turbo bora 110kw arl 4motion..

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mishino648
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 28.09.2009 17:18
Zdieľať na Facebook

turbo bora 110kw arl 4motion..

Príspevok od používateľa mishino648 »

zdravim .mohol by mi niekto pozriet na tento log http://leteckaposta.cz/489216826 ked nastartujem cca 3km ide ako v nudzovom potom ok a ked vypnem a teply nastartujem to ist
e sa stane ,,,ked mu slapnem tak 3000ot a nudzovy ,,za rady dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to pravdepobne čipovaná mašina a ide v režime "všetkého je veľa",hodnoty tak vyzerajú
Chýba ale podstatná informácia,aký prevodový stupeň bol použitý a výpovednejšia je kombinácia 001,010,011 ideálne tam a potom prípadne späť 003.010.011
Egr (003)v stave logovania (plná záťaž) je zavretý,čo by sa tam akože mal človek dozvedieť ? Tú jednu hodnotu váhy vzduchu ? keď sa špeciálne len váhe venuje celý 010 a zároveň vidím čo si robil z plynom
To turbo tlačí brutálne hodnoty,dokonca viac než čipovaná AWX-ka kde som pri akcelerácii skoro prepadol na zadné sedadlo
Ešte maličkosť,teplota by mala byť aspoň tých 85 °C
mishino648
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 28.09.2009 17:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mishino648 »

zdravim ,bolo to na 4 stupni .ale vraj to nebolo cipnute..skusim tie ine hodnoty ,ale dik
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tlaky sú nad hodnotami štandardného motora.S tým tlakom je núdzový nevyhnutný.Treba pozrieť či nie je nehybná variabilita v plnej výchylke že turbo lieta v tak brutálnych hodnotách.Tá turbína musí klaknúť.
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

To sa zožieraš stále s tým jedným autom, alebo si vymenil, lebo stratu výkonu už tu riešiš od roku 2012
mishino648
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 28.09.2009 17:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mishino648 »

nie tu mam doma rozbitu na dvore bohuzial.ale mal som prilezitost na arl 4motion,tak som siel do toho.verny vw.
mishino648
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 28.09.2009 17:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mishino648 »

mhlavaty napísal:Tlaky sú nad hodnotami štandardného motora.S tým tlakom je núdzový nevyhnutný.Treba pozrieť či nie je nehybná variabilita v plnej výchylke že turbo lieta v tak brutálnych hodnotách.Tá turbína musí klaknúť.
no ja som skusal tu banku potiahnut ustami ale tak necely cm takych 8mm viac nie ,je to dost? a ked idem tak pod 3000ot v rozmedzi tak mi to nepripada ako cipnute skor ako 96kw ,mam tomu chapat tak ze ak je naklapanie lopatiek zasra... tak to ani zdaleka nepojde ani odspodu ako ma??
radusko351
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 07.05.2012 21:32
Bydlisko: Nove Zamky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa radusko351 »

vprvom rade kym sa niekde pohnes, tak naloguj tie kanele co ti pisal pan Hlavaty, potom bude clovek mudrejsi, a ked nechces vysolit liter za turbo tak stym autom ani krok navyse
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

... ja tiež, ale nechcel som to tak sprosto napísať. S oboma sa serie ohladne núdzových režimov a stále nadmieru spokojný...
Inak máš "bonusové" auto pre čorkárov, tak aby tá spokojnosť nestroskotala aj na zlodejine

Ano zaseknutá variabilita turba spôsobuje núdzový režim, často je zaseknutá z dôvodu, že majitel jazdí na spotrebu, to znamená málokedy sa otáčkomer prehupne cez 2500rpm
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Páčka variability má svoj rozsah pohybu a obe krajné polohy sú dané,jedna je nastaviteľná pomocou červíka ako dorazová poloha..Rozsah podtlaku má určené hodnoty pri ktorej dôjde k prvému pohybu až po hodnotu plnej výchylky.Je potrebné si najprv zistiť či je páčka v kľudovom stave bez podtlaku v základnej polohe.Až potom je možné sa venovať pohybu,a či pohyb začína správne a dráha je úplná.8-10 mm je rozhodne málo a znamená to možnosť viacerých vecí.Alebo je ťažko pohyblivá páčka,je poškodenie membrány a nevyvíja plnú silu,je slabá hodnota podtlaku od čerpadla,je prasklina na prívodnej hadičke podtlaku,je poškodený ventil ventil N75,je netesnosť inej sekcie podtlakových hadičiek ktoré sú spoločné
Pripadá či nepripadá čipované ...to nie je pojmoch a dojmoch,je to o konkrétnych hodnotách,pocity treba nechať ženám.Tlak turbíny je vysoký,a nič na tom nezmení ani to že samotné auto ide na prd.Ak je to takýto paradox,tak to svoj dôvod mať bude.
Nakoľko základná poloha variability je poloha "malý výkon" je na to,aby sa variabilita preniesla do vysokého zaťaženia potrebné zaseknutie páčky v polohe ktorá nie je tá,v ktorej turbo a tá páčka oddychuje.Preto je síce uviaznutie v tej časti dráhy technicky možné,ale zároveň málo pravdepodobné.Prirodzenejšia je možnosť uviaznutia v polohe "malý výkon" a teda neschopnosť pri viaznutí nabudiť turbínu do vysokého plnenia. Snáď som to napísal pochopiteľne.
mishino648
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 28.09.2009 17:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mishino648 »

velmi dobre vysvetlenie..urobil som narychlo nieaky log na trojke kombinaciu 001 , 010 011 . http://leteckaposta.cz/514108711 popripade urobim este jeden na 4ke neskor ..
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ako pozerám to padlo znovu do núdzového.Pri týchto logovaniach je treba prejsť na logovanie na štvorke,jednak sa natiahne log jednak sa zvýši zaťaženie
Tam treba začať doslova od základných vecí
mishino648
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 28.09.2009 17:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mishino648 »

tak tu su tie logy na stvorke .na kazdom nudzovy http://leteckaposta.cz/716683322 a druhy http://leteckaposta.cz/541043908
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Bude treba začať naozaj systematicky od základných vecí.Aby sa vylúčili malicherné závadičky tak by poslúžila kontrola podtlakov, a práce variability o ktorej sme sa bavili.K základnym parametrom prv než sa čokoľvek začne rozoberať ,treba mať "vo vrecku" tlak tandemu,tri hodnoty...počas štartu,počas voľnobehu a vo vysokých otáčkách.Je kopec vecí potrebných pozrieť v hodnotách diagnostiky ale to je také množstvo údajov že k tomu takto nejde poskytnúť manuál.
Každopádne by nezaškodilo nahodiť (min 80°C) 013,018,023 vo volnobežnom režime bez zmeny aspoň 2-3 min.Skontrolovať základné hodnoty (len zapaľovanie)ako sú teploty (motor,vzduch,palivo) pri studenom motore a neskôr pri prevádzkovej teplote. Základný atmosferický tlak,synchronizácia vstreku
mishino648
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 28.09.2009 17:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mishino648 »

no super to je dost na mna ,ale posnazim sa a tie kanaly 023 atd to mam logovat?,alebo porovnavat pozadovany a dany .a tu variabilitu mam odpojit banku od toho tiahla a skusit ci nedrhne ..ak drhne chyba mozno bude tam? a s tych logov neni co vycitat ?ale vdaka zatial.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných