Test: Kia Cee'd s novým trojvalcom 1.0 l T-GDi (73-88kW)

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Test: Kia Cee'd s novým trojvalcom 1.0 l T-GDi (73-88kW)

Príspevok od používateľa Sliedic »

Sám som prekvapený, že už aj Kia prišla na nôtu maloobjemovým trojvalcom a ani som nevedel, že sa už aj vyrába.

Test: http://www.autohit.cz/testy/129151-jizd ... -atmosfera

http://www.auto.cz/kia-ceed-s-trivalcem ... 0-kc-88928

Slabšia varianta má ÚDAJNE kombinovanú spotrebu 3,9l/100km a silnejšia 4,2l/100km.

Vôbec tej spotrebe neverím. A Vy?
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Za úplne ideálnych podmienok verím, ale pri reálnych podmienkách využitia určite nie

Čo inžinieri z Kie vymysleli:
[img]http://www.imagehosting.cz/images/ceedpdp.jpg[/img]
Znížili objem, pridali turbo, výkon ostal rovnaký, krútiaci moment sa zvýšil a je v ovela širšom spektre otáčok, ale sranda je ža zrýchlenie je rovnako mizerné, ba ešte o chlp horšie...
Čo sa asi stalo ? V rámci znižovania spotreby uyebali prevodovke tak dlhé kvalty že to je rovnaká zdochlina ako 1.4i
Kedy výrobcom z tohto prestane yebať... [img]http://subarufanclub.cz/forum/images/smilies/655.gif[/img]

Teraz ked vedia urobiť krajšiu spotrebu neviem prečo automaticky neponúkajú auto, kde je primeraná dynamika aj ked je vozidlo obsadené. Lebo to čo ponúkajú ako základ stačí akotak pri obsadení vodičom + nákup v Tescu. Ved vyrobím 1.4T-GDI kde bude základ čojaviem 85kW a silnejšia verzia 100kW a bude to mať pružnosť aj ked to bude obsadené 4 osobami

Ja teda neviem, ale týmto tempom tu zachvílu budú jazdiť autá,, ktoré síce budú mať výkon, ale budú mať dynamiku ako starý Favorit, zrýchlenie 0-100km/h aj 16s, a to mal ten Favorit vtedy 40kW

A najhoršie na tom je že ludia nad tými novinkami budú ešte onanovať, raketu nikto nepotrebuje, ale nech má motor parametre adekvátne k hmotnosti auta
Naposledy upravil/-a ivko1 v 04.09.2015 20:42, upravené celkom 1 krát.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Lenže ten Fafák ich mal ešte také nejaké staré-poctivé....Je mi na grc....
A jak sa všetci škerili pred pár rokmi keď som jazdil na Matizovi že vraj tam zabudli jeden valec domontovať....a to bolo socka vozidlo ozaj do mesta na nákupy. A už je to tu aj pri normálnych autách za normálne ceny.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Kii sa sypali už 4valce, nejako si nerobím ilúzie o životnosti 3oj valca.
Ak by niekto pochyboval o tom 4 valci, tak keď som ho zadrel na služobnej (moj prvý zadretý motor v živote) na druhý deň po servisnej prehliadke, tak mechanik skonštatoval - buď roztrhnutá rozv. reťaz alebo záder. Bol to záder. Po 110 000km. Tak s pánom bohom 3oj valec
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

turbo v kia nie je nic prekvapujuce. emisne normy a pruznost a spotrebu mozno aktualne urobit len s turbom. je prijemnejsie na jazdenie. uz som velakrat pisal o tom, ze nielen kia ale aj japonci tvrdo makaju na malych turbach. toyota uz tiez ma, nissan ma motor z renaultu a honda a mazda na tom tvrdo maka. snad si niekto nemysli, ze skyactiv je pravda.. su to len zvasty a ziskavanie casu, kym uvolnia turbo..

a ohladom spolahlivosti motorov hyundai kia - su to aktualne asi najspolahlivejsie motory sucasnosti. ak mas vedomost o nejakom kostrukcnom faile, daj vediet. co viem ja, maju spolahlive turba, kvalitne materialy, odolne rozvody, striekacky bosch..


ad turbo 2:
cielom je pruznost a tabulkova spotreba, ostatne su detaily. euro 6 nepusti
jergusd
Príspevky: 959
Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusd »

vedia prečo to vyrábajú, ľudia sa nechajú ľahko opiť rožkom s vidinou spotreby 3.9L sa po tom budú chniapať a ešte si tlapkať po hrudi, ako ušetria, to že ten krám bude po 100 tisíc km v meste vhodný do šrotu už asi nikoho nezaujíma - tak ako ultraúsporné chladničky, ktoré sa rozsypú presne po záruke, či sa dá nájsť v dnešnej dobe niečo, pri čom sa hľadí aj na kvalitu je otázne, myslím, že je ideálne kúpiť osvedčenú kvalitu z inej éry a radšej peniaze preinvestovať do 100% stavu -tam je potenciál, že to auto bude držať
kokizml
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 23.01.2014 08:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kokizml »

Osobna skusensot s tymto motorom, jazda po ZA, okresky, dialnicou (130) do Tatier a spat, 4 ludia v Ceedke, priemer 8,0 litra...
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

normalne auto musi mat parny pocet valcov.3 valce?to je cele zle.aj ked je to momentalne moderne. lol trojvalce maju zvuk jak kosačka na trávu.
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Tiež tomu nerozumiem. Výkony jak sviňa, pomaly 200 kw a zrýchlenie jak na V3S-ke !!!

Spotreby sú super, ak od toho nikto nič nečaká. Ak tomu stúpi na krk, tak to žerie jak sviňa na druhú !!!

Teraz 3 piatky za sebou som išiel pol slovenka. Toľko aút sa prdká na 90-tke ledva 60-70 km/hod. Za ním ide ďalších 5 aút a nikto to nepredbehne. Výkony brutálne a pľance sa to všetko po cestách jak staré olcity.

A tým 1,0 sračkám v trojhrnčeku len toľko, ak to budú ľudia kupovať tak sa to vyrábať bude. Ak sa na to ľudia vykašľú, tak sa to robiť nebude :-( Ak sa raz bude dať hromadne žalovať veľký výrobca a obyčajný človek to vyhrá, tak aj spotreby budú uvádzať také ako treba. V amerike si s hyundaiom rýchlo dali poriadok. Tu ani za 100 rokov nie :-(
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

kupovať to budú. Lebo jednak už veľmi nebude na výber a jednak nastupujúce generácie zákazníkov vedia všetko o svojom smartfone no a o autách nevedia zhola nič. Ak to má peknú farbu a led diody a dotikovú obrazovku, určite to skvele jazdí.

Pre niektorých. Turbo nie je roztopaš a v 99% áut ani nikdy nebola. Turbo bolo odjakživa nutnosť pre splnenie emisií.
Diesel E0-E1 stačil hladký¨aj keď E1 už bol priškrtený a tak E1 už často mávali Turbo. Viac vzduchu, lepšie spalovanie, lepšie emisie.
E2 už muselo mať Turbo + medzichladič = ten istý princíp
E3 muselo pribudnúť lepšie vstrekovanie PD a CR
E4 + PDF/FAP
......
Benzín si doteraz vystačil jako atmosféra no už vymiera. Ak niekto nepríde s niečim naozaj prevratným, tak o blízkých pár rokov nebude existovať atmosférický benzín a nevyhne sa ani medzichladiču a DPF
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

heh uz sa dospelo do stadia ked motorky maju vacsi objem vykon a krutiaci ...... v hoodne lahsom motore....
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ono sa nedospelo nikam, splnenie emisných noriem vychádza len vdaka pochybnej metodike merania.
A čo z toho má zákazník ? Nič, kopu komplikovanej techniky pod kapotou a dynamika vozu ostala tam kde bola

Fyzika sa oyebať nedá, len v Bruseli si to nechcú pripustiť. Furt každé jedno auto potrebuje určitý výkon na svoju hmotnosť a ten výkon sa nedá vyrobiť bez paliva. Všetko čo sa dá vymyslieť je zvýšiť účinnosť, ale tá sa zvýšiť len tak o 50% nedá a preto ani výrazne neklesne spotreba paliva.

To čo vymýšlajú že dávajú na autá dlhé prevodovky aby malo auto nízke otáčky, dávajú bezstupnové CVT prevodovky aby motor pracoval v ideálnych otáčkach, ale už sme na konci...
Ak sa nazačne montovať hybridný pohon tak emisie nemajú dôvod klesnúť

Skrátka zákony sú postavené na hlavu a výrobca tomu prispôsobuje produkt
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

10 až 14 ročné Hondy Civic s motorom 1.6 VTEC majú priemernú spotrebu 7,31l/100km (91 kusov)

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

Prvé dve strany majú až na pár výnimiek spotrebu do 7 litrov. Ako sa posunul vývoj za 10 až 14 rokov? Akurát sa viac klame a podvádza. Čislo 4,7l/100km podľa výrobcu vyzerá pekne, ale realita je niekde okolo 6-7 litrov/100km.


Tuším tak som to čítal o novej Fabii so základným motorom 1.0MPI... Podľa výrobcu spotreba rozprávková, podľa reality 6,4l/100km. A ešte to pochválili, akú to má dobrú spotrebu :-)
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

Vobec ma to neinteresuje, klamu vsetci, ci uz vietnamci alebo germani, ale hentie sijacie stroje z kambodze obchadzam uz len z prinicipu.

Nejde o maso, jde o prachy a pokial to ludia budu kupovat a stroskotany polo-retardovany uradnici podporovat (priamo aj nepriamo) tak sa to bude vyrabat.

Taky americania ktory chodia autom aj z kuchyne do obyvacky z toho maju akurat tak dobru prcu...
Vsade bol, vsetko videl...
...a kde nebol, tam sa chysta
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Nemajú, aj tam im objemy klesajú, len začínali vyššie. No pre nich je 2l štvorvalec to čo pre európana litrový 3oj valec. A bude hůř :-(
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 30 neregistrovaných