Superb 2,0TDI 125kW 4x4 CR CBBB
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 545
- Dátum registrácie: 30.08.2006 16:50 Zdieľať na Facebook
Superb 2,0TDI 125kW 4x4 CR CBBB
Zdravim Vas, pokazilo sa nam auto superb rv.9/2009. 1 majitel, servisnovany iba v škode, atd. najaz. 210 000km. Len tak za jazdy auto skapalo a uz neslo nastartovať. Mechanik povedal ze treba meniť cely vstrekovaci system, koli kovovym šponkam, velkosti piesku. Cena bude vysoká za opravu. Dnes som vytiahol naftu z nadrže cez otvor pod sedackou, a v nadrži je kovovy prach.Odporučte mi prosím najvhodnejší a najekonomickejši sposob opravy. Stretol sa s tym uz niekto ? Do auta sa tankovala iba nafta z pumpy, ale zda sa ze aj to nestačí Ako tomu do budúcna predísť ? Ake aditíva odporúčate na predídenie tohoto problému ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Mechanik povedal je príliš nejasné vyjadrenie.Mechanik musí povedať v čom ten problém je,niečo predsa zkolabovalo,teda musí prísť z konkrétnou vecou.Ja sa navečerám zo susdovou mačkou ak tú konkrétnu vec má,a vie ju čímkoľvek preukázať.Je absolutne nereálne aby systém ako taký zkolaboval naraz ako celok.Z hladiska zárobku určite zaujímavé čísla ak by prišlo na takéto "komplexné" riešenie.Kovové šupinky sa v určitých častiach systému nájdu pomerne často,ale to nie je dôvod spustiť takýto spôsob bezhlavej výmeny.Je každému jasné že je komfortnejšie veci vymeniť,ako garantovať opravu,navyše tuy kde by musela prebehnúť absolutne dôkladne a kvalitne.Skús iného mechanika,a možno prídeš k inému poznatku ako prezentuje tento.
Predchádzať sa dá použitím aditív ale aj inými riešeniami ktoré bránia "šíreniu" ultra jemných kovových čiastok v systéme.Ale to už je predmetom v patentovej ochrane autora,proste sa dá
Predchádzať sa dá použitím aditív ale aj inými riešeniami ktoré bránia "šíreniu" ultra jemných kovových čiastok v systéme.Ale to už je predmetom v patentovej ochrane autora,proste sa dá
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
Casty problem o tdi cr co mam info od medchanika vw. Prach produkuje priamo vysokotlake cerpadlo, takze filter nezachyti nic. Konstrukcne je to cerpadlo haklive na kvalitu nafty, rsp. mazaciu schopnost nafty. Ale netvrdim, ze je to naisto tvoj pripad, ja s tym nemam skusenosti. Byt tebou, po oprave nespravim bez vifka v nadrzi ani kilometer.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lubos tá náhla smrť má svoj presný dôvod a tu je nutná "pitevná správa"...čo kľaklo.Je väčšinou jeden jediný komponent prečo kolabuje motor.Samozrejme aj ostané môžu vykazovať opotrebenia,ale aj tak správa o príčine nemôže znieť tak že všetko je zlé.Vždy (VŽDY) ak je niečo príčinou to viem jednoznačne majiteľovi predviesť,nafotiť,ukázať,proste príčinu preukázať,preto si o podobných myslím svoje
Prijal by som vyjadrenie...príčina kolapsu je toto..ale aj ostatné diely sú opotrebené tak a tak (preukázať).Ak urobíme čiastkovú opravu a spojazdníme sa,bude nasledovať toto a toto,preto navrhujem takéto riešenie.Ak budeme riešiť čiastkove,bude to mať taký a taký dopad
Prijal by som vyjadrenie...príčina kolapsu je toto..ale aj ostatné diely sú opotrebené tak a tak (preukázať).Ak urobíme čiastkovú opravu a spojazdníme sa,bude nasledovať toto a toto,preto navrhujem takéto riešenie.Ak budeme riešiť čiastkove,bude to mať taký a taký dopad
-
- Príspevky: 545
- Dátum registrácie: 30.08.2006 16:50 Zdieľať na Facebook
nemusi byt zly cely system. Mechanik mi povedal ze ho treba cely menit koli sponam. Preto ma zaujma ci je potrebne to cele meniť, alebo ako sa to da opravit. Odislo cerpadlo v nadrži, mechanik povedal ze treba cistit hadicky, cerpadlo v nadrzi vymenit, common rail pumpu meniť, 4x vstrekovace. Vymontoval som dnes filter na common rail cerpadle co je pohanane rozvodmi a cele to sitko je od kovoveho prachu co si o tom myslite.
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Z ich pohladu pochopiteľné...idú na istotu.Jednak výsledku opravy a jednak výsledku zárobku.Robia to proste takto a môžu si to pokojne dovoliť.Riziko problému z opravy znížili na minimum a zárobok na maximum.Ostane kopec komponentov pre ďalšie využitie čo je pridaná hodnota nie celkom zanedbateľná.Od určitého prebehu km sa špóny vyskytujú vždy,menej či viac.Je osobné rozhodnutie a stav peňaženky čo si kto zvolí ako riešenietritonsf napísal:nemusi byt zly cely system. Mechanik mi povedal ze ho treba cely menit koli sponam. Preto ma zaujma ci je potrebne to cele meniť, alebo ako sa to da opravit. Odislo cerpadlo v nadrži, mechanik povedal ze treba cistit hadicky, cerpadlo v nadrzi vymenit, common rail pumpu meniť, 4x vstrekovace. Vymontoval som dnes filter na common rail cerpadle co je pohanane rozvodmi a cele to sitko je od kovoveho prachu co si o tom myslite.
-
- Príspevky: 545
- Dátum registrácie: 30.08.2006 16:50 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 545
- Dátum registrácie: 30.08.2006 16:50 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 24 neregistrovaných