Striekacia pištoľ - akú?

Všetko okolo údržby a starostlivosti o lak, lakovanie vozidiel, opravy laku, fólie na karosériu.

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bmwe46318
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 26.11.2010 14:10
Zdieľať na Facebook

Striekacia pištoľ - akú?

Príspevok od používateľa bmwe46318 »

Chcel by som sa opýtať odborníkov na lakovanie, aká pištoľ je vhodná lakovanie metalízy:
1. mala by byť s technológiou HVLP alebo HP(niekde som čítal HVLP robí pomaranč....)?
2. aká by mala byť veľkosť trysky 1,3 ; 1,4 alebo 1,7 ?
3. Pri vybere pištole treba pozerať aj aký má pracovný tlak a spotrebu vzduchu (napr. 2-6 barov,250l /min)? Je lepšia menšia spotreba a nižší tlak?
Poprípade mi možete aj poslať nejaké linky vhodných striekacích pištolí do sumy 150€.
Ďakujem za všetky rady k téme. :zg282:
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Mám známeho ktorý robil lakérnika mnohé roky, teraz robí príložitosne doma, pištrol nemá nijakú extra, ale pri striekaní je problém takmer vždy iba kompresor, nemal by mu príliš kolísať tlak, dôležité je hlavne kedy začne znovu tlačiť, to je dôvod kedy vznika pomaranč (za predpokladu správne zriedenej farby)...
Tlak by nemal klesať ideálne pod 4 bar, vrch si vyreguleš ventilom, najideálnejší je skrutkový kompresor, ale tam je cena mnohonásobne vyššia ako je cena striekacej pištole
dr-yevan
Príspevky: 139
Dátum registrácie: 28.01.2008 11:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dr-yevan »