Subaru Outback- trhanie motorom

Diskusia ohľadne vozidiel značky Subaru

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Nie , ale montuje sedlá dimenzované na teplotu spalín benzínu. V Štúrove si chalani tieto kuriozity odkladajú a majú ich tam hodne. Aj ja som im prispel s jedným fiaťáckym prasknutým ventilom. Auto jazdilo až do konca len mu kus fučalo cez jeden ventil.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

adiabaticka teplota plamena benzinu je VYSSIA jak pb, a toto bolo aj namerane na motore v roznych zataziach ... (daval som tu youtube odkaz kedysi)
takze este raz, co kazi motor ? :40bd: urcite nie plyn nizsou teplotou plamena...
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Tak prečo všetci, ale naozaj všetci plynári tvrdia , že teplota horenia plynu je vyššia ako benzínu? Je to aj na oficialnych strankach BRC. Prečo výrobcovia zdôrazňujú originalne prestavby na plyn a majú aj iné hlavy valcov pre plynové autá?
Benzín pri nasávaní ochladzuje sedlá ventilov, tanieriky a drieky, plyn nie a preto sa tieto časti skôr poškodia.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

* 1000x opakovana loz sa stava pravdou. (iba papagajovanie, ani jeden z nich zmerat ani bohovi...)
* meraci pristroj neodrbes.
* flashlube je chemicky rovnake ako "olovo do benzinu"

skus sa nad tym zamysliet....na zahr forach flashlube riesili, odpoved bola ze to je len pre stare motory ktore nejdu na natural...
samozrejme lebo to nici katalyzator.. a motor na natural ma mat poctive sedla !
logicky vyrobca flashlube a montaznik budu tlacit aby sa im to predavalo, je to zdroj zisku...

mne to proste hlava nebere, ze hnusny zabozrut nema problem so sedlami, no japonec zrazu problem ma aj na obycajnom benzine.
rychlost sirenia plamena plynu cca 20% pomalsi...
a ked odbornik ti namotuje plyn tak ze este prida na bohatosti, tak pri vyfuk cykle kludne moze plamen ofukova otvoreny ventil.
co by v normalnom rezime nemalo byt....
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Neviem či si až taký odborník aby si to vedel lepšie ako iný, lebo všade sa rieši že LPG podpaluje ventily

Ale teraz iné som chcel, ja LPG nemám ale keby som si ho dával tak si domontujem budík EGT a vtedy hned vidíš čo sa deje.

Ten budík nemusí byť ani presný, ale skrátka vidíš určitú teplotu.
A ked máš LPG, tak si vieš porovnať aké hodnoty teploty výfukových plynov sú pri jazde na benzín a aké teploty to ukazuje pri jazde na LPG.
Skrátka vidíš či sú rovnaké, alebo či je v jednom prípade teplota vyššia či naopak nižšia
A ked vidíš že v tom jednom prípade je vyššia (teraz je jedno či sa bavíme o benzíne alebo LPG), tak logicky z toho vyplýva že vtedy je motor viac tepelne namáhaný a logicky budú trpieť komponenty ako piesty a vyfúkové ventily

Kedysi tu chodil ten pán čo montuje LPG tuším vo Zvolene a s ním som viedol túto diskusiu a on si mlel stále svoje že treba primazávanie a pritom nikto nevie či to má alebo nemá prínos. Jeden blbý budík čo ukazuje teplotu ti povie viac

Ja som mal hlavy dole pri necelých 200tkm, lebo skrátka slzili tesnenia olej a tiež som si zabrúsil všetky ventily. Lepšie ich zabrúsiť skôr ako dôjde k tomu že začnú nestesniť a podfukovať
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Na svojej toyote som flashlube nedolial necelych 200 tis km. Nic sa nedeje.

Na plyne je nastavena bohatsia zmes.

Ventily podpaluje chudobna zmes. Aj pri prevadzke len na benzin. Chudobna zmes totiz hori dlhsie.
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

ivko1 napísal:Neviem či si až taký odborník aby si to vedel lepšie ako iný, lebo všade sa rieši že LPG podpaluje ventily
nie je podstatne ci ja som odbornik. ja plyn nemontujem.
ale ocakaval by som, ze odbornici lpg montazi, teplotu spalin si osobne mohli premerat za tie roky, co montuju plyn.....
zialbohu namiesto toho len jeden papagajuje druheho.


martin vysvetli, ako moze menej paliva horiet dlhsi cas.
bandit97
Príspevky: 1199
Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bandit97 »

Ci to nebude tym, ze bez kysliku horia veci tazko...
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

a566 napísal:adiabaticka teplota plamena benzinu je VYSSIA jak pb, a toto bolo aj namerane na motore v roznych zataziach ... (daval som tu youtube odkaz kedysi)
takze este raz, co kazi motor ? :40bd: urcite nie plyn nizsou teplotou plamena...
citam ze uz to bolo spomenute od martincichy.90 percent lpgckarov ma chudobnu zmes ktora ma vysoku teplotu horenia a tam je ta chyba.ale ludia to chcu aby to malo rovnaku spotrebu ako na benzine a 10 sec po starte nech to uz ide na butan alebo lepsie nech to aj startuje uz na butan.

keby to malo byt nastavene tak aby to bolo na zivotnost nikto si lpg neda pretoze uspora je len 20 percent.a bude trvat vela km kym sa 1000 euro vrati.a obsah 45 litrovej nadrze by sotva stacil na 300 km.dalsia vec vyuzitelnost na kratke jazdy v zime by bola tiez nulova.pretoze sa to pomaly zahrieva a ak by vonku mrzlo ani po 5 km jazdy mestom by sa to na butan nezoplo.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

a najlepsie by bolo zrusit na ten butan ten zakon.nech si to montuje kto chce ved sa to kupuje ako nejaky autodoplnok staci podla navodu namontovat.vsetko je v baleni pokope.a hned ludia uvidia tie ceny lgp setu do auta.brc bez nadrze do fabky 250 ecok.a nic netreba nastavovat skrinka je z vyroby nastavena tak aby to neskodilo motoru.

ktovie kto si ten zakon vymyslel aby na tom zarabal.

Návrat na "Subaru fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní