Toyota Avensis verso D4D

Diskusia ohľadne vozidiel značky Toyota

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pietro411
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 07.12.2009 21:10
Zdieľať na Facebook

Toyota Avensis verso D4D

Príspevok od používateľa pietro411 »

chaem kupit toyotu d4d avensis verso rv 2003 ...200000 km kupit ci nie ? co ma caka a neminie ? ake ceny oprav atd..dakujem za rady
pietro411
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 07.12.2009 21:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pietro411 »

ide o motor 2 l. D4D
detvapatrik
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 16.05.2014 19:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa detvapatrik »

co ta caka a neminie netusi ani Teodora ale tie motory boli este z tych vydarenejsich. Tie novsie silnejsie verzie boli dost poruchove. Inak co sa tyka auta tak ja osobne som s nim bol dost spokojny
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Pokaziť sa môže všetko, je to systém commonrail...
Treba vedieť ceny za servisné ukony, v tvojom prípade trebárs vstrekovače, vysokotlaké čerpadlo. To sú veci z ktorých môžeš zaplakať. Ak berieš na vedomie že nie je problém opláchnuť na údržbu kludne 1000€ na šupu tak nevidím nikde problém

Problém vidím len v tom že všetci by sa chceli voziť za lacno ale netušia čo obnáša servisovanie moderného diesla
Typický príklad : http://forum.autobazar.eu/toyota-auris- ... 60018.html
Ty máš výhodu len v tom že D-4D z tej doby DPF/FAP pravdepodobne nebude mať
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pri nákupe z dobrých rúk má šancu ešte dlho slúžiť.Servis značky vyráža cenami dych a ceny dielov tiež dosť často,dokonca aj u nižších modelov to nie je ľahké predýchať.Hlavne diely mimo zoznam dielov všeobecne dodávaných mnohými výrobcami druhovýroby ako spotrebný tovar.Tam Toytota dáva nemilosrdné pálky.Mnoho porúch ide u motora na vrub ventilov tlaku paliva,ktoré našťastie nie sú extrémne drahé.
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

toto píšu k avensisu II, motor bude zrejme rovnaký:
Horší situace panuje u vznětových motorů. V mých očích je nejméně spolehlivým motorem dvoulitr D-4D s výkonem 85 kW. Pokud narazíte na vibrace v první polovině otáčkového spektra, s velkou pravděpodobností se jedná o opotřebovaný dvouhmotový setrvačník. Pokud motor během jízdy zhasíná, jedná se o vadný snímač tlaku paliva. Problémy se nevyhnuly ani vstřikovacímu systému Denso (v případě opravy je nutná výměna vstřikovačů, které nejsou zrovna nejlevnější). Rovněž i výměna rozvodového řemene patří k těm dražším. U všech dieselů se může objevit zatuhlé ovládání lopatek turbodmychadla, vadný SCV ventil čerpadla nebo zadřené vysokotlaké čerpadlo Denso, které je velmi citlivé na kvalitu nafty.

jedna rozumná cesta ako sa vyhnuť nafte je kúpiť nejaký spolahlivý osvedčený benzín vo vyššom objeme a prestavať na plyn - ale je potrebné mať motor a riadenie motora v dobrom stave a mať po ruke schopnú lpg dielňu....
Avensis mal 2.0 s priamym vstrekom, tam je to s plg horšie...
pietro411
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 07.12.2009 21:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pietro411 »

tak teraz neviem, potrebujem auto co bude spolahlive a denne spolu urobime 150 km ...auto na pracovne učely... odraduju ma ceny ND a servisu ale zase ma laka ta spolahlivost a znacka... ale ked si to zhrniem, nebude vyhodnejsi skor nejaky shaaaran ci alhambra v tom istom roku vyroby ?
Danec
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.10.2010 11:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Danec »

ak chces avensis zober 2.0d4d 93kw motor alebo 2.2 dcat 110kw...tie su bezproblemove...alebo accord tourer 2.2 ictdi...alebo mazdu 6...oblukom sa vyhybaj vw s dvojlitrovym dieslom
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Pietro, nikto nevie ci s alhambrou 2003 budes alebo nebudes mat problemy, v kazdom pripade aj dieslove alhambry budu z tohoto roku mat za sebou slusnu paletu najazdenych centimetrov, nezriedka 35.000.000.000 slovom tridsatpat miliard. Ak som to spravne z hlavy napisal, malo by to byt 350.000 km a tomuto cislu uz rozumieme viac :)

aj tam sa ti mozu pritrafit rozlicne problemy. Aj dieslove sharany/alhambry/galaxie maju vstrekovace, turba, dvojhmoty, vysokotlakove cerpadla. Ked si trosku sikovny, cenovka commnorail vstrekovacov ak ich budes potrebovat je neprilis vyssia ako cenovka PD systemu pouziteho v Sharane. Rozhodne je pravda ze DPF v roku 2003 na ziadnom sharane ani alhambre nenajdes a takisto pribudanie "oleja" respektive cohokolvek do oleja je neznamy pojem (opomeniem nacate tesnenia pod hlavou a prienik vody do oleja, pretoze to je jasna porucha kdezto nafta v oleji pri CR/DPF autach je systematicky jav a nie porucha, takze to je velky rozdiel).
diviakjano
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 23.07.2007 18:11
Zdieľať na Facebook

vstrekovače

Príspevok od používateľa diviakjano »

Ahoj. Takže ja som menil tak dva roky dozadu vstrekovače v corolla verso 2,2 d4d, 100kW. Menil som vstrekovače denzo (denso). V Toyote neodporúčam, tam stojí kus cca 750,- Eur ( v Blave) + robota 500,- za výmenu, ale daju sa objednať lacnejšie z Kežmarku (sú original) , ja som ich mal za cca 380,- Eur/kus. Robili mi to mimo Ba ( neďaleko) a mal som to celkovo za 1700,-Eur aj s robotou. 2 roky záruka a max spokojnosť. :2f93: :2f93: :2f93:
Vraj sa dajú už aj denso vstreky repasovať.
Keď chceš, dám Ti kontakt aj na jedno, aj na druhé.
A ešte niečo: mal som najazdených len okolo 80000 km.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

pietro411 napísal:tak teraz neviem, potrebujem auto co bude spolahlive a denne spolu urobime 150 km ...auto na pracovne učely... odraduju ma ceny ND a servisu ale zase ma laka ta spolahlivost a znacka... ale ked si to zhrniem, nebude vyhodnejsi skor nejaky shaaaran ci alhambra v tom istom roku vyroby ?

ako majitel toyoty mozem povedat, ze su to velmi odolne auta. zial, noe vsetky motory dobre znasaju nasu naftu.. a tvoj je zial problrmovy.

ak diesel od toyoty, potom jedine 1,4 d. to je megaspolahlivy motor. lenze sa do versa nemontpval. preto si radsej vyber iny kchar
pietro411
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 07.12.2009 21:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pietro411 »

... potrebujem vecsie suto 7 miestne, priestranne... aj kvoli mnozstvu naradia ktore vozim aj kvoli rodine... a radite teda motor 2,2 D4D ?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

prepacte narod, avensis verso je akoze VACSIE auto ?? Sedemmiestne ? Naradie ?

Nerob si srandu. Sharan ked das sedem miest, nemas absolutne ziadny kufor, akurat tak "priestor na igelitku" aby som to neprehnal. V 5miestnom usporiadani ked sklopis stredne sedadla odnesies aj nejake to naradie, ale s rebrikom opatrne.

Mam dojem ze by si mal zmenit svoje kvalifikacne kriteria na VELKOST tragacov. Ale hodne vela moc.

Akoze sorry ale Avensis je Oktavia-class.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Tak tak, aj tie autá kde je akože 7 miest plnohodnotnejších, pri ich využití neostane vela miesta v kufri a to sa bavíme aj o takých autách ako Grand Voyager.

Nebolo by lepšie na prácu kúpiť starý Fiat Scudo, prípadne Ulysse ak by bolo treba odviesť aj viac ako 2 ludí a pre rodinu kúpiť dalšie auto ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Čo mi dosť učaroval v poslednej dobe bol Grand Voyager logicky diesel ako kultúrov tak priestorom.Velmi príjemné zvezenie,slušná dynamika,spotreba výborná.A to teda km naválaných požehnane,bol to automat a treba povedať že ma nesmierne príjemne prekvapil.Mal 6 sedadiel a miesta pre batožinu stále dostatok.Cena musí byť značne hlboko pod limit.

Návrat na "Toyota fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní