TSI - negatĂvne skĂşsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
- sherdog
- Príspevky: 548
- Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46 Zdieľať na Facebook
TSI - negatĂvne skĂşsenosti
Škoda Superb 1,8 Tsi, r.v 2009 výmena motora pri 77 tis. km. Na aute 2x preskočil rozvod stále to nejako opravili. Tretíkrát skočil pri 77tis. km motor stratil kompresiu podľa mechanika skočil o osem zubov. Stalo sa to v pondelok 11.7.2011. Auto je stále v servise. Fatálne poškodenie motora. Na aute našťastie idú meniť motor. A máme ešte jeden Superb taký istý na východe, tam už je druhý motor, ktorý opäť štrajkuje....
Naposledy upravil/-a sherdog v 21.07.2011 22:44, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 25.12.2008 13:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 424
- Dátum registrácie: 08.06.2008 12:48
- Bydlisko: TT Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
M@te, odpovedz si na otázku či sa do škodovky dávajú iné motory ako do Audi a VW...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 424
- Dátum registrácie: 08.06.2008 12:48
- Bydlisko: TT Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 424
- Dátum registrácie: 08.06.2008 12:48
- Bydlisko: TT Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
romysisa, áno, vadí to a každý normálny človek chápe prečo. A toto je posledné upozornenie!
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 02.05.2008 08:34 Zdieľať na Facebook
U vozidiel 1,8TSI je problem s prestavovacom vackoveho hriadela momentalne uz asi 3 je to zahrnute do tzv. zvolavacej akcie a meni sa to bezplatne bez ohladu na to ci je vozidlo v garancii. Ale problem byva aj v samotnej rozvodovej retazi. A TSI nie je zly motor, na 1,2 12V tiez preskakovali rozvody a preskakuju, 1,2 8V(astamtik) problem s hlavou(nema tlaky) atd..vsetko je vec pohladu ... 1,9 TDI BXE 77kw vyletuju ojnice z bloku a vela vela dalsich a to aj pri vw.
- sherdog
- Príspevky: 548
- Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46 Zdieľať na Facebook
Kujon78
nie nemám nič proti TSI ani Škoda ani VW a pod. Máme slušnú vzorku týhto áut na firme. Som rád že čítaš moje príspevky. Toto sú reálne skúsenosti s týmito autami !!!! V roku 2009 až 2010 sa nákupili tieto koncernové autá a tiež aj tdi (tie zatiaľ bezproblémov). Mrzí ma to, ale realita je taká. Dnes sme konštatovali tento stav, ktorý je katastrofálny a doslova paralizuje firmu. Mali sme už všeličo možné od roku 1992, ale toto je najväčší prúser. Inak ja osobne momentálne tiež vlastním Octaviu 2.0Tdi z roku 2007 zatiaľ ide, ale keby som viac čítal toto fórum tak neviem či by som to kúpil.. A aj u nás na firme sa nájdu ľudia, ktorý aj napriek týmto problémom si kúpia TSI a úplne nové. Napr. kolega kúpil Seat Altea XL 1.4TSI novú. A darmo mu bude ktokoľvek rozprávať čo a ako. Nakoniec každý deň to musí vidieť čo sa deje s autami. A keď sme sa o tom bavili tak povedal, že Škodovka je nanič a on má Seat a to je iné....Ešte máme tuším 3 octavie 1,8TSI, ktoré sa nepokazili z 10. Najspoľahlivejšie sú 2.0TDI z tejto vlny áut z roku 2009 až 2010. Posledne sme riešili Golfa 1.4TSI tam je 3tis eur škoda stojí v servise opravuje sa v rámci uplatnenia záruky. My máme skúsenosti takéto a to sme mali všetky gemerácie Octávií, Fábie, Golfy a najazdili slušnú porciu Km. 2.0benz., 1,8T, 1,9TDI, niektoré majú odkúpené zamestnanci a jazdia stále a to sa odpredávali keď mali po 250-300 tis. km.
nie nemám nič proti TSI ani Škoda ani VW a pod. Máme slušnú vzorku týhto áut na firme. Som rád že čítaš moje príspevky. Toto sú reálne skúsenosti s týmito autami !!!! V roku 2009 až 2010 sa nákupili tieto koncernové autá a tiež aj tdi (tie zatiaľ bezproblémov). Mrzí ma to, ale realita je taká. Dnes sme konštatovali tento stav, ktorý je katastrofálny a doslova paralizuje firmu. Mali sme už všeličo možné od roku 1992, ale toto je najväčší prúser. Inak ja osobne momentálne tiež vlastním Octaviu 2.0Tdi z roku 2007 zatiaľ ide, ale keby som viac čítal toto fórum tak neviem či by som to kúpil.. A aj u nás na firme sa nájdu ľudia, ktorý aj napriek týmto problémom si kúpia TSI a úplne nové. Napr. kolega kúpil Seat Altea XL 1.4TSI novú. A darmo mu bude ktokoľvek rozprávať čo a ako. Nakoniec každý deň to musí vidieť čo sa deje s autami. A keď sme sa o tom bavili tak povedal, že Škodovka je nanič a on má Seat a to je iné....Ešte máme tuším 3 octavie 1,8TSI, ktoré sa nepokazili z 10. Najspoľahlivejšie sú 2.0TDI z tejto vlny áut z roku 2009 až 2010. Posledne sme riešili Golfa 1.4TSI tam je 3tis eur škoda stojí v servise opravuje sa v rámci uplatnenia záruky. My máme skúsenosti takéto a to sme mali všetky gemerácie Octávií, Fábie, Golfy a najazdili slušnú porciu Km. 2.0benz., 1,8T, 1,9TDI, niektoré majú odkúpené zamestnanci a jazdia stále a to sa odpredávali keď mali po 250-300 tis. km.
Naposledy upravil/-a sherdog v 21.07.2011 21:37, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 02.05.2008 08:34 Zdieľať na Facebook
kazdy motor ma svoje plus a minus a co sa tyka skoda a vw tak urcite. Aj starsie motory sa kazili a kazia do teraz, TSI je vyborny motor a uz aj vychytany prve modely problemi bohuzial mali s tym sa nic robit neda, 1,8 TSi ma zvlolavaciu akciu na vymenu prestavovaca vackoveho kriadela na retazovy rozvod, odstarnuje sa to bezplatne.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0915281820 a 76 neregistrovaných