Suzuki Vitara (S-Cross) 1,0 - má zmysel tento motor

Diskusia ohľadne vozidiel značky Suzuki

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

opel 1,4 t je shitovy motor. Cely Opel je shit. Nebrat.

Suzuki 1,0 je ok.

auto ma nedostatky - je to lacnota, ale v oblasti spolahlivosti je to rozumna volba.

pokial mas predvadzacku za -4000€ voci beznej akcibej cene - chod do toho.

inak 1,4 t de lepsi pokial jazdis dialnice, na okreskach rozel neuvidis, ani v meste, ale na dialnici bude 6tka chybat.
autolaik
Príspevky: 4903
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

este som nevidel predvadzacku vitara/scross o 4000 lacnejsie (t.j. za cca 14000) ale ak je to tak urcite by som dal prednost pred oplom

yxsoy....noveho opla by som sa nebal, no bral by som ho s naftovym motorom
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

ja nie som vonkoncom zastanca malych objemov , ale na druhej strane preco by niekomu nestacil aj trojvalec 1.0 ? nie kazdy sa potrebuje za kazdu cenu predbiehat na cervenej ukazovat vyfuky , ja som sa v tom aute previezol a poviem to nejakemu starsiemu panovy do mesta a po bundeskach uplne v pohode staci ved predsa jazdia ovela slabsie pekace a ziju, co sa tyka spolahlivosti tam sa nieje coho bat bude to prakticky nove auto a pri pouzivani co pise zadavatel sa nejaky rapidny kazdorocny najazd nepocita takze aky strach, ja mu doporucujem sa v aute previezt a sam musi vidiet staci alebo nie , opel 1.4t jednoznacne nebrat to by sisa poriadne popalil :3c90:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24919
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Kde je potreba jazdenia 15-20 tis km tam v podstate majú všetky tieto motorizácie schopnosť 10 rokov potiahnuť a kubatúra hravo z daným výkonom stačí.Je to skôr mozgový blok než reálne žeby si auto neplnilo potrebu zo všetkou ctou.Zafixovaný je aj odpor voči trojhrncu,ale reálne ich nesmierne veľa jazdí bez problému.Tu žiaľ Škodovka zohrala desne blbú hru z HTP,ktoré skonštruoval nejaký konštruktérky analfabet.Ale sú iné trojvalce a málokto vie že j dieslové z nesmierne maličkou spotrebou bez nejakého deficitu výkonu.Ono jazda 300 km z 10 lt paliva je viac než príjemná.Vcelku je to nepoznané,pretože kto má sem nepríde vychvalovať,chodia sťažovatelia.
autolaik
Príspevky: 4903
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Milan ale pri rozdiele ceny 1-1,4 "len" 1000e a ešte k tomu ma 1,0 pridaný filter pevných častíc by som aj tak bral radšej 1,4...samozrejme ak nerátam tú spomínanú 4000e zĺavu. Vlastne nebral :) , zobral som 1,6 atmosféru a aj na mieste zadávateĺa by som radšej hľadal tú.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24919
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tieto iné okolnosti treba samozrejme zohladniť a prípadne využiť ak už sa núkajú a sú prijatelné aj finančne
vsevetko
Príspevky: 967
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

@irenej

Neviem či si videl toto porovnanie https://www.youtube.com/watch?v=QXcZm348JpM, ja sa prikláňam k 1.4
tuninka
Príspevky: 855
Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tuninka »

Volakedy pred 20rokmi, keď som brigádoval vonku som si za 100 dolárov kúpil Subaru Justy, motor bol trojvalec, troška žral olej, mal nabehaných cez 200 tisíc míľ. Bolo hrdzavé, ale pri váhe okolo 800-900kg a objeme 0,9l to vôbec nejazdilo zle. Jazdil som mesto a okresky, a úplne to stačilo....aj keď musím povedať, že som vždy jazdil sám.... pri plnom obsadení by to už asi nebol až taký super stroj.... ale každý kto kupuje auto, vie na čo ho bude prevažne potrebovať a podľa toho sa môže rozhodnúť. Odvtedy som už trojvalec nemal, ale určite už za tie roky museli vychytať muchy, a pre človeka čo jazdí sám, alebo dvaja v aute to mimo dialnice určite stačí.
irenej
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 16.06.2006 11:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa irenej »

cobo77 napísal:Sportage, Tucson, Kugu, 3008,Eclipse cross,CX 3 a CX5, Rav 4,Subaru xv2 gen vsetky auta s benzinovymi motormi, na kazdom jednom sme boli na predvadzacej jazde, kazde s automatom... Mazda s 2.0 ide super hoci nema turbo, Ravku sme skusali s hybridom 2.5 pecka avsak uz mimo rozpocet cca 30000,a kedze rozpocet bol 27000 zostali v uzsom vybere Subaru XV II s 2.0 benzinom specificke auto jemu sa to paci a vybera aj medzi Mitsubishi Eclipsse cross 1.5 turbo s cvt...
Tak všetky tie značky sú už mimo môj finančný limit. Ináč, najviac sa mi páči Subaru XV, ale v benzíne a ako 4x4 ich je veľmi málo. Niet z čoho vyberať.
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

bajo777 napísal:kamo kolko sa ten agregat robi ? je tu nejaka vzorka ludi co ma najazdene aspon 200t ? o tom to je ! az chces reklamne sracky, iste najdes plno "recenzii" motonovinarov od vymyslu sveta, co ale robia recenzie tak, aby aj nabuduce dostali robotu :40bd:
- nože bajo ty si už najazdil 200 000km? Predpokladám že nie a predpokladám že by si na prste ruky spočítal tých čo toľko najazdia za "život" modelu - bežný model sa vyrába tak 5-6 rokov takže pri kúpe nového auta ktoré sa stále vyrába sa veľmi nemáš u nás o čo oprieť. Ak to teda nie je prepadák ktorý vyhorí po 50 000km.
Bežný občan s nájazdom do 20 000km auto odnesie do šrotu s funkčným motorom či 3valec alebo 6valec... alebo ho predá... takže obavy sú liché :4012:
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

mhlavaty napísal:Kde je potreba jazdenia 15-20 tis km tam v podstate majú všetky tieto motorizácie schopnosť 10 rokov potiahnuť a kubatúra hravo z daným výkonom stačí.Je to skôr mozgový blok než reálne žeby si auto neplnilo potrebu zo všetkou ctou.Zafixovaný je aj odpor voči trojhrncu,ale reálne ich nesmierne veľa jazdí bez problému.Tu žiaľ Škodovka zohrala desne blbú hru z HTP,ktoré skonštruoval nejaký konštruktérky analfabet.Ale sú iné trojvalce a málokto vie že j dieslové z nesmierne maličkou spotrebou bez nejakého deficitu výkonu.Ono jazda 300 km z 10 lt paliva je viac než príjemná.Vcelku je to nepoznané,pretože kto má sem nepríde vychvalovať,chodia sťažovatelia.
- je to presne tak, tu hraje do karát že auto je ľahké, intervaly oleja normálne, japonci majú tradíciu...
irenej
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 16.06.2006 11:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa irenej »

Presne tak, chlapci. Ja ročne robím 9000 - 11000 km. Takže preto sa rozhodujem nad tým trojválcom od Suzuki 1,0.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

hjundai napísal:
bajo777 napísal:kamo kolko sa ten agregat robi ? je tu nejaka vzorka ludi co ma najazdene aspon 200t ? o tom to je ! az chces reklamne sracky, iste najdes plno "recenzii" motonovinarov od vymyslu sveta, co ale robia recenzie tak, aby aj nabuduce dostali robotu :40bd:
- nože bajo ty si už najazdil 200 000km? Predpokladám že nie a predpokladám že by si na prste ruky spočítal tých čo toľko najazdia za "život" modelu - bežný model sa vyrába tak 5-6 rokov takže pri kúpe nového auta ktoré sa stále vyrába sa veľmi nemáš u nás o čo oprieť. Ak to teda nie je prepadák ktorý vyhorí po 50 000km.
Bežný občan s nájazdom do 20 000km auto odnesie do šrotu s funkčným motorom či 3valec alebo 6valec... alebo ho predá... takže obavy sú liché :4012:
jak sa to vezme :-), na konkretnom vergli este ne, iba 165t lol, ale v sucte na styroch fireckach aj niekolkokrat 200t v sucte :-), ale ja ked som ten posledny kupoval, tak uz na stilach jazdil 9? rokov a tym padom uz boli skusenosti, cize som nekupoval macku vo vreci ako totoka irenka sa chysta urobit ;-), ved ja netvrdim ze to musi byt nutne pruser, iba upozornujem nato ze relevantnu odpoved na skusenosti nema odkial dostat, iste pol naroda vie ze vw je jedine auto a druha polka ze japonec nakonec, ja tvrdim ze kazdy jeden uz ma narovasi a taka autombilka co nevyrobi pruser este neni a nebude :41c2: , lebo proste celok jak auto je prilis zlozita vec aby sa nedala posrat...ale kazdy jak zo svojimi penazi nalozi uz jeho je vec
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Dzibi
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 05.10.2017 11:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dzibi »

Ach to je zas nenávistnych komentárov a plná rit mudrcov, ale tu je to v poslednej dobe normálne, sem si každý chodí honit ego... Ak chodíš iba po meste tak nieje problém!ja mam Peugeot 2008 1.2 puretech, tiež behám iba po meste, sem tam okreska a úplne v pohode... Po meste-akurát! Ale, skončí mi záruka a papá! Ďalšie nové... To len dinosaury čo tu vypisujú že automobilky by sa mali spamätať sú na omyle! Viež oni ta môžu ebať! Mucko v dnešnej dobe už iné motory nevyrobia! Podakuj sa Nemcom! :40bd: :40bd:
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

Dep napísal:Ahoj, nikdy som nevlastnil trojvalec, odmietam to mat doma na dvore, ale rad pozeram videjka od Rasta Chvalu, kde rozoberal Peugeot 308cku s 1.2 Puretech, argumenty, ktore padli vo videu, celkom davaju zmysel.

Skus si to pozriet

https://www.youtube.com/watch?v=CvWPlNoHcrA

Vela stastia pri kupe vozitka.
niekedy STOP ci nieco podobne robievali testy na sposob zobrali auto nakrutili 50tisic ohodnotili, nakrutili 100tisic urobili hodnotenie...tolko teraz asi nekrutia ani v nemecku.

Návrat na "Suzuki fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní