Subaru s vhodným motorom na LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
oco13 napísal:Nie je všetko zlato čo sa blyští.Liter benzínu 1,20, liter LPG 0,55.
Vozíš bombu za chrbtom, častejšie tankuješ, chodíš na kontroly k plynárom, máš tam navyše veci čo sa môžu a aj sa kazia. A každé jedno auto čo jazdí na plyn má na EK problém s benzínovou časťou.
Po osobných trápeniach som to konzultoval na EK aj u plynárov (overených) a je to tak - EK na 2x. Neviem či to platí aj pri nájazdoch pod 200t km v takom som ešte nesedel.
Na emisnych som mal vzdy ukážkové hodnoty aj honde aj na lexuse....a tie auta maju hodne nad 200 000km....
S tým že sú tam veci navyše co sa môže pokaziť to je pravda, na honde za cca 120 000km na lpg som musel raz meniť na nádrži multifunkčný ventil za cca 80e a plus tesnenie na reduktore cca 30e s aj robotou....
Na lexuse za cca 185 000 km na lpg sa raz musela meniť riadiaca jednotka domazavania lpg do ktorej zatiekla voda(podľa mňa chyba uz v navrhu jednotky) za cca 280e....to je všetko....
Plyn tankujeme väčšinou zrejme ten najlacnejší za cca 47centov ....
Ďalší blud sú tie každoročne povinné kontroly lpg???
Ja budem tvrdiť vždy že najdôležitejšie je nešetrit na prerabke a dať auto prerobiť tomu kto má veľké skusenosti a pozitívne hodnotenia...
Ja beriem za jediné mínus menší dojazd na lpg pokial si nechces zmenšiť kufor....ale teoreticky máš väčší kombinovaný dojazd benzín + lpg...ale samozrejme to by šlo proti šetreniu ale občas na tom nič nie je jazdiť aj na benzíne...aj keď je to uz potom návykové jazdiť takmer za polovicu nakladov tak sa moc na tom benzine nechce sa zrovna cudujem ze ty co tak setris hundres proti lpg...
Este poznamka na lexuse odkedy tam je lpg, som
ani raz nekontroloval ventily....ale to auto je fakt asi nejaký exot čo znesie hodne:)
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 17844
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Včera som bol na STK a EK so stilom 1.2 na lpg, najazd 290 000, tankujem autoplyn slovna.t a benzín len 100 oktan a technik mi povedal že emisie mam ukazkove a to nemám ani domazavanieoco13 napísal:Nie je všetko zlato čo sa blyští.Liter benzínu 1,20, liter LPG 0,55.
Vozíš bombu za chrbtom, častejšie tankuješ, chodíš na kontroly k plynárom, máš tam navyše veci čo sa môžu a aj sa kazia. A každé jedno auto čo jazdí na plyn má na EK problém s benzínovou časťou.
Po osobných trápeniach som to konzultoval na EK aj u plynárov (overených) a je to tak - EK na 2x. Neviem či to platí aj pri nájazdoch pod 200t km v takom som ešte nesedel.
-
- Príspevky: 17844
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Lubos1236 - šťastie?, alebo spôsob prevádzky? mne benzín tankovaný v januari vydržal až do vianoc Ale vždy to tú Ek dalo - jediné čo neprešlo bolo Punto s prasknutým ventilom.
Ovela zaujímavejšia je psychologia ludí okolo nás. Vela krát sa ma pýtajú či sa nebojím že mi tá bomba vzadu vybuchne. Dokonca dávnejšie boli dve panie, ktoré ako sa dopočuli, že mám plyn, tak sa mi ospravedlnili, že ony sa boja.
Ono vždy si treba uvedomiť - čím viac aut jazdiacich na plyn tým väčšia pravdepodobnosť, že politici upravia spotrebnú daň na LPG
A??????? Dojazdili sme.
Potom fakt Nagy@Vodrazka zvíťazí
Ovela zaujímavejšia je psychologia ludí okolo nás. Vela krát sa ma pýtajú či sa nebojím že mi tá bomba vzadu vybuchne. Dokonca dávnejšie boli dve panie, ktoré ako sa dopočuli, že mám plyn, tak sa mi ospravedlnili, že ony sa boja.
Ono vždy si treba uvedomiť - čím viac aut jazdiacich na plyn tým väčšia pravdepodobnosť, že politici upravia spotrebnú daň na LPG
A??????? Dojazdili sme.
Potom fakt Nagy@Vodrazka zvíťazí
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17844
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4915
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17844
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Ano ja som to pochopil- ale kto z "neplynárov" si uvedomí , že aj autobusy jazdia na plyn?? A to o tých nádržiach sem dával tiež Bajo.
Keď sa rozhliadnem po parkovisku našej firmy tak z 500 aut sú 4 plynové, z toho dve sú rodičovské. Dúfam že tento pomer ostane zachovaný.
Keď sa rozhliadnem po parkovisku našej firmy tak z 500 aut sú 4 plynové, z toho dve sú rodičovské. Dúfam že tento pomer ostane zachovaný.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 4915
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17844
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
podla mna vysvetlenie je v stechiometrii
cim jednoduchsi uhlovodik, tym je vacsi pomer vodika k uhliku a tym priaznivejsi je pomer vzniknutej vody k oxidu uhlika...
zemny plyn je skoro cisty metan CH4, od coho uz nic jednoduchsie neni , dneska ide o fleetove emnisie viac jak o zdravy rozum chlapci, zijeme v dobe postfaktickej , my vieme co je lepsie, aj automobilka vie co je lepsie, aj servis vie co je lepsie, ale nejaky trubiroh veli, tak je to cele inac ...
cim jednoduchsi uhlovodik, tym je vacsi pomer vodika k uhliku a tym priaznivejsi je pomer vzniknutej vody k oxidu uhlika...
zemny plyn je skoro cisty metan CH4, od coho uz nic jednoduchsie neni , dneska ide o fleetove emnisie viac jak o zdravy rozum chlapci, zijeme v dobe postfaktickej , my vieme co je lepsie, aj automobilka vie co je lepsie, aj servis vie co je lepsie, ale nejaky trubiroh veli, tak je to cele inac ...
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
Ivko a Renova
Po 50km (50000m) by sa pneumatika 205/55 R16 s obvodom 1985mm otocila cca 25189x a pneumatika 195/55 R16 s obvodom 1951mm cca 25628x, to je rozdiel otaciek 439. A teraz kvizova otazka!
a, Keca tabulka co sem dal Ivko?
b, keca Renova?
c, Subaru je taky kybel?
Jako sorry chlapci, ale aby sa nieco co je umiestnene pod autom a ofukovane vzduchom z okolia dokazalo rozpalit po 439 otackach na 200° To musi byt kvalitka ...
Po 50km (50000m) by sa pneumatika 205/55 R16 s obvodom 1985mm otocila cca 25189x a pneumatika 195/55 R16 s obvodom 1951mm cca 25628x, to je rozdiel otaciek 439. A teraz kvizova otazka!
a, Keca tabulka co sem dal Ivko?
b, keca Renova?
c, Subaru je taky kybel?
Jako sorry chlapci, ale aby sa nieco co je umiestnene pod autom a ofukovane vzduchom z okolia dokazalo rozpalit po 439 otackach na 200° To musi byt kvalitka ...
-
- Príspevky: 14968
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ja sám som čakal čo pán z Renovy ešte povie...
K výpočtu - ja som to hodil do porovnávača rozmerov a také dlžky vyšli, či sú presne alebo nie je mi fuk...
Ono to je chladené olejom v prevodovke. Otáčky na medzinápravaku sú vyššie ako na kolesách, ked že to ide cez prevody
Ja mu neberiem že je na to odborník, ale riadne prehánal. Lebo keby bolo tak ako píše on, tak tie visco spojky nestíha repasovať!!!
Pretože ak by sa niekto šiel vyjašiť či už v zime na parkovisko, alebo niekde do blata, tak tú visco spojku musí zakaždým odpáliť
A pritom tie autá majú kludne cez 10 rokov, najazdených 200tkm + a fakt ak tomu niekto dával na puču tak ju zničí.
Ja ked som niekde čítal že s tým mal niekto problém tak to bol hlavne Forester
Subaru klub robil zrazy, kde sa ludia mohli vyblázniť či už na snehu, alebo v blate, alebo bola urobená zámerne dráha cez prekážky, kde vyslovene krížili nápravy a každý odtial odišiel bez ujmy.
My sme mali aj Imprezu 2.0i 2001 a tú sme raz tak zablatili že ju bol problém aj umyť a čuduj sa svete, mali sme ju ešte dalšie 3 roky a s medzinápravovým diferákom nebolo treba robiť nič. Začali sme na lúke a ked sme odchádzali tak ostalo tak 100m2 blatovej plochy bez kúska trávy
Viac sme sa s tým tak nebláznili, teda nie v blate, lebo najväčší problém bol upratať ten bordel, ktorého bolo za plné táčky
K výpočtu - ja som to hodil do porovnávača rozmerov a také dlžky vyšli, či sú presne alebo nie je mi fuk...
Ono to je chladené olejom v prevodovke. Otáčky na medzinápravaku sú vyššie ako na kolesách, ked že to ide cez prevody
Ja mu neberiem že je na to odborník, ale riadne prehánal. Lebo keby bolo tak ako píše on, tak tie visco spojky nestíha repasovať!!!
Pretože ak by sa niekto šiel vyjašiť či už v zime na parkovisko, alebo niekde do blata, tak tú visco spojku musí zakaždým odpáliť
A pritom tie autá majú kludne cez 10 rokov, najazdených 200tkm + a fakt ak tomu niekto dával na puču tak ju zničí.
Ja ked som niekde čítal že s tým mal niekto problém tak to bol hlavne Forester
Subaru klub robil zrazy, kde sa ludia mohli vyblázniť či už na snehu, alebo v blate, alebo bola urobená zámerne dráha cez prekážky, kde vyslovene krížili nápravy a každý odtial odišiel bez ujmy.
My sme mali aj Imprezu 2.0i 2001 a tú sme raz tak zablatili že ju bol problém aj umyť a čuduj sa svete, mali sme ju ešte dalšie 3 roky a s medzinápravovým diferákom nebolo treba robiť nič. Začali sme na lúke a ked sme odchádzali tak ostalo tak 100m2 blatovej plochy bez kúska trávy
Viac sme sa s tým tak nebláznili, teda nie v blate, lebo najväčší problém bol upratať ten bordel, ktorého bolo za plné táčky
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní