"Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
"Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem
nenašiel som to tak...
Nejaká debatka k pivu po nedelnom obede
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
Nejaká debatka k pivu po nedelnom obede
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
vsetkym ide o zisk, to je normalne
nemali by ist ale cez mrtvoly
dalsi fenomen po r. 2008 (kriza a stlacenie cien novych aut) je dobiehanie zisku na ND a servise - rovno mi to povedal prijimaci technik v Ren...te ...
Pocul som to napriamo aj od predajcu Citro.nu
Hold nova doba...
Cakam kedy bude mat dvojhmotu aj atmostericky benzin... Potom si radsej kupujme automaty.
nemali by ist ale cez mrtvoly
dalsi fenomen po r. 2008 (kriza a stlacenie cien novych aut) je dobiehanie zisku na ND a servise - rovno mi to povedal prijimaci technik v Ren...te ...
Pocul som to napriamo aj od predajcu Citro.nu
Hold nova doba...
Cakam kedy bude mat dvojhmotu aj atmostericky benzin... Potom si radsej kupujme automaty.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
[quote="autokomplet...
dalsi fenomen po r. 2008 (kriza a stlacenie cien novych aut) je dobiehanie zisku na ND a servise ....[/quote]
To nie je fenomén po 2008. Nám už koncom 90 rokov hovorili, keď sme riešili zbytočný konkurenčný boj a stále nížšie marže, že predáva sa do servisu, nie pre zisk. To sme po revolúcii len boli zhýčkaný keď sa dalo zarábať 10-15%. Vo svete už roky také nepoznali. Keď som sa v D pátal predajcu s akými maržami bežne predáva, povedal že to ide okolo 2-3%.
dalsi fenomen po r. 2008 (kriza a stlacenie cien novych aut) je dobiehanie zisku na ND a servise ....[/quote]
To nie je fenomén po 2008. Nám už koncom 90 rokov hovorili, keď sme riešili zbytočný konkurenčný boj a stále nížšie marže, že predáva sa do servisu, nie pre zisk. To sme po revolúcii len boli zhýčkaný keď sa dalo zarábať 10-15%. Vo svete už roky také nepoznali. Keď som sa v D pátal predajcu s akými maržami bežne predáva, povedal že to ide okolo 2-3%.
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1165
- Dátum registrácie: 30.01.2009 18:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: 15.10.2011 23:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.03.2008 13:22 Zdieľať na Facebook
ha ha ha, našiel som si tam aj môj motor, fiat doblo, 1,3MTJ, kód motora 199A2000. No neviem ako to je, ale JA - plná spokojnosť, auto kúpené ako nové, teraz nagúľaných 398 000km. Vstreky som zatiaľ nemenil(ale už budem), turbo som nemenil, rozvody 2x. Doterajšie závady-1,prepálené sanie (dilinovci ho urobili plastové-výmena 100e). 2, Pri 350 000km som menil olejové čerpadlo za 250e. Myslím že by som do týchto "kazových motorov" išiel bez rozmýšľania opäť a asi aj pôjdem keď pozerám na ponuku malých dieslových dodávok!!!
Milujem týchto "pisálkov". Peace.
Milujem týchto "pisálkov". Peace.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Zoznam je zaujímavý a končí jediným možným záverom,a to tým,že sa z toho žiadny záver urobiť nedá.Ak je dnešný kupujúci testovacím vodičom,tak mi to prichodí ako plne logické že to inak byť ani nemôže.Tlak trhu na obmenu modelového radu je hnací motor na mlyn výrobcu.Má všetky informácie a dostatok analytikov aby vedel čo a ako ľudom naservírovať.V podstate je ale všetko v absolutnom poriadku.Kto si to môže dovoliť,ten si kúpy drahé a je vcelku šumafuk či takové či makové.Peniažky splnia nemálo úkolov,za čosi pôjde menežment na dovolenku,čosi dostanú k výplate ľudia vo fabrikách,ujde sa dovavateľom,predajcom,zásobovačom,dostanú tí čo už kreslia ďalší model,nakúpia sa nové stroje,materiál atd aby sa to koleso veselo točilo ďalej a čím prv uzrel svetlo sveta nový model ktorý predbehne konkurenciu. Ten čo z toho dostal svoj podiel,si za ne kupuje jedlo,šatstvo atd.Nekonečný bludný kruh ľudí čo zajtra budú chcieť pridať na výplate,lebo aj oni túžia po novom aute.Snáď majú právo aby sa im raz za čas dvihol plat,alebo nie ?! A to niekto musí zaplatiť.
Všetko je tak ako má byť,takto je to v podstate OK a v danom čase iný model fungovať nemôže.Serrvíruje sa to,čo ľudia "baštia"
Všetko je tak ako má byť,takto je to v podstate OK a v danom čase iný model fungovať nemôže.Serrvíruje sa to,čo ľudia "baštia"
-
- Príspevky: 122
- Dátum registrácie: 15.02.2014 22:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných