Toyota Yaris 2011 alebo Suzuki Swift 2011? objem kufra
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 10.07.2012 11:22 Zdieľať na Facebook
Toyota Yaris 2011 alebo Suzuki Swift 2011? objem kufra
Je podla vas 211 Litrov malo ,alebo to postacuje.
Chcel by som Suzuki ale ma maly kufor.
Uz mate niekto Jedno alebo druhe auto hore uvedene?
Rozdiel bude sice v spotrebe. Ked nebude lepsie postaci aj zaklad.
Nemam rodinu a ani deti.
Uvazoval som nad inymi autami. Ale Swift mi padol viac do oka.
Kedysi WV Polo 6R,Hyundai i20,Hyundai i30,Skoda Fabia 1.2,VW Golf 5,Nissan Micra.
Prevazne Hatchbacky.
cenovo to bude 6-8k EUro.
Chcel by som Suzuki ale ma maly kufor.
Uz mate niekto Jedno alebo druhe auto hore uvedene?
Rozdiel bude sice v spotrebe. Ked nebude lepsie postaci aj zaklad.
Nemam rodinu a ani deti.
Uvazoval som nad inymi autami. Ale Swift mi padol viac do oka.
Kedysi WV Polo 6R,Hyundai i20,Hyundai i30,Skoda Fabia 1.2,VW Golf 5,Nissan Micra.
Prevazne Hatchbacky.
cenovo to bude 6-8k EUro.
-
- Príspevky: 242
- Dátum registrácie: 23.08.2008 12:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3800
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
Ahoj,
som majitelom Swifta r.v. 2012, výbava GS - plnka. Chcel som auticko pre seba a frajerku. Na dochadzanie v okoli mesta, semtam vylety po SVK (spolahlivost)
Bezklucove otvaranie dveri a startovanie je silno navykove, doporucujem. Automaticke sparovanie telefonu z BT sadou v aute, silne navykove. Vyhrievane predne sedadla, vsetky okna v elektrike, automaticka klima atd... v tejto vybave nema konkurencia v tejto triede sancu (samozrejme za rovnake prachy)
Pred kúpou som uvažoval o :
- Yaris (pocitovo menšia vo vnútri, v cenovke Swifta iba 3valcek, vyssia zostatkova hodnota pri naslednom predaji)
- Clio (s motorom 1,2 TCE by to bolo vcelku svižné jazdenie, ale stále je to Renualt - ovela nizsia zostatkova hodnota pri predaji, a proste 7l benzínu v meste je neskutocne veľa)
- i20 (na testovaciu jazdu som sa ani nedostal, kedže zvíťazil Swift - môj favorit)
Swift je predovšetkým autíčko pre 1-2 osoby. Kufor má tomu prispôsobený. Ja som napr. do neho natlačil 3 osoby vrátane šoféra, 5 (!!!) zložené stoličky IKEA,
a batožina pre 3 osoby na cca. 1 týžden v lete (laptopy, oblečenie, atď)
Sedadlá ma delené 60:40, nechápem čo riešiš Po sklopení zadných sedadiel je to kufrom menší kombík.
Swifta som chcel kvôli motoru, na 960kg autíčko ma zrýchlenie 12.3s 0-100kmh. Pružné zrýchlenie je slabšie, treba proste radiť, ale ja sa s tým nebabrem, treba poznat charakter motorceka, ktory ma Swift a stale to preradím do 3.stupňa a vyštartujem.
Dlhodobo jazdím za 5,1l / 100 km (50/50 mesto/okresky). Diaľnica pri 120kmh na tachometri spotreba cca. 5,5 - 5,7 l / 100 km.
Plánujem si ho nechať dlhšie, a preto plánujem na neho strešný box napr. na dovolenky v lete, ťažné zariadenie (na nosič bikeov), príp. s vozíkom mi možno ešte aj dom postaví, kto vie :D
Skutočne je to malé autíčko, ale odhlučnenie, tlmenie nerovností (ale priečných ee, tam má autíčko jasné rezervy), utlmenie hluku motora do kabíny, a celková pohoda na palube, ktorou disponuje, si dovolím tvrdiť - tento komfort, už nepatrí len strednej triede.
po skoro 30 000 km, max. spokojnosť. (len olej a filtre)
som majitelom Swifta r.v. 2012, výbava GS - plnka. Chcel som auticko pre seba a frajerku. Na dochadzanie v okoli mesta, semtam vylety po SVK (spolahlivost)
Bezklucove otvaranie dveri a startovanie je silno navykove, doporucujem. Automaticke sparovanie telefonu z BT sadou v aute, silne navykove. Vyhrievane predne sedadla, vsetky okna v elektrike, automaticka klima atd... v tejto vybave nema konkurencia v tejto triede sancu (samozrejme za rovnake prachy)
Pred kúpou som uvažoval o :
- Yaris (pocitovo menšia vo vnútri, v cenovke Swifta iba 3valcek, vyssia zostatkova hodnota pri naslednom predaji)
- Clio (s motorom 1,2 TCE by to bolo vcelku svižné jazdenie, ale stále je to Renualt - ovela nizsia zostatkova hodnota pri predaji, a proste 7l benzínu v meste je neskutocne veľa)
- i20 (na testovaciu jazdu som sa ani nedostal, kedže zvíťazil Swift - môj favorit)
Swift je predovšetkým autíčko pre 1-2 osoby. Kufor má tomu prispôsobený. Ja som napr. do neho natlačil 3 osoby vrátane šoféra, 5 (!!!) zložené stoličky IKEA,
a batožina pre 3 osoby na cca. 1 týžden v lete (laptopy, oblečenie, atď)
Sedadlá ma delené 60:40, nechápem čo riešiš Po sklopení zadných sedadiel je to kufrom menší kombík.
Swifta som chcel kvôli motoru, na 960kg autíčko ma zrýchlenie 12.3s 0-100kmh. Pružné zrýchlenie je slabšie, treba proste radiť, ale ja sa s tým nebabrem, treba poznat charakter motorceka, ktory ma Swift a stale to preradím do 3.stupňa a vyštartujem.
Dlhodobo jazdím za 5,1l / 100 km (50/50 mesto/okresky). Diaľnica pri 120kmh na tachometri spotreba cca. 5,5 - 5,7 l / 100 km.
Plánujem si ho nechať dlhšie, a preto plánujem na neho strešný box napr. na dovolenky v lete, ťažné zariadenie (na nosič bikeov), príp. s vozíkom mi možno ešte aj dom postaví, kto vie :D
Skutočne je to malé autíčko, ale odhlučnenie, tlmenie nerovností (ale priečných ee, tam má autíčko jasné rezervy), utlmenie hluku motora do kabíny, a celková pohoda na palube, ktorou disponuje, si dovolím tvrdiť - tento komfort, už nepatrí len strednej triede.
po skoro 30 000 km, max. spokojnosť. (len olej a filtre)
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 24.08.2008 18:45 Zdieľať na Facebook
Zdravim,
mam swift 2012 vo vyssej vybave. Ako pisal Dep je to silno navykove auto, vybava nizsej strednej triedy, spracovanie, vychytavky ako napr, ovladanie radia na lavej strane volantu, BT, bezklucove otvranie/start... Jazdievam skoro kazdy mesiac cez cele slovensko v 3-oj clennej posadke + macka a plno batoziny. S batozinou sa pohodlne viac ako 3-ja neodvezu. Swift ma vela pre ale iba jedno proti, ak je to vobec proti (ako pre koho) - KUFOR. V porovnani s konkurenciou ma swift najmensi kufor. Urcite by som prijal vacsi ale da sa to prezit. So sklopenymi sedackami som odviezol 4 zimne kolesa + multifunkcnu laserovu tlaciaren v orig. krabici. Najazdenych mam 45 tis. a zatial iba olej a filtre. Este jedna mala nevyhoda je tenka vrstva laku, ja som to poriesil korekcnou ceruzkou za 14e priamo od suzuki. Na plnu nadrz 42l som najviac zasiel 750km ale dost som sa krotil, normalne tak 650-700km. Pocitac ukazuje 5.8 ale nejazdim na psotrebu - 80% dialnica 10% okresky 10% mesto.
Premyslal som aj nad yarisom ale motor 1.33 6MT. Cenovka ale uz bola uplne mimo pri tej vybave aku ma swift. Mne osobne sa yaris v nizzsej vybave vobec nepaci - vo vnutri sede plasty, cierne zrkadla,...
mam swift 2012 vo vyssej vybave. Ako pisal Dep je to silno navykove auto, vybava nizsej strednej triedy, spracovanie, vychytavky ako napr, ovladanie radia na lavej strane volantu, BT, bezklucove otvranie/start... Jazdievam skoro kazdy mesiac cez cele slovensko v 3-oj clennej posadke + macka a plno batoziny. S batozinou sa pohodlne viac ako 3-ja neodvezu. Swift ma vela pre ale iba jedno proti, ak je to vobec proti (ako pre koho) - KUFOR. V porovnani s konkurenciou ma swift najmensi kufor. Urcite by som prijal vacsi ale da sa to prezit. So sklopenymi sedackami som odviezol 4 zimne kolesa + multifunkcnu laserovu tlaciaren v orig. krabici. Najazdenych mam 45 tis. a zatial iba olej a filtre. Este jedna mala nevyhoda je tenka vrstva laku, ja som to poriesil korekcnou ceruzkou za 14e priamo od suzuki. Na plnu nadrz 42l som najviac zasiel 750km ale dost som sa krotil, normalne tak 650-700km. Pocitac ukazuje 5.8 ale nejazdim na psotrebu - 80% dialnica 10% okresky 10% mesto.
Premyslal som aj nad yarisom ale motor 1.33 6MT. Cenovka ale uz bola uplne mimo pri tej vybave aku ma swift. Mne osobne sa yaris v nizzsej vybave vobec nepaci - vo vnutri sede plasty, cierne zrkadla,...
-
- Príspevky: 122
- Dátum registrácie: 15.02.2014 22:53 Zdieľať na Facebook
Rozhodne chod do swiftu, som tvoj pripad ako zadavas. Mame v rodine od nova yaris 1.0 2008 casto som ho jazdil a swifta som si kupoval jazdeneho tiez 2008 motor 1.3 ale kufor je totozny s modelom 2011.
Tie sedadla sa sklapaju a potom este vyklapaju na klbe k prednym sedackam a objem je tam potom okolo 600 litrov. Par krat som sa s nim stahoval a neverim doteraz co vsetko som tam napchal.
V yariske som preniesol len kvetinace aj to horko tazko. Vies tam posuvat zadne sedacky ale to je jedine plus lebo ma dvojite dno. Vo swifte ten kufor vyuzijem podstatne lepsie.
Co sa tyka jazdenia ten yaris je bez dynamiky ale spotrebu som robil v BA 4,5.
Swift 1.2 je podobny ako starsi 1.3 motor ale nesiel som v nom tak to porovnat neviem. Ja som na mojej 1.3 absolvoval aj Ba-Hvar (cro) stale 150 km/h za 6,5 a nebol som ani dolamany ale su to auta pre dvoch plus pes.
Co sa tyka spolahlivosti tak mam teraz 110t najazdenych z toho 50t po Ba rozdrbanych cestach a akurat musim dat dotiahnut podvozkove casti lebo trochu hrkoce ale okrem toho nic som neriesil
Tie sedadla sa sklapaju a potom este vyklapaju na klbe k prednym sedackam a objem je tam potom okolo 600 litrov. Par krat som sa s nim stahoval a neverim doteraz co vsetko som tam napchal.
V yariske som preniesol len kvetinace aj to horko tazko. Vies tam posuvat zadne sedacky ale to je jedine plus lebo ma dvojite dno. Vo swifte ten kufor vyuzijem podstatne lepsie.
Co sa tyka jazdenia ten yaris je bez dynamiky ale spotrebu som robil v BA 4,5.
Swift 1.2 je podobny ako starsi 1.3 motor ale nesiel som v nom tak to porovnat neviem. Ja som na mojej 1.3 absolvoval aj Ba-Hvar (cro) stale 150 km/h za 6,5 a nebol som ani dolamany ale su to auta pre dvoch plus pes.
Co sa tyka spolahlivosti tak mam teraz 110t najazdenych z toho 50t po Ba rozdrbanych cestach a akurat musim dat dotiahnut podvozkove casti lebo trochu hrkoce ale okrem toho nic som neriesil
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
"som na mojej 1.3 absolvoval aj Ba-Hvar (cro) stale 150 km/h za 6,5"
Tak toto by som teda chcel vidiet a ak je to pravda, ze pri 150-tke to zerie 6,5 tak to urcite kupim, lebo potom to pri standardnej 130-ke bude brat okolo 5 a to je moj sen, mat mensie auto ktore na dialnici nezerie aj travu okolo cesty. A este k tomu obycajna benzinova atmosfera.
Hahaha...
Tak toto by som teda chcel vidiet a ak je to pravda, ze pri 150-tke to zerie 6,5 tak to urcite kupim, lebo potom to pri standardnej 130-ke bude brat okolo 5 a to je moj sen, mat mensie auto ktore na dialnici nezerie aj travu okolo cesty. A este k tomu obycajna benzinova atmosfera.
Hahaha...
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5450
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 122
- Dátum registrácie: 15.02.2014 22:53 Zdieľať na Facebook
No mastik, nemam 15 aby som sa vytahoval kolko zere tatkova kolobezka. Mal som gps a rychlost bola 140-150 a podla dotankovania som si orientacne vyratal spotrebu 6,6 aj nieco a bolo to v useku sekesfehervar-makarska zjazd, neviem kolko km mal usek.
Naco budem klamat, keby to bolo 8l tak bolo ale nie.
A kludne si to kup, ja som uz 3 roky spokojny....
Naco budem klamat, keby to bolo 8l tak bolo ale nie.
A kludne si to kup, ja som uz 3 roky spokojny....
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 24.08.2008 18:45 Zdieľať na Facebook
Vacsina soferov (ja urcite) drzi volant lavou rukou a pravu ma na pake. Na volante mas vacsinou ovladanie radia, tempomatu, telefonu. Mne pride vychytane mat castejsie pouzivane ovladcie prvky na volante na lavej strane. Co v mojom pripade radio a telefon je. Ak by som mal zdvihat pravu ruku kvoli radiu na volant radsej si to prepnem na radiu. Potom mi je to ovladanie radia na pravej strane zbytocne.
A cierne zrkadla... cierne (farba) zrkadla (spatne)...zrkadla vo farbe karoerie mas na yarise az od vyssej vybavy a davat 13 a pol za yaris je podla mna nekrestanske, aj ked sa tu nebavime o novom aute.
Je to moj nazor, nemusi s nim kazdy suhlasit.
A cierne zrkadla... cierne (farba) zrkadla (spatne)...zrkadla vo farbe karoerie mas na yarise az od vyssej vybavy a davat 13 a pol za yaris je podla mna nekrestanske, aj ked sa tu nebavime o novom aute.
Je to moj nazor, nemusi s nim kazdy suhlasit.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 24.08.2008 18:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Budem nadalej oponovat a budem si za tym tvrdo stat. S 1.3-jkou som niekolko krat (asi 20x) absolvoval cestu do FR (trasa cca 2000 km) a spat, ci uz cez Taliansko, alebo Nemecko. Palivo platim z vlastnej kapsy, takze nepotrebujem zavodit a je mi uprimne jedno, ci pridem do ciela o hodinu skor, ci neskor, takze spotrebu si rad kontrolujem. Cestujem zvacsa sam + nejaka batozina, takze auto neni nijak pretazene. Zvacsa dosahujem priemernu rychlost cca 110 km/h, to znamena, ze idem predpisovo cca 130 km/h, lenze clovek musi aj tankovat, nejake to kafe, ci ine potreby, tak preto je ta celkova priemerna nizsia.Mixy napísal:...Mal som gps a rychlost bola 140-150 a podla dotankovania som si orientacne vyratal spotrebu 6,6...
Naco budem klamat, keby to bolo 8l tak bolo ale nie.
Ale podstatne je, ze spotreba bola u mna vzdy cca 7 - 7,5 l/100 km.
A bajky o tom, ze pri 140-150 km/h je spotreba 6,5 su absolutne nezmysly (dnesne moderne diesly sa dostavaju na tu tvoju udavanu spotrebu pri tej rychlosti).
Swift ma dost blbu aerodynamiku, teda dost vysoky odpor vzduchu, takze to ho stoji palivo na tej dialnici. Inak, aj stierace vo vyssich rychlostiach nestihaju, zrejma koli tomu.
Este k tomu mojmu Swiftu, bol to rocnik 2007, najazdene na tom bolo asi nejakych 60 000 km.
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
Zdravim,
pripojim este svoj poznatok - porovnanie starej 1.3jky 68kw versus nová 1.2 69kw.
Nová 1.2 síce vychádza konštrukčne z 1.3, ale má prekopané variabilné časovanie výfukových a sacích ventilov, samozrejme lahší zliatinový blok motora atď. V praxi, je tá 1.2 totálne priškrtená hlavne v stredných otáčkach, spĺňa, ale novú EURO normu.
Max. kruťak ďaleko nad 4000 RPM, treba si po výkon ísť až do takých otáčok, ale nič to nekazí na zábavnosti jazdy. Ja bežne napr. potočím 2jku, pri pripájaní na diaľnicu, obchvat.
1.3 by som aj tak nechcel, lebo by som ju neuživil, 8l benzinu je uplne normalka v meste Mimo mesta sa už dá aj usporne jazdiť.
pripojim este svoj poznatok - porovnanie starej 1.3jky 68kw versus nová 1.2 69kw.
Nová 1.2 síce vychádza konštrukčne z 1.3, ale má prekopané variabilné časovanie výfukových a sacích ventilov, samozrejme lahší zliatinový blok motora atď. V praxi, je tá 1.2 totálne priškrtená hlavne v stredných otáčkach, spĺňa, ale novú EURO normu.
Max. kruťak ďaleko nad 4000 RPM, treba si po výkon ísť až do takých otáčok, ale nič to nekazí na zábavnosti jazdy. Ja bežne napr. potočím 2jku, pri pripájaní na diaľnicu, obchvat.
1.3 by som aj tak nechcel, lebo by som ju neuživil, 8l benzinu je uplne normalka v meste Mimo mesta sa už dá aj usporne jazdiť.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných