Tesnenie na spojoch

Všetko okolo údržby a starostlivosti o lak, lakovanie vozidiel, opravy laku, fólie na karosériu.

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mpwrc
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 24.09.2008 19:08
Zdieľať na Facebook

Tesnenie na spojoch

Príspevok od používateľa mpwrc »

Dobrý večer,
chcel by som sa spýtať Vás odborníkov cez karosérie na jednu vec.
Na vozidlách napríklad Ford alebo VW sa stáva že na dverách vylieza hrdza spod falcu a tesnenia von. V prípade že sa toto dá prebrúsiť a ošetriť, tak ako treba, zaujíma čo sa dá použiť ako náhrada tohto tesnenia.
Ďakujem za všetky odpovede.

[img]http://i61.tinypic.com/2ronsl1.jpg[/img]
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zrejme myslíš ten pásik plastisolu ktorým je prekryté zafalcovanie plechu.Tu na obr je to ovšem OK
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

nie som si isty ale podla fotky asi myslis nie tesnenie ale husenicu tmelu ktora sa taha na spoje pred lakovanim. Ak je to ono tak sa da kupit origo taky isty karosarsky tmel v tube. Cize prebursit osetrit pretmelit nalakovat
mpwrc
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 24.09.2008 19:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mpwrc »

Ospravedlňujem sa, asi som to zle popísal.
Ale máte pravdu obaja, myslel som to čo je na obrázku.

Vedeli by ste mi napísať aj konkrétny tmel?
Prípadne doporučiť nejaký...
wilz
Príspevky: 3692
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Tiež nevidím na tej fotke žiadnu závažnú hrdzu.
Ale ak tam už je, si myslím že keď už spod plastizolu vyviera hrdza, tak najlepšie to bude vetrať a nie ešte uzavierať novým tmelom.
Pretože pokiaľ nie je hrdza dokonale odstránená, tak každé jej uzavretie (utesnenie) len zabezpečí jej ďalšie rozkvitanie.