Sprinter 313 CDI 95KW 2008- nudzovy rezim

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

impextrans
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 04.03.2011 09:46
Zdieľať na Facebook

Sprinter 313 CDI 95KW 2008- nudzovy rezim

Príspevok od používateľa impextrans »

zdravim pani..mam problem so sprinterom...po prekroceni 3000-3500 otacok ma hodi do nudzoveho rezimu..diagnostika vypisuje IBA Chybovy kod P 2018 VYSOKY TLAK ROZDELOVACJ LISTY CR...ziadne ine zavady..ani EGR ani TURBO..Len tato zavada..

Vymenil som VSETKY VSTREKOVACE ZA NOVE +kodovanie
Samozrejme aj filter
Regulacny ventil na liste CR
Snimac tlaku na liste CR
Regulacny ventil vysokotlakeho cerpadla..

diagnostika mi vypisuje na grafe tlak 350bar..to je realny tlak na volnobeh namerany v liste CR..
POZIADAVKA na tlak v CR pri danej zatazi je 250bar...cize je tam rozdiel 100 a VIAC barov

samozrejme ,ze pred meranim som cez diagnostiku adaptoval tlak v CR LISTE...funkcia ukoncena uspesne...

Mate niekto typa???

:..:
xotox
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 31.12.2008 15:58
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xotox »

no tak to vychadza na samotne cerpadlo. keby su zle vstreky tak by bol skor maly tlak nie? zbytocne bolo menit..
impextrans
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 04.03.2011 09:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa impextrans »

Chalani...mam problem s vysokym tlakom nie nizkym...aj vadne vstreky ti mozu robit vysoky tlak....prave v momente akceleracie...o tom ako co funguje sa tu neideme rozpisovat...

snimac teploty je v poriadku...on skor ovplyvnuje vstrekovaciu davku.. nie tlak v liste...

toto je trosku iny problem ako bezne..poprosim o radu skor niekoho, kto sa vyslovene zaobera DIESEL SERVISOM...
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

Ked si taky mudry tak neviem prečo si pytaš radu. Vysoky tlak kvôli vstrekom som ešte nevidel.
Tak ako už pisal cviro, mercedes sa nehra s každou diagnostikou, čiže je otazne či maš dobry chybovy vypis.
Po dalšie kym začnem niečo menit treba skontrolovat kablovačku a všetky snimače sa daju odkontrolovat.


" toto je trosku iny problem ako bezne..poprosim o radu skor niekoho, kto sa vyslovene zaobera DIESEL SERVISOM... "

Ako to sledujem tak okrem mhlavateho dalši ludomil tu už asi nieje. Po prve ak by som vedel opravovat CR na dialku, tak by som vedel aj čisla športky každu nedelu a to by som už nemusel sediet v dielnu.
Po druhe na školeniach v boschi v Prahe som stravil sumarne asi dva tyždne a za kolko penazi nebudem spominat.A to sa tyka takmer všetkých, ktory sa chceli v CR dostat dalej. Tak neviem či ti tu niekto kto sa s tym už stretol len tak vypluje čo maš robit. Ja napríklad servisujem skupinu 11 sprintrov ale tuto zavadu som ešte nestretol.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V mnohom má hnr pravdu preto len dve úvahy
Dôvod pre núdzový stav je zásadne...rozpor medzi požiadavkou a skutočným plnením.Skutočné plnenie RJ vonkoncom nevie,vychádza z nameranej hodnoty ktorá môže a nemusí zodpovedať realite
Väčšina chýb pri uvažovaní je v tom,že sa neberie do úvahy že úplne všetko čo RJ vie a s čím pracuje je iba elektrická veličina,správne alebo nesprávna.Nie zo samopaše jednoúčelové testery snímačov tlaku ukazujú tri hodnoty,napätie,frekvenciu (pomer zopnutia v %) a tlak.Pritom tlak je veličina už vyrátaná,presne ako sa to udeje v RJ.Každý čo trocha mysliaci mechanik si konfrontuje hodnoty,buď ich získa praxov alebo v rôznych manuáloch.Ja som niekoľko rokov venoval sledovaniu a získavaniu údajov z HDi,prevodov rôznych veličín na el.hodnoty kedže mnoho z týchto prepotrebných prevodníkov je nezískateľných ani sa nedajú vygoogliť.Ale ani sa tak ako hnr naznačuje nepúštajú do vetra.A to je dôvod prečo jediné čo sa poskytnúť dá,je indícia.Múdrenu to pomôže,tak sa učil každý guru.
Presná odpoveď na otázku teda znie...je to s čím pracuje RJ pravda ? Ak je otázka zodpovedá,je už iba jedna ďalšia...prečo RJ nezasiahne ?! Má to v popise práce !
Napísať odpoveď

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných