Subaru s vhodným motorom na LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 31.03.2010 18:13 Zdieľať na Facebook
Subaru s vhodným motorom na LPG
Pozdravujem všetkých, vopred sa ospravedlňujem za zakladanie možnej duplicitnej témy, no chcel by som niekoho veľmi pekne poprosiť o doporučenie Subaru outback alebo Subaru Forester s vhodným motorom na prerábku LPG, najlepšie tak aby motor pri bežnej údržbe nemusel ísť z auta von. Ktoré konkrétne modely s ktorými motormi je možné pri nastavovaní vôle ventilov riešiť priamo na aute? Veľmi pekne vám ďakujem
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 16.04.2012 19:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5450
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 31.03.2010 18:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Nastavenie ventilov kde netreba vyberať motor sa dá na:
2.0i 92kW Impreza + Forester + Legacy do 2003
2.0i 101kW Legacy 2003-06
2.5i 121/127kW Legacy + Outback 2003-2008
2.5i 115kW Legacy + Outback do 2003
2.5i sú známe tým že žerú olej, odporúčam Forester 2.0i 92kW = 2003-2005
Vybratie motora u Subaru problém nie je, problém je len cena nastavenia ventilov u motorov kde sú 2 vačky na hlavu. Nie že to len nejde bez vybratia motora, ale je to hlavne drahé
Každopádne čo sa údržby týka Subaru vs iné auto, tak teraz sa u brata rieši Grande Punto 1.4i, roztrhlo remen príslušenstva, alternátor bol pred kúpou údajne po repase a zasa sa asi netočí.
Asi píšem preto, lebo sa tam nedá pon ani dostať, ideálne asi od spodu vozidla...
Zašitý zozadu a ako bonus schovaný pod klima kompresorom.
Tam už je jednoduchšie snád vybrať motor a alternátor vymeniť na vybratom motore
2.0i 92kW Impreza + Forester + Legacy do 2003
2.0i 101kW Legacy 2003-06
2.5i 121/127kW Legacy + Outback 2003-2008
2.5i 115kW Legacy + Outback do 2003
2.5i sú známe tým že žerú olej, odporúčam Forester 2.0i 92kW = 2003-2005
Vybratie motora u Subaru problém nie je, problém je len cena nastavenia ventilov u motorov kde sú 2 vačky na hlavu. Nie že to len nejde bez vybratia motora, ale je to hlavne drahé
Každopádne čo sa údržby týka Subaru vs iné auto, tak teraz sa u brata rieši Grande Punto 1.4i, roztrhlo remen príslušenstva, alternátor bol pred kúpou údajne po repase a zasa sa asi netočí.
Asi píšem preto, lebo sa tam nedá pon ani dostať, ideálne asi od spodu vozidla...
Zašitý zozadu a ako bonus schovaný pod klima kompresorom.
Tam už je jednoduchšie snád vybrať motor a alternátor vymeniť na vybratom motore
-
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 31.03.2010 18:13 Zdieľať na Facebook
Ivko, veľmi pekne ďakujem za odpoveď. Bežný mechanik zvládne vybratie motora a nastavenie u tých dvoch vaciek bez speci vybavenia, mám na mysli nejaké echt Subaru náradie? Otec je mechanik. V akých intervaloch je treba nastavovať vôle ventilov? A ktoré motory mali už vymedzovacie podložky a hydrostely? Ich výmena je drahá? Dakujem
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45 Zdieľať na Facebook
Ventily najlepšie pozerať každých 25.000. Subaru ešte poteší tesneniami pod hlavou, ojnicnymi ložiskami, a piston slap. K tomu ložiská na medzinapravovom diferaku a verzie ktoré papaju olej. Mnohí ani nevedia, že ten problém majú vozia sa ďalej, lebo to auto ešte niečo naguľa.. Ale ak ho miluješ, ako ja, nie je čo riešiť. Bolo by vhodné vybrať co ma tvrdené sedla od výroby s malo km. Ale to je ako hľadať ihlu v kope sena..Možno by som sa poobzeral po Honde crv, predsa len jednoduchší motor na údržbu..
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
S tým by som si moc ťažku hlavu nerobil. Zapečený medzinápravák je devíza hlavne Forestrov a sem tam OutbackovRenova napísal:.....hlavne treba dbať na hlbku dezenu pneumatík....rozdiel v opotrebení jednotlivých pneu nesmie byť viac ako 1.5 mm......ak to budeš inorovať,tak sa čoskoro uvidíme
A nie je to ani tak rozdielnou hlbkou dezénu, ale s tým že si niekto pomýlil osobné auto s traktorom
Tažký teren, kríženie náprav a túrovanie...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných