Subaru Legacy 2010 2.0i - ET48 vs ET55

Diskusia ohľadne vozidiel značky Subaru

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

wilz napísal:Seven, naozaj netuším čo ťa núti písať tu takéto somariny.
tak tie krúžky už nemajú žiadnu funkciu, disk je dotlačený na dosadaciu plochu a keby si tam tie krúžky nemal, tak to nijako nepoznáš.
Tie krúžky majú účel vystrediť koleso pri nasadzovaní na náboj, potom tam už nemusia byť.
Jediný spôsob ako sa dajú tie plastové krúžky poškodiť, je ich teplom roztaviť, čiže jazdiť tak že brzdové kotúče budú červené a keď sa dotkneš disku tak sa popáliš.
.
to niesu somariny ale dolezita vec.ak seknes kolesom dieru tak tie sroby strhne.ake dosadacie plochy.to nema ziadne auto.dosadacia plocha je stredova diera na nabojke.dosadacia plocha kotuc a disk kolesa tam niesu ziadne drazky.a prave na tych rozbitych cestach sa tie plasty ponicia.pretoze narazy schytava ta stredova diera.

a ano kotuce a disky su rozpalene ved to je hned staci ist na sturec alebo certovicu.po piatom spomaleni zo 140 na 50 to uz hori.tym autom accordom sa jazdi aj nemecky autobahn nemecke alpy svajciarske alpy rakuske alpy talianske alpy.tou hondou sa nechodi prevazat ale zajazdit.preto aj viem ze automat nevydrzi ist napr 80km usek v kuse 230km/h.zasvieti upozornenie prehriaty olej v prevodovke.ak by chel jazsit usporne na vydrz tak kupi 2,2 disel hondu ale slo o to tocit.nakladat tomu a zajazdit si.---honda sa nepouziva denno denne---.ma sluzobne octaviu tdi.inac honda je v plnke no je to automat jedine obmedzenie ktore tam je.inac je to dobry stroj.preto lutuje ze nekupil v uprave mungen s manualom.

Návrat na "Subaru fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní