Subaru Outback diesel - straca sa chladiaca , len v zime
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 24.08.2009 17:26 Zdieľať na Facebook
Subaru Outback diesel - straca sa chladiaca , len v zime
mam taky problem, ktory zacal minulu zimu, ked je teplota pod cca 10, teda motor je takto studeny, straca sa chladiaca, pocas zimy to potom vychadza na cca 200ml/1000km, ked je teplo, okolo 20, leto jesen, chladiaca sa drzi na ciare, nemizne nic ... netlakuje, ziadna emulzia nie je, hreje pekne, vsetko ide ako ma ... subaru outback boxer diesel 2014 s cvt, dpf egr skrtiaca cisty, vstreky ako nove, servis robeny len v subaru ... moze ist o dake krehke trsnenie, vodnu pumpu? ... dakujem za rady
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
by som umyl pod kapotou vsetko docista. a pridal (ak uz nema) uv farbivo do vody.
potom s uv baterkou to bude lahke.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=uv ... nt&_sop=15
potom s uv baterkou to bude lahke.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=uv ... nt&_sop=15
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 24.08.2009 17:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 24.08.2009 17:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
no ak niekde niesu uniky tak tu vodu motor zerie.
bezna vec aj u vw benzinov odnepamati.aj u mna 1,4 motor.odnovoty ak sa to zenie na dialnici 5000km 1deci vody je fuc.ak to jazdi mesto a okresky voda sa dolieva raz za rok.
bmw radove 6 valce starsieho vydania mali to iste v zimnom obdobi.za studena si to chliplo poldeci po zahriati vsetko ok nic netlakuje voda s olejom sa nemiesa len ju treba dolievat.
nic netreba riesit treba s tym jazdit dalej ono sa casom zavada prejavi viac.moze tam byt mikrotrhlina v hlave valcov alebo tesneni.alebo olejovy chladic -kodovym sifrovanym jazykom vzdelanych mechanikov sa to vola vymennik- robi tiez take veci.sluzi to na chladenie motoroveho oleja moze to vyzerat aj ako kocka alebo valec.alebo to moze byt aj niekde prasknuta plastova trubka mal som to u mondea 2,2 tdci minitrhlinka na takom mieste ze to bolo tazko viditelne a bolo to poznat na dekli prevodovky kedze motor bol cisty.na trubke ani naznak po uniku chladiacej vody.
bezna vec aj u vw benzinov odnepamati.aj u mna 1,4 motor.odnovoty ak sa to zenie na dialnici 5000km 1deci vody je fuc.ak to jazdi mesto a okresky voda sa dolieva raz za rok.
bmw radove 6 valce starsieho vydania mali to iste v zimnom obdobi.za studena si to chliplo poldeci po zahriati vsetko ok nic netlakuje voda s olejom sa nemiesa len ju treba dolievat.
nic netreba riesit treba s tym jazdit dalej ono sa casom zavada prejavi viac.moze tam byt mikrotrhlina v hlave valcov alebo tesneni.alebo olejovy chladic -kodovym sifrovanym jazykom vzdelanych mechanikov sa to vola vymennik- robi tiez take veci.sluzi to na chladenie motoroveho oleja moze to vyzerat aj ako kocka alebo valec.alebo to moze byt aj niekde prasknuta plastova trubka mal som to u mondea 2,2 tdci minitrhlinka na takom mieste ze to bolo tazko viditelne a bolo to poznat na dekli prevodovky kedze motor bol cisty.na trubke ani naznak po uniku chladiacej vody.
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 24.08.2009 17:26 Zdieľať na Facebook
takze z toho mi vychadza ze to nechat tak, dolievat a ked, resp. ak zacne viac zrat tak sa to lahsie najde, ze je to bezne a nemam sa s tym dako znepokojovat??
ps samozrejme viem o boxer diesel, naschval som kupoval po 2013, kde uz boli vychytane choroby plus s cvt (do 2011 je to samovrazda a aj vdaka tomu ma ten motor taku povest), cvt netlaci na kluku, olej nezerie, ani v oleji nie je chladiaca (testovali ho), tak neviem keby tam bola trhlina? nebuchoce, ide ticho aj po studenom starte, vsetko je ciste, na diagnostike ok, len ked pride zima dolievam a nikde nic ...
hjundai ? takze chladiaca ide do oleja prevodovky? ale to by bola chladiaca od oleja? a na prevodovke by sa to prejavilo nie?
ps samozrejme viem o boxer diesel, naschval som kupoval po 2013, kde uz boli vychytane choroby plus s cvt (do 2011 je to samovrazda a aj vdaka tomu ma ten motor taku povest), cvt netlaci na kluku, olej nezerie, ani v oleji nie je chladiaca (testovali ho), tak neviem keby tam bola trhlina? nebuchoce, ide ticho aj po studenom starte, vsetko je ciste, na diagnostike ok, len ked pride zima dolievam a nikde nic ...
hjundai ? takze chladiaca ide do oleja prevodovky? ale to by bola chladiaca od oleja? a na prevodovke by sa to prejavilo nie?
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Samozrejme že to nie je ani bežné a ani to nie je v poriadku, keď sa stráca chladiaca kvapalina.
Ale pokiaľ to je pomerne zanedbateľný únik a nie sú žiadne iné sprievodné javy ako napr. voda v oleji, tak netreba robiť paniku.
Príležitostne by ale naozaj nebolo od veci skúsiť dôkladnú kontrolu pomocou farbiva do vody, ako ti poradil hneď na začiatku a566.
Na tomto fóre ti každú chvíľu niekto napíše aké máš naprd auto alebo len motor, prípadne že ti tečie voda do oleja, do motora a ešte neviem kde.
Nejako si napr. seven neuvedomuje, že ak by motor mal „žrať“ vodu, tak prečo to robí iba v zime a nie aj v lete.
Tak mi teraz napadlo že či tá voda nemôže unikať niekde okolo ventilu kúrenia, neviem ako to je urobené v Subaru, ale skrátka v zime je ten ventil obvykle nastavený v inej polohe ako v lete, v lete obvykle nikto v kabíne nekúri.
Ale pokiaľ to je pomerne zanedbateľný únik a nie sú žiadne iné sprievodné javy ako napr. voda v oleji, tak netreba robiť paniku.
Príležitostne by ale naozaj nebolo od veci skúsiť dôkladnú kontrolu pomocou farbiva do vody, ako ti poradil hneď na začiatku a566.
Na tomto fóre ti každú chvíľu niekto napíše aké máš naprd auto alebo len motor, prípadne že ti tečie voda do oleja, do motora a ešte neviem kde.
Nejako si napr. seven neuvedomuje, že ak by motor mal „žrať“ vodu, tak prečo to robí iba v zime a nie aj v lete.
Tak mi teraz napadlo že či tá voda nemôže unikať niekde okolo ventilu kúrenia, neviem ako to je urobené v Subaru, ale skrátka v zime je ten ventil obvykle nastavený v inej polohe ako v lete, v lete obvykle nikto v kabíne nekúri.
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 24.08.2009 17:26 Zdieľať na Facebook
dakujem Vam za rady (y) ! s tym kurenim by to mohlo mat veru nieco, najprv teda skusim rano chodit do roboty bez kurenia, vypnem klimapanel na komplet a budem sledovat, to asi bude nateraz najlahsie, kupim si aj to uv farbivo, ale teraz ked bude zima sa mi nechce moc vonku pod autom lezat ak by sa to zhorsilo pojdem za dakym garazmajstrom a popozerame na zdvihaku s uv, kedze v subaru toto ani nenavrhli len povedali sledovat
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Ak nevidno unik vody, neznamena, ze motor vodu aj zerie. Ja som cele leto a jesen dolieval cca 2 deci na tisic km. Nikde nic nic nebolo vidno. Test na co2 negativny. V zime mi zacalo byt cudne, ze vonku je mraz a teplomer ukazuje o par stupnov teplejsie. Auto na zdvihak a bolo jasne. Chladic len slzil, v lete sa stihalo odparovat, teraz kvapol sem tam na snimac vonkajsej teploty.
Skontroluj zalezitost okolo ventilu kurenia.
Skontroluj zalezitost okolo ventilu kurenia.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných