V Nemecku zacali jazdit mega supravy...

Všetko čo súvisí s kamiónmi, ťahačmi a s prepravou

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

meeo
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 26.02.2009 09:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa meeo »

Jaaaj,a zabudol som- do WV bratislava uz taketo supravy jazdia,asi rok,mam dojem.
roman66666
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 26.11.2008 20:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa roman66666 »

trosku mimo ale tyka sa kamionov, je fakt pravda ze ziarovky vydrzia velmi malo? som sa hadal s jednym vodicom ktory mi tvrdil ze mu vydrzia tak 2tyzdne, ja som tvrdil, ze to nie je normalne a musi tam byt nejaka vada, dostal totiz pokutu za nezapnute svetla a ze si ich musi setrit :203:
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Špecialistom na prepravu ťažkých a nadrozmerných nákladov v Nemecku je prepravna spoločnosť DB Schenker,

už roky prepravuje po diaľniciach vnutri Nemecka ťažké nadrozmerné náklady /zvarane konštrukcie/ o hmotnosti 120 a viac ton.

Inak v Nemecku maju ťažke nakladiaky bežne 5, 7 aj 10 a viac náprav aby sa tlak na cestu rozložil a nerobili sa koľaje.

Nemci maju všetko premakané....

Na Slovensku o takom niečom možeme iba snívať.
Maho
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 30.06.2006 17:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Maho »

Ano, ale nemci jazdia za ine prachy ako slovaci. Tu ked dostanes 1 euro na kilometer tak mozes skakat od radosti. Väcsinou tak 70-90 centov za kilometer bez dane. A to potom vazne clovek rozmysla ci pojde po dialnici kde kilometer stoji 7 korun. Nemci maju aj 2 eura na kilometer, z toho sa im potom lahko obnovuje vozovy park, dokonca do 12 ton neplatis ani myto na dialnici. Preto porovnavat Slovensko a Nemecko je nieco co sa porovnat neda.
Roadrunner
Príspevky: 283
Dátum registrácie: 06.06.2006 12:56
Bydlisko: ZM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Roadrunner »

A predstav si že majú ešte aj nižšie cestné dane aj za ťahač aj za náves!!!

K tým cenám, niekto minule spomínal, že nejaký belgičan nejde pod 4e/km. A to už je niečo!!! Ale potom má aj na poriadnu mzdu pre vodiča aj na poctivé dane a odvody. Ale to sme už ozaj inde...

V nemecku majú povolené až 44 tonové súpravy. A čudujme sa svete nemajú žiadne vyvalcované cesty. Zato tieto naše rozvalcujú aj 7,5 tonky!!! Naozaj hanba... A najradšej mám takých diletantov, čo vykrikujú (niekde to počuli) aby len boli kamiony spoplatnené, veď to ONI !!! môžu za zlý stav ciest. Ani si neuvedomujú že tým čo kúpia v obchode sa na to skladajú... Ach... Sprostý toto národ...

A mimochodom ešte k tým nemeckým dialniciam. Oni ich nikdy nebudú mať ani vyvalcované. Totiž ako podklad používajú 80 cm !!! betónu. Áno viac ako 3/4 metra súvislej vrstvy pod celým profilom!!! Keď je koberec KO, ten rýchlo opravia ale s podkladom nebudú hýbať po celé generácie!!!

Videl som ako robili podklad pre R1. Trochu kamenia z okolitých lomov prevrstvený hlinou... Amen...
rudolfo63
Príspevky: 9954
Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rudolfo63 »

lacika..,ja tu pisem o tahacoch s viacerymi navesmi...Nadrozmerne naklady je ina kapitola....
Stibro
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 02.10.2008 21:07
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Stibro »

Netreba chodiť ďaleko, 60 tonové súpravy sú vo Švédsku bežné.
pidizvi
Príspevky: 3414
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

aj na donovaloch, ale podla papierov maju menej :3035:
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Roadrunner napísal:A A najradšej mám takých diletantov, čo vykrikujú (niekde to počuli) aby len boli kamiony spoplatnené, veď to ONI !!! môžu za zlý stav ciest. Ani si neuvedomujú že tým čo kúpia v obchode sa na to skladajú... Ach... Sprostý toto národ....
Caw , ja som jeden z tých "sprostých" , čo si myslia , že kamiony by mali byť vysoko spoplatnené , a napíšem ti aj prečo.
Pretože si myslím , že pre celú túto republiku by bolo velmi velmi výhodné ak by sa 90% kamionovej dopravy presunulo na železnicu. Ja si ešte pametám doby , keď železnica dávala chlieb pomaly štvrtine tejto republiky. A tiež si myslím že tých 10% kamionistov čo by ostali na cestách , by malo mať zodpovedajúcu kvalifikáciu a prax aby mohli byť aj primerane zaplatení.
Lenže na toto všetko asi bude treba si zase najskôr vystreliť z Aurory.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

meeo, MAN robí najlepšie ťahače, motory a aj zájazdové autobusy.
Opýtaj sa tých čo jazdia na Scaniách, Mercedesoch, alebo dokonca Renaultoch, ako sú na tom so spoľahlivosťou :40bd:
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

tak pre toto ma volvo v ponuke 750 konovy motor. to musi tahat ako lokomotiva :d :D hore Soroskou 90 aj plne nalozeny.
biker610i
maskot fóra
Príspevky: 3536
Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
Bydlisko: plechovy hotel
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa biker610i »

Roadrunner napísal: V nemecku majú povolené až 44 tonové súpravy. A čudujme sa svete nemajú žiadne vyvalcované cesty. Zato tieto naše rozvalcujú aj 7,5 tonky!!! Naozaj hanba... ...
nase cesty rozvalcuju pomaly aj bicykle ked vidim aku hrubku asfaltu davaju (cca 5-10cm) :40bd: :41c2: :d :D :zg282:
oco13 napísal:A tiež si myslím že tých 10% kamionistov čo by ostali na cestách , by malo mať zodpovedajúcu kvalifikáciu a prax aby mohli byť aj primerane zaplatení.
Lenže na toto všetko asi bude treba si zase najskôr vystreliť z Aurory.
a este mi vysvetli toto stari kamionisti s praxou vymru a novy/mladi ju kde naberu? hmm? no a teraz "babo rad" :zg282: :d :D :41c2: :b:

PS. prax sa da ziskat len jazdenim
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
Maho
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 30.06.2006 17:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Maho »

Vlakova doprava uz sa pomaly vytraca, a to hlavne z jedneho dovodu. A tou je spotrebitel. Ten si nieco objedna napr. z Talianska ale zajtra pripadne pozajtra to uz chce mat doma, nebude cakat tyzden pokial mu to zeleznica donesie a nasledne sa to rozdistribuje dalej, to je casovo velmi neefektivne. Hoci zeleznice su stavane na prevoz tazkych materialov. Dnes uz nikto nechce mat peniaze v tovare, dnes len najlepsie na kupit na objednavku a hned obratom predat.

Ja co si napriklad vsimam tak vlaky chodia uz skoro prazdne, aj autobusy sa uz pomaly vypraznuju. Kazdy uz len autom lebo je to rychlejsie a je panom svojho casu.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Tupí nemeckí národ! Nemajú ku tomu prispôsobené absolútne nič!bundesky,mosty,parkoviská.
Tieto de.ment.né indivíduá pozostatky po ich demen.tnom vodcovi objavili Ameriku, a pri tom vo Švédsku najskôr pripravili podmienky a potom spustili prepravu na takýchto autách.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Zaujímal by ma, aký motor má ten kamión.[/quote]
Sliedič vo Švédsku ich stretávam, majú výkon od 380hp! až po 700hp.
Ale taký priemer je 480-520hp

Návrat na "TRUCKy, Ťahače - všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných