. tak sa dohodli ale to je jedno .. dalsia moznost urcite bude nasledovat dat soft do povodneho stavu..
tu je odkaz
https://uloz.to/file/7YEbgMHauv3y/log-0 ... 011111-csv
nebudem tu vypisovat preco prv zacal egr a pod .. chip robili v profituningu a oni aj potvrdili ze je dpf off .. egr off nie je ani nebolo len bolo zaslepene a hlasilo to stale chybu .. aj ked sa dalo do povodneho stavu a vycistilo sa .. preto sa kupilo nove .. to bola dohoda medzi kamosom a tym co ho od neho kupil a ked to nepomoze ma to riesit predvchadzajuci majtel lebo sa poznaju .. tak sa dohodli ale to je jedno .. dalsia moznost urcite bude nasledovat dat soft do povodneho stavu..
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vidieť to tu ...tri červené čiary sú limitery,RJ vyberá najnižšiu hodnotu.Zľava idú v poradí (dolný riadok)
limiter vodiča (pedál plynu)
limiter zaťažiteľnoti prev.mech.
limiter pre dymivosť
dolná sivá pozvolne stúpajúca čiara sú otáčky
čo bije do očí je sivá horná čiara váhy vzduchu z prepadmi hodnôt.Ale aj abnormálnym prietokom (nereálnym) na čo prakticky okamžite reaguje limitácia paliva
v danej pozícii vidieť abnormálny pokles limitera na 201,6 Nm pri ot 2680
Niečo nie je v poriadku v saní (váhe) a treba stiahnuť a skontrolovať čo a na aké hodnoty sú upravené mapy RJ
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 02.10.2019 14:07 Zdieľať na Facebook
A3 1.9 TDI BLS - nemá výkon
Ahojte
Chcem požiadať o radu. Audi A3, 1.9 TDI 77kw, BLS s DPF.
Auto jazdilo do výmeny žhaviča výborne.
Žhavič zobral so sebou aj zavit z hlavy - bola opravená vložkou. - hlava bola von.
Motor po poskladaní nemá ťah. Podtlaky OK, turbo mechanicky vypadá tiež OK.
Motor štartuje na "prvú", nedymí. Dokonca prešiel cez EK A STK.
Čidlo N75, váha vzduchu aj snímač tlaku nasávaného vzduchu
vyskúšaný z rovnakého auta - nepomohlo.
S autom som v tomto stave najazdil cez 1000 km - žiadny olej ani ine kvapaliny ani slza.
Palubák píše 8l/100km reálna spotreba 6l/100km. No neobehnem ani starú Felíciu.
Mechanik si už nevie rady.
Chybové hlásenia cez diagnostiku žiadne.
Cez akčné členy -chyba funkce N18.
Log som zaznamenal podľa návodu, rovina - dialnica dve osoby motor zohriaty, na 4000 ot
sa mi motor nedostane na 4r stupni a stačí mierne stúpanie a otačky idú dole.
pri logu v archive je aj screenshot chyby a kanal 18, 13, 23 - stav vstrekov motor zohriaty voľnobeh.
https://ulozto.sk/file/Jxk0Dfzl7FYI/log-info-rar
Poprosím o zhodnotenie a radu čo s tým môže byť - prípadne ak je treba dolniť info stačí napísať.
Som z môjho auta už zúfalý.
Ďakujem
Chcem požiadať o radu. Audi A3, 1.9 TDI 77kw, BLS s DPF.
Auto jazdilo do výmeny žhaviča výborne.
Žhavič zobral so sebou aj zavit z hlavy - bola opravená vložkou. - hlava bola von.
Motor po poskladaní nemá ťah. Podtlaky OK, turbo mechanicky vypadá tiež OK.
Motor štartuje na "prvú", nedymí. Dokonca prešiel cez EK A STK.
Čidlo N75, váha vzduchu aj snímač tlaku nasávaného vzduchu
vyskúšaný z rovnakého auta - nepomohlo.
S autom som v tomto stave najazdil cez 1000 km - žiadny olej ani ine kvapaliny ani slza.
Palubák píše 8l/100km reálna spotreba 6l/100km. No neobehnem ani starú Felíciu.
Mechanik si už nevie rady.
Chybové hlásenia cez diagnostiku žiadne.
Cez akčné členy -chyba funkce N18.
Log som zaznamenal podľa návodu, rovina - dialnica dve osoby motor zohriaty, na 4000 ot
sa mi motor nedostane na 4r stupni a stačí mierne stúpanie a otačky idú dole.
pri logu v archive je aj screenshot chyby a kanal 18, 13, 23 - stav vstrekov motor zohriaty voľnobeh.
https://ulozto.sk/file/Jxk0Dfzl7FYI/log-info-rar
Poprosím o zhodnotenie a radu čo s tým môže byť - prípadne ak je treba dolniť info stačí napísať.
Som z môjho auta už zúfalý.
Ďakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 02.10.2019 14:07 Zdieľať na Facebook
Re-uploadol som to teraz len log, je v troch formátoch...pôvodný csv,tie iste data z pôvodného logu aj ako xls a aj ako txt, mne ide stiahnuť a otvoriť všetky
Dúfam to pomôže
https://ulozto.sk/tam/_5MKq3CM65O7I
Ešte raz ďakujem
Dúfam to pomôže
https://ulozto.sk/tam/_5MKq3CM65O7I
Ešte raz ďakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ok ..bez problému,zaujímalo ma csv.
Pokiaľ ide o log samotný...malý je prietok na váhe,to logicky priamo bráni nástupu výkonu,je to mdlé bez iskry.
Mám ale obavu že to bude viacero vecí a nie iba samotnou váhou.Kedže bola dole hlava,nutne sa tlačí otázka,v akom stave je vačka a v akom hydrá,ako je rozvod (synchronizácia).EGR ..vyobrazenie je nutné aj to druhé (EGR otv)
Km by vela vysvetlili aj z tým či a čo sa robilo (mimo vložky žhaviča)
Pokiaľ ide o log samotný...malý je prietok na váhe,to logicky priamo bráni nástupu výkonu,je to mdlé bez iskry.
Mám ale obavu že to bude viacero vecí a nie iba samotnou váhou.Kedže bola dole hlava,nutne sa tlačí otázka,v akom stave je vačka a v akom hydrá,ako je rozvod (synchronizácia).EGR ..vyobrazenie je nutné aj to druhé (EGR otv)
Km by vela vysvetlili aj z tým či a čo sa robilo (mimo vložky žhaviča)
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 02.10.2019 14:07 Zdieľať na Facebook
km ma 280 700 no 180 tis bolo kupované a boli len dlhé trasy Belgicko a autorizovaný servis
Auto šlapalo výborne kým nešiel von ten žhavič.
Pôvodne sa hlava neodstrojila ostalo na nej všetko aj vačka aj vstreky.. tak bola opravená očistená a založená. Menený bol len rozvodový remeň, skrutky hlavy a tesnenia: hlavy, vyfukového, sania.. Práve sa nešahalo do ničoho čo nebolo treba. Po zložení sa vyskytol popisovaný problém s výkonom. Prebral to druhý mechanik ten vybral a skontroloval aj vačku, pretesnil vstreky, zložil sanie, turbo opäť všetko bez vady-ani len nenavrhól výmenu dielov, skúšal zaslepiť EGR bez zmeny,cele sacie aj egr je vycistené, rozvod dva krát nastavovaný na prípravky originálne, hadice kontrolované, podtlaky certifikovanou pištoľou po naštartovaní banku potiahne, vak. čerpadlo taha 0,5 -0,8 na volnobehu, tesnenie pod hlavou bolo aj ostalo "dvojdierove", hlava tesní, zdvihátka napodiv tiché na tie km to konštatovali;;
auto inak neťahá ani s odpojeným dpf,
synch kanal 4 zohriaty motor volnobeh 777 ot, -4.9 KW, no vraj PD s touto riadiačkou sa nedolaďuje len na prípravky.
Viem ešte doplniť dáta z vcds aby sa dalo zaujať lepšie stanovisko?? Ak áno aké kanály lognúť?
ak áno aké?
Ďakujem
Auto šlapalo výborne kým nešiel von ten žhavič.
Pôvodne sa hlava neodstrojila ostalo na nej všetko aj vačka aj vstreky.. tak bola opravená očistená a založená. Menený bol len rozvodový remeň, skrutky hlavy a tesnenia: hlavy, vyfukového, sania.. Práve sa nešahalo do ničoho čo nebolo treba. Po zložení sa vyskytol popisovaný problém s výkonom. Prebral to druhý mechanik ten vybral a skontroloval aj vačku, pretesnil vstreky, zložil sanie, turbo opäť všetko bez vady-ani len nenavrhól výmenu dielov, skúšal zaslepiť EGR bez zmeny,cele sacie aj egr je vycistené, rozvod dva krát nastavovaný na prípravky originálne, hadice kontrolované, podtlaky certifikovanou pištoľou po naštartovaní banku potiahne, vak. čerpadlo taha 0,5 -0,8 na volnobehu, tesnenie pod hlavou bolo aj ostalo "dvojdierove", hlava tesní, zdvihátka napodiv tiché na tie km to konštatovali;;
auto inak neťahá ani s odpojeným dpf,
synch kanal 4 zohriaty motor volnobeh 777 ot, -4.9 KW, no vraj PD s touto riadiačkou sa nedolaďuje len na prípravky.
Viem ešte doplniť dáta z vcds aby sa dalo zaujať lepšie stanovisko?? Ak áno aké kanály lognúť?
ak áno aké?
Ďakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Predpoklad hraničiaci z istotou je taký že vačka v poriadku nebude,len treba merať "vajíčka" na výšku.Hydrá u PD vedia byť "ticho" a v momente keď sa vyberú im vypadne stred.Oni pracujú,tlak oleja ich prinúti,ale nestíhajú sa nabíjať olejom pretože časť oleja vždy neudržia.Tým rozvod otvára úplne iné uhly ako má.
Číslo synchra je mimoriadne vysoké.Ano nastavuje sa na prípravky,ale dvaja to na prípravky urobia tak,že jednému sa objaví -4,9 a druhému -1. Obvyklé sú hodnoty okolo nuly až -1,samozrejme existujú odchylky,ale nie sú časté.Posunutie "dozadu" spôsobí že motor pekne štartuje,ide pomerne kultivovane ticho,ale je bez života.A ešte to posunutie krásne upraví korekcie na menšie.Chyba pri prípravkoch je klasická,prípravky idú krásne dnu a von,ale motor v zábere natiahne remeň,vačkovica kladie šialený odpor (vstrekvače) a posunutie dozadu je úplne logické.A to sa ešte zohriatim pridá ďalších 0,6 v čísle.Jedno druhé tretie a motor je lenivý
Číslo synchra je mimoriadne vysoké.Ano nastavuje sa na prípravky,ale dvaja to na prípravky urobia tak,že jednému sa objaví -4,9 a druhému -1. Obvyklé sú hodnoty okolo nuly až -1,samozrejme existujú odchylky,ale nie sú časté.Posunutie "dozadu" spôsobí že motor pekne štartuje,ide pomerne kultivovane ticho,ale je bez života.A ešte to posunutie krásne upraví korekcie na menšie.Chyba pri prípravkoch je klasická,prípravky idú krásne dnu a von,ale motor v zábere natiahne remeň,vačkovica kladie šialený odpor (vstrekvače) a posunutie dozadu je úplne logické.A to sa ešte zohriatim pridá ďalších 0,6 v čísle.Jedno druhé tretie a motor je lenivý
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26 Zdieľať na Facebook
Zdravím všetkých odborníkov mám problém z mojou audinou 2.5 TDI automat
132kw motor AKE prestala ťahať najskôr bol záber turba cca od 2000 ot. pripisoval som to repasu turba ale hlavne išla no teraz je úplne mŕtva príde menší kopec a to chúďa sa začne trápiť.
Sanie je komplet vyčistené rozvody sú presne, čerpadlo povstrek je 1,6-2 štartuje výborne, nový filter vzduchu, nový olej váhu vzduchu som na skúšku dával z iného auta ale žiadna zmena robil som log na štvrtom prevodovom stupni cca od 1600ot. veľmi mierny kopec priestor som ešte mal ale viac ma nepustilo ako cca 2000ot. Do núdzaku to nespadlo v druhom logu som robil aj kanál 8 môže to spôsobiť aj dávka paliva? Vopred ďakuje
https://ulozto.sk/file/GvRCwc86CX0w/log ... -011-a-csv
https://ulozto.sk/file/WsC5fgodqiMf/log ... -011-c-csv
Este poznamka teplota na budikoch bola 90 ale vo vagu je o dost nizsia moze to byt cidlo? Termostat je novy.
132kw motor AKE prestala ťahať najskôr bol záber turba cca od 2000 ot. pripisoval som to repasu turba ale hlavne išla no teraz je úplne mŕtva príde menší kopec a to chúďa sa začne trápiť.
Sanie je komplet vyčistené rozvody sú presne, čerpadlo povstrek je 1,6-2 štartuje výborne, nový filter vzduchu, nový olej váhu vzduchu som na skúšku dával z iného auta ale žiadna zmena robil som log na štvrtom prevodovom stupni cca od 1600ot. veľmi mierny kopec priestor som ešte mal ale viac ma nepustilo ako cca 2000ot. Do núdzaku to nespadlo v druhom logu som robil aj kanál 8 môže to spôsobiť aj dávka paliva? Vopred ďakuje
https://ulozto.sk/file/GvRCwc86CX0w/log ... -011-a-csv
https://ulozto.sk/file/WsC5fgodqiMf/log ... -011-c-csv
Este poznamka teplota na budikoch bola 90 ale vo vagu je o dost nizsia moze to byt cidlo? Termostat je novy.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26 Zdieľať na Facebook
Zdravím ťa Milan so rád že si sa na to pozrel sledujem tvoje príspevky samozrejme aj iných podobných machrov. Tiež som si myslel že to je váha ale mal som požičanú z inej Audi 132kw a žiadna zmena nenastala akurát keď ju odpojim ide citelne lepšie tak preto som sa dostal do neistoty chcel som si byť istý lebo váha Hitachi nie je lacný špás alebo máš skúsenosti z inou značkou?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Odpojením váhy prejde RJ do inak riadeného procesu a výsledok vie byť lepší než jazda z pôvodnou zapojenou váhou.Tie hodnoty váhy sú ale mimoriadne zlé,váha by v sekunde po plyn/podlaha mala vyletieť cez tisícku,tam už RJ povolí naložiť motoru aj palivo a samozrejme raketovo idú hodnoty hore,pretože ak je palivo sú výfukové plyny potrebné pre turbínu...atd
Divné je použitie inej váhy bez efektu,ale tak či tak treba preveriť aj prípoj váhy tj napájania a pod.Každopádne ju treba riešiť prioritne.
Hitachi som neraz videl v týchto motoroch,nemyslím žeby s nimi problém bol.Bola jedna doba keď boli Bosch váhy často menené,ale to už sú tiež historické veci,dnes ich vidím ako stabilné a kvalitné.
Divné je použitie inej váhy bez efektu,ale tak či tak treba preveriť aj prípoj váhy tj napájania a pod.Každopádne ju treba riešiť prioritne.
Hitachi som neraz videl v týchto motoroch,nemyslím žeby s nimi problém bol.Bola jedna doba keď boli Bosch váhy často menené,ale to už sú tiež historické veci,dnes ich vidím ako stabilné a kvalitné.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných