Test Peugeot 301 1.6 VTi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
Test Peugeot 301 1.6 VTi
Test Peugeot 301 1.6 VTi: Keď je rozum na prvom mieste
Podvozok je naladený na mekšiu nôtu, čo znamená perfektné tlmenie všetkých slovenských nerovností - to Rapid tak dobre nezvládne.
Za svoje peniaze dostanete nadmieru muziky. Ak hľadáte priestranný, lacný a celkom aj zábavný automobil, tak Peugeot 301 je jasná voľba. Ak chcete sedan s navigáciou, škrabkou na ľad a koženým čalúnením, tak bežte inam.
[img]http://galeria.vezess.hu/files/534/057/ ... 50x413.jpg[/img]
+
schopný a úsporný motor
cena
vnútorný priestor
brzdy
schopný podvozok
-
nepresné radenie
volant
gumové riadenie
niektoré detaili
Zdroj TU
Podvozok je naladený na mekšiu nôtu, čo znamená perfektné tlmenie všetkých slovenských nerovností - to Rapid tak dobre nezvládne.
Za svoje peniaze dostanete nadmieru muziky. Ak hľadáte priestranný, lacný a celkom aj zábavný automobil, tak Peugeot 301 je jasná voľba. Ak chcete sedan s navigáciou, škrabkou na ľad a koženým čalúnením, tak bežte inam.
[img]http://galeria.vezess.hu/files/534/057/ ... 50x413.jpg[/img]
+
schopný a úsporný motor
cena
vnútorný priestor
brzdy
schopný podvozok
-
nepresné radenie
volant
gumové riadenie
niektoré detaili
Zdroj TU
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
z gumového riadenia som prekvapený, keďže podľa vyjadrenia predajcu to má elektrohydraulický posilovač riadenia a teda, nemalo by sa to správať ako napríklad suzuki sx4, ktoré má riadenie v strede dosť mŕtve.
auto vyzerá byť veľmi jednoduché a schopné. škoda, že z toho nespravili 5dverák ala octavia. vtedy by začala lepšia zábava...
auto vyzerá byť veľmi jednoduché a schopné. škoda, že z toho nespravili 5dverák ala octavia. vtedy by začala lepšia zábava...
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 154
- Dátum registrácie: 05.06.2008 22:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
do 31.01.2013 som mal od nova partnera tepee 1,6 HDI 55kw
za 3 roky a 122000Km s motorom žiadný problém, teraz 407 SW 1,6 HDI 80kw 143000Km tiež 2008 do užívania 2009 a podľa do teraz zistenej hystorie bez problémov.
Po 2006 je ten motor celkom OK ,dodržať interval výmeny oleja prípadne ho skrátiť o 5000km, nepodtáčať a nakladať mu až po zohriatí na 83-90 stupňov. Ináč motor netreba vytáčať až do červeného, max. výkon dosiahne pri cca 4400 ot/min.
za 3 roky a 122000Km s motorom žiadný problém, teraz 407 SW 1,6 HDI 80kw 143000Km tiež 2008 do užívania 2009 a podľa do teraz zistenej hystorie bez problémov.
Po 2006 je ten motor celkom OK ,dodržať interval výmeny oleja prípadne ho skrátiť o 5000km, nepodtáčať a nakladať mu až po zohriatí na 83-90 stupňov. Ináč motor netreba vytáčať až do červeného, max. výkon dosiahne pri cca 4400 ot/min.
-
- Príspevky: 289
- Dátum registrácie: 17.03.2012 18:00
- Bydlisko: sturovo Zdieľať na Facebook
Re: Test Peugeot 301 1.6 VTi
Cherro napísal:Test Peugeot 301 1.6 VTi: Keď je rozum na prvom mieste
Podvozok je naladený na mekšiu nôtu, čo znamená perfektné tlmenie všetkých slovenských nerovností - to Rapid tak dobre nezvládne.
Za svoje peniaze dostanete nadmieru muziky. Ak hľadáte priestranný, lacný a celkom aj zábavný automobil, tak Peugeot 301 je jasná voľba. Ak chcete sedan s navigáciou, škrabkou na ľad a koženým čalúnením, tak bežte inam.
nic v zlom!! ale tak trochen kopirak A6-ky zo zmenami!
-
- Príspevky: 154
- Dátum registrácie: 05.06.2008 22:03 Zdieľať na Facebook
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
Dôležité je hlavne toto: Najlacnejší Peugeot 301 má pod kapotou, rovnako ako Škodovka, 3-valec s označením 1.2 VTi (53 kW). Stojí 8 490 eur a je o 2 621 eur lacnejší ako Rapid 1.2 MPI. V cenníku priam svieti naftová verzia 1.6 HDI (68 kW) za 10 690 eur. Tá je o priepastných 4 540 eur lacnejšia ako Rapid 1.6 TDI (77 kW). Obe ceny sú v základnej výbave. 1.6 VTi (85 KW) 10 990 eur vo výbave Active, Rapid 1.2 Tsi (77KW) Active 13 230 eur. A ten mäkší podvozok mne osobne vždy viac vyhovoval. Je to fakt na zamyslenie...
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
Bude, ale dá sa to prežiť:
Peugeot 301 1,6i 2013 - acceleration 0-190 km/h - TU
Píšu tam, že je to elektronicky obmedzené na 190 km/h
Peugeot 301 1,6i 2013 - acceleration 0-190 km/h - TU
Píšu tam, že je to elektronicky obmedzené na 190 km/h
Naposledy upravil/-a Cherro v 01.04.2013 23:36, upravené celkom 1 krát.
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 08.01.2010 17:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
neviem ako vám, ale mne tie 6 stupňové prevodovky vadia... keby lepšie spravili 5 stupňovú...hádzať v kuse rýchlosti ma nebaví.
na volve sa mi páčilo, že trojka bola sprevodovaná na mesto, štvorka mimo mesto a päťka bola diaľničná. pritom kombi spotreba bola veľmi dobrá. Dynamika takisto - stačilo podradiť.
na volve sa mi páčilo, že trojka bola sprevodovaná na mesto, štvorka mimo mesto a päťka bola diaľničná. pritom kombi spotreba bola veľmi dobrá. Dynamika takisto - stačilo podradiť.
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných